quote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
(alleen dat 'live' vind ik nu al een jeukterm zeg, wij gaan al maanden lang live, maar het wordt niet voor september of zo)
Wut?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
FFT ben je nog online? Heb een vraag.
Zit te twijfelen ergens over en had een paar dagen besloten het gewoon te doen (want je krijgt alleen spijt van dingen die je niet doet blablabla) maar nu twijfel ik weer
ben er nu, zit in zhuis want mn vader krijgt een blaasonderzoek en direct daarna de uitslag. Hij is hartstikke zenuwachtig voor de uitslag en ik ook, anders had ik na half 3 vannacht nog wel kunnen slapen. Ik duim.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Zit te twijfelen ergens over en had een paar dagen besloten het gewoon te doen (want je krijgt alleen spijt van dingen die je niet doet blablabla) maar nu twijfel ik weer
Spannend voor je vader.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ben er nu, zit in zhuis want mn vader krijgt een blaasonderzoek en direct daarna de uitslag. Hij is hartstikke zenuwachtig voor de uitslag en ik ook, anders had ik na half 3 vannacht nog wel kunnen slapen. Ik duim.
Dat is op zich wel lekker snel allemaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen blaas-, nier- of prostaatkanker maar deze ziekte kan nog niet uitgesloten worden. Hij heeft bloed laten prikken, donderdag gaat hij onder een ct-scan voor het stuk tussen nier en blaas + darmonderzoek. Vrijdag de uitslag.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gebak want live
http://twitter.com/PdeHoog/status/219706262684827648/photo/1
Ja, knap van hem.quote:
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen blaas-, nier- of prostaatkanker maar deze ziekte kan nog niet uitgesloten worden. Hij heeft bloed laten prikken, donderdag gaat hij onder een ct-scan voor het stuk tussen nier en blaas + darmonderzoek. Vrijdag de uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moordenaresquote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef borisz het volgende:
Nog niet verteld. Vanmorgen liep er een trots beest in huis. De kleine had d'r eerste vogeltje gevangen.. Die blik die ze trok
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!
Vandaag uitgevallen tegen mn teamleider... iets met op het verkeerde moment op de verkeerd plek zijn... zegt ie : kom, ik geef je ff een koppie koffieLiev teamleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
ksnapputniequote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Iets wat niet bestaatquote:
Sorry laatste tijd teveel in het Wimbledontopic gelezenquote:
Ik dacht in fokquote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog even slapenHeb nog niet heel veel slaap gehad en Ross gaat toch raiden in wow.
Zoiets dus als het lot tarten?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat als je iets hardop vertelt (voordat het echt gebeurt) dat het dan niet meer doorgaat.
Ojaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets dus als het lot tarten?
Of in het Jiddisch: beschrieen.
Dat zeker ja maar de angst zit er nog goed in bij mn ouders (en bij mij ook). Tussen de nier en blaas kan nog een poliep zitten maar we hopen op een litteken of verkalking want hij heeft in ieder geval een dikkere nier dan normaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is op zich wel lekker snel allemaal.
Mijn computerslang is ook niet meer up-to-date.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojasorry mijn Nederlands is echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |