Oh dat was het ook niet waard danquote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag was het inritverkoop in onze straat, 6 uur buiten gezeten en 18 euro rijker....
Achja het was wel gezellig.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Werk af, pasta pollo op het vuur. Wijnglas gevuld.
Alles onder controle.
Afgelopen zaterdag in AD een interview met Amber Albarda, oa. hierover.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef z80 het volgende:
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
´t gaat moeizaamquote:Op zondag 1 juli 2012 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe gaat het op de woensdag visdag? Is Lein's smaakpalet al uitgebreid?
Ik had ook niet zo heel spullen, mijn ouders (en oma) stonden ook bij ons en die hadden 80 euro dus dat is alweer interessanter.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat was het ook niet waard dan. Gelukkig was het nog gezellig!!
En binnenkort een keer lekker jammen met mijn broer, ik zingen/bluesharpen en hij op zn drumstel... net als in the old days op zolder bij ons thuisquote:Op zondag 1 juli 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek is weer vertrokken. Al het eten viel in goede aarde en vonden ze lekker.
Nu nog even op mijn gemak 2e helft van finale kijken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Wat een leuke ervaring, een sterrenrestaurant![]()
Recensie volgt
Mijn vader heeft nog steeds niet gevonden helaas.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Saar hoe bevallen de banen van je ouders tot nu toe?
Ik ken het gevoel.....jammer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de finale van dit EK en denk waarom heeft dit toernooi nooit geleefd? Al voor het EK keek ik meer uit naar de andere toernooien dan dit EK.
Teveel sport in een jaar. Jammer wel, want daardoor is onder andere het EK Atletiek helemaal ondergesneeuwd, waardoor ik er amper wat van heb kunnen zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de finale van dit EK en denk waarom heeft dit toernooi nooit geleefd? Al voor het EK keek ik meer uit naar de andere toernooien dan dit EK.
In 2008 hadden we ook zo'n sportzomer, keek ik echt uit naar het EK en wat daarna kwam. Het EK heeft bij mij nooit geleefd. Atletiek is idd helaas ondergesneeuwd. Al was er gelukkig nog Eurosportquote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Teveel sport in een jaar. Jammer wel, want daardoor is onder andere het EK Atletiek helemaal ondergesneeuwd, waardoor ik er amper wat van heb kunnen zien.
Ja, met iedere 5 minuten een reclameonderbreking.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
In 2008 hadden we ook zo'n sportzomer, keek ik echt uit naar het EK en wat daarna kwam. Het EK heeft bij mij nooit geleefd. Atletiek is idd helaas ondergesneeuwd. Al was er gelukkig nog Eurosport
Had jij Ajax-jaarboeken?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Sarabi het volgende:
Over voetbal gesproken
Mijn Ajax jaarboeken ('02 & '04) werden ook opeens verkocht tijdens de rommelmarkt, dat was niet helemaal de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |