SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics?FkTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sorry heb ik niet maar is precies mijn smaak toch..![]()
grote tieten grote kont lief koppiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
FkT
Nee sorry heb ik niet maar is precies mijn smaak toch..![]()
![]()
Nee, klein, normale tieten en ja lief koppie en lacht altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
grote tieten grote kont lief koppie![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, klein, normale tieten en ja lief koppie en lacht altijdimpossibleeee
Baby darling doll face honey![]()
Ahem. Dusssss, Gup wil niet uit. Maar dat zullen jullie vast al gemerkt hebben.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Altijd lachen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet iedereen is depressiefsommige mensen slikken antidepjes
niets beter dan vrouwelijke lekkere chicks welke je op het werk telkens aankijken alsof ze je over 5 seconden helemaal leeg gaan zuigenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
Op werk doen chicks zich anders voor, in hun vrije tijd zijn ze een bitch en arrogant![]()
![]()
ja maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd mensen die vragen 'waarom kijk je zo boos'
rot op, dit is mijn gezicht![]()
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
rot op, dit is mijn gezicht
Nee, dat hebben we niet gemerkt, omdat we Radio Hot 100 hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Ahem. Dusssss, Gup wil niet uit. Maar dat zullen jullie vast al gemerkt hebben.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zou je vragen of ik je mocht zoenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
rot op, dit is mijn gezicht
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou je vragen of ik je mocht zoenen![]()
Hahahah watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou je vragen of ik je mocht zoenen![]()
![]()
Ik knuffel dan altijd spontaan. Wordt het gezicht meestal niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou je vragen of ik je mocht zoenenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Is hem gelukt. Ik moest hard op lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon even wat spouw ruilen om je op te vrolijken.![]()
awquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik knuffel dan altijd spontaan. Wordt het gezicht meestal niet vrolijker van.![]()
![]()
Wordt aan gewerkt.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Godverdommequote:. Sowieso dat zij maatschappijleer kkhard gaan acen als ze eenmaal op de middelbare zitten.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook. en totaal onbegrepen. de politie noemde het zelfs verkrachting
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Okay, ik hoor iets duits op onze stream. Jullie ook? Zo ja, dan hebben we Ishi weer nodig.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op een meet dan?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Al sinds post 106 uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef robdriessen het volgende:
Okay, ik hoor iets duits op onze stream. Jullie ook? Zo ja, dan hebben we Ishi weer nodig.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al sinds post 104 uit het vorige topic als ik me niet vergis.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ben je bang in het donker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoor![]()
![]()
Als het uitgaanmeets worden gaat terugtreinen hem niet wordenquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Gewoon slaapplaats hosselen. Van te voren bij een FOK!'er of als echte die hard gewoon op de avond zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het uitgaanmeets worden gaat terugtreinen hem niet worden![]()
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik ga echt stuk hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme. Sowieso dat zij maatschappijleer kkhard gaan acen als ze eenmaal op de middelbare zitten.
hyves![]()
![]()
Vandaar dat ik het mooi verwijderd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyvesLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oké, dank voor je inspanning.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyvesAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
blijft terug te vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Zodra ik echt actief ga solliciteren enzo gooi ik alle sociaal media eraf.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee dat is gewoon zoquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.quote:Er mag van mij best wat te vinden zijn, maar mijn potentiële baas hoeft niet te weten wat ik in de zomervakantie in Salou heb uitgevreten zeg maar.
![]()
![]()
Klopt.quote:Ik ben een toffe kerel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 19:45:53 ]![]()
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.Er mag van mij best wat te vinden zijn, maar mijn potentiële baas hoeft niet te weten wat ik in de zomervakantie in Salou heb uitgevreten zeg maar.
Waz met jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
Bedankt voor internet 101 en dat weet ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.![]()
Maisnonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
Zo jammer dat ik er niet bij kan zijn over een paar weken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Heb je iets op te biechten Maisnon?quote:
Maisnon, ben jij Overly Attached Girlfriend?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
neejohquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Maisnon, ben jij Overly Attached Girlfriend?
Maar ik vind het hele gedoe wel echt hilarisch![]()
![]()
Godverdomme ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
neejoh
Maar ik vind het hele gedoe wel echt hilarischAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Haar liedjes ding was voor een of andere wedstrijd als grap ingezonden, iets met Justin Bieber dus, maar aangezien ze zoveel aandacht kreeg was ze een van de winnaarsvandaar dat gifje waar je justin ook ziet
![]()
![]()
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik had laatst wel ineens 20.000 views binnen een dag met een tekeningquote:ik voelde me Michael Jackson, kon het allemaal niet meer aan
![]()
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :Squote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.
[ afbeelding ]![]()
Heloef!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.
[ afbeelding ]Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mensen die morgen in Eindhoven zijn: loop even langs het Catharinaplein in de binnenstad (das achter zo'n grote kerk)
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design![]()
![]()
Heloef word alleen geblowed bij de kapper om het haar uit zijn nek te krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :SIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nehquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die morgen in Eindhoven zijn: loop even langs het Catharinaplein in de binnenstad (das achter zo'n grote kerk)
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design
ARGH! When it rains, it pours.quote:Radionomy: Er vindt op dit moment onderhoud plaats waardoor de dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak.
Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial DesignAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Aids stad. Doe mij maar Den Bosch van de steden in Brabant.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 19:55:48 ]![]()
Neen. Kuttekind.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :SC'est la vie
Ja dat ben ik, goed gezien.quote:C'est la vie
Gewoon, om het zeker te weten.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik hoop dat je stikt in een Bossche Bol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aids stad. Doe mij maar Den Bosch van de steden in Brabant.
Check, check, triplecheck zei mijn moeder altijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon, om het zeker te weten.C'est la vie
Bossche bollen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een Bossche Bol.Bohhhhhhhhhhhh.
![]()
weeewoooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial DesignBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Brabant een eenheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Hey we moeten als Brabant een eenheid vormen he, 't is al zo zwaarDie gekke Brabanders doen niks samen man.
![]()
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoor![]()
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bentquote:![]()
![]()
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabant een eenheid.Die gekke Brabanders doen niks samen man.
![]()
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bentBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben je niet bang dat je me overschat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat is overal waar een meezinger gezongen wordt met (dronken) mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheid![]()
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Ja maar daar is het kut, dus ze viert het in mijn dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Is het spectaculair anders dan IO-dingen? Want mijn waardering voor IO'ers is redelijk laag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar ze doet het op een toffe plek die makkelijk bereikbaar is.![]()
Wat gemeen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkers
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkers![]()
typisch hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik voel me weer eens lekker naar beneden gedruktquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ik zou je veel gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het spectaculair anders dan IO-dingen? Want mijn waardering voor IO'ers is redelijk laag.
IO'ers kunnen alleen maar dingen uitbesteden, niet iets gaafs bouwen (weet ik niet zeker, van horen zeggen)
![]()
Ja door jouw kale hoofd gaan de verwachtingen natuurlijk nog wat verder omlaag van de gemiddelde FOK!'er.quote:![]()
En dan heb ik nog niet eens kanker ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja door jouw kale hoofd gaan de verwachtingen natuurlijk nog wat verder omlaag van de gemiddelde FOK!'er.
het is watOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens kanker ook
het is wat![]()
![]()
Oh god, het zijn ook nog eens omhooggevallen IO'ers?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja sowieso
IO'ers kunnen alleen maar dingen uitbesteden, niet iets gaafs bouwen (weet ik niet zeker, van horen zeggen)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Moet je nagaan, dan was je hoofd geimplodeerd van kaalheid man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens kanker ook
het is wat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 20:07:55 ]![]()
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tja, jij bent gewoon kankerlelijk, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dan was je hoofd geimplodeerd van kaalheid man.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijk![]()
![]()
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere, zei je net nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, jij bent gewoon kankerlelijk, dus wat is je punt?
Maar eigenlijk heb ik geen punt, behalve dan dat jouw kaalheid wel extreem is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 20:09:17 ]![]()
Dan kan je alsnog ooit kanker krijgen heur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijk![]()
anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere,![]()
Ik gebruik het niet richting een andere, ik constateer watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere, zei je net nog.
Maar eigenlijk heb ik geen punt, behalve dan dat jouw kaalheid wel extreem is.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat staat er niet of wel schele?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog ooit kanker krijgen heur.Ik weet zeker dat ik het niet heb, anders zou het in 1 dag wel heel knap zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ga wegquote:Oké.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet richting een andere, ik constateer wat
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 20:11:58 ]![]()
Nou nou doe eens normaal manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, maar ze doet het op een toffe plek die makkelijk bereikbaar is.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
feliquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijk
zekerheid is er nooit though kans is dan alleen wel reteklein![]()
![]()
Ga dan zelf ook weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou hij weg moeten als hij jou op een terechte manier corrigeert?![]()
Misschien neem je wel meer bier mee dan dat je opdrinkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Omdat ik je wel een keer wil zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?en je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
![]()
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Ahem. Dusssss, Gup wil niet uit. Maar dat zullen jullie vast al gemerkt hebben.![]()
![]()
Lekker vodka drinken op het strandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
![]()
Okay okay. Schade.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.![]()
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Die komen allemaal 14 juli.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijk![]()
Beter scroll je dan gewoon tot het end van het topic en kijk je niet meer om naar die eerdere reacties.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja balen man, laatst was ik ook al niet non-stop op FOK!![]()
Ik blijf regelmatig proberen of ik op de site kan komen waar ik het maandrooster kan invullen zodat we de stream weer terugkrijgen. Maar op dit moment nog steeds "under construction". Zodra er nieuws is, komen we daar natuurlijk direct op terug.
En dan nu weer verder met de Schlager Top 100.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
![]()
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik, met een baksteenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanraderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zelfs DVquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?:')![]()
terechte klachttwitter:croeden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:05:00Zonder kont en billen bereik je niks boy de jongens van tegenwordig reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.quote:
En ik ga zo slapen denk ik. Wat een kutdag was dit
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hoaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIEMAND WIL JOU ZIEN.
Nee grapje, ik wel. Heel graagZou er niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik las dat Tchock kwam baalde ik heel erg dat ik niet ga, maar agh, er komt vast wel nog een meet met Tchock en co...![]()
![]()
Boze negerinnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanrader![]()
Jou ook hoorquote:. Maar hun ken ik het langst op de FOK!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Slaapplaatsenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.
Want?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax
[..]
Zou er niet te hard op rekenen![]()
Ja, maar ik vraag wel morgen. Of ik sms haar zo even want ik ga zo weg, sociaal doen enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.
Alvast slaap lekker![]()
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
fokmeet met dv. volgende dag: fokrel.![]()
Hrmmm..... Boven of onder de gordel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik ben niet zo bijzonder hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik ook wel eens, zo van, TIKKIE, JIJ BENT UHM, en dan gniffelend achter Snuf. wegduiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is je karmaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.![]()
![]()
Teveel kaasplanken op deze wereld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef Trollscience het volgende:
terechte klachttwitter:croeden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:05:00Zonder kont en billen bereik je niks boy de jongens van tegenwordig reageer retweet
C'est la vie
In haar hartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrmmm..... Boven of onder de gordel?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik heb dV in het gezicht aangeraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je toch wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat ik de 14e aantref áls ik ga.
Ik twijfel nog
6juli ook al met mensen van FOK! in Amsterdam
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je vond jezelf het minst autist en lachtte iedereen uit?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oh god, is het hem eindelijk gelukt om iemand als hoer op te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watertornado heeft laatst mijn makeup gedaan![]()
Stomme FOK!kers allemaalquote:
Ik geloof niets meer van jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Ik kan soms wel lief zijn.![]()
![]()
het voordeel van fokmeetsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vond jezelf het minst autist en lachtte iedereen uit?![]()
![]()
Nee ik lachte alleen de boze negerin uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vond jezelf het minst autist en lachtte iedereen uit?![]()
In before swaffelgrappen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dV in het gezicht aangeraakt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watertornado heeft laatst mijn makeup gedaanBeide trots opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dV in het gezicht aangeraakt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh god, is het hem eindelijk gelukt om iemand als hoer op te maken?hij heeft gewoon een lijntje boven m'n ogen gedaan, heb t daarna ook nog laten staan
![]()
![]()
Maar die zijn altijd grappig toch? (Over wie hebben we het?)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik lachte alleen de boze negerin uit.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, als ik niks anders heb denk ik wel. Alleen effe kijken hoe met OV enzo, maar goed kijk tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je toch wel?
Ik twijfel nog
6juli ook al met mensen van FOK! in Amsterdam![]()
DV heeft mijn vest aangehad.
Nooit meer gewassen sindsdien.C'est la vie
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]hij heeft gewoon een lijntje boven m'n ogen gedaan, heb t daarna ook nog laten staan
![]()
![]()
Valt me dan weer tegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]hij heeft gewoon een lijntje boven m'n ogen gedaan, heb t daarna ook nog laten staan
![]()
![]()
Hé! Loef!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Nooit meer gewassen sindsdien.:')![]()
Tja laat maar wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als ik niks anders heb denk ik wel. Alleen effe kijken hoe met OV enzo, maar goed kijk tegen die tijd wel.
Gaan we daarna wel ff gek doen in de stad broederOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ouwe sniffer!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Nooit meer gewassen sindsdien.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mogen we het eigenlijk niet over hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn altijd grappig toch? (Over wie hebben we het?)dat is de reden dat udowu is gesloten en radio49 mag niet dicht.
![]()
Trouwens, DJ's, als jullie nog 119 euri over hebben....
Hele goeie deal: http://aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_30062012_48_243_2650_5.html
Vanaf morgen tijdelijk.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Lol, XLR en TRS ingangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, DJ's, als jullie nog 119 euri over hebben....
Hele goeie deal: http://aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_30062012_48_243_2650_5.html
Vanaf morgen tijdelijk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Nooit meer gewassen sindsdien.![]()
Was wel een leuke vest. Ik heb er wel op gekwijld.![]()
Toffe foto wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Nah, tje...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom moest ik in godsnaam lachen om deze eeuwenoude grap:')![]()
Wat een bolle hasses heb je op die fotoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Was wel een leuke vest. Ik heb er wel op gekwijld.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
DV used double-team.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik zal mijn mooie jas wel thuis laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja laat maar weten
Gaan we daarna wel ff gek doen in de stad broeder![]()
![]()
He Sintquote:Betraptquote:
C'est la vie
Vandaar...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Was wel een leuke vest. Ik heb er wel op gekwijld.
Je houd er wel van foto's van je zelf hier op te gooien hé?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik heb ook een bolle hasses.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een bolle hasses heb je op die foto![]()
Doe maar wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal mijn mooie jas wel thuis laten.
Neem je wel mee op tour langs de hk kroegenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
wwaarom kijk je zo boosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
![]()
Houden van is overdreven. Ik heb gewoon niks te verbergen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaar...
Je houd er wel van foto's van je zelf hier op te gooien hé?![]()
Gezellig. Neem mijn seizoenkaartje wel mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja
Neem je wel mee op tour langs de hk kroegen![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Was wel een leuke vest. Ik heb er wel op gekwijld.
C'est la vie
tieten zien!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Houden van is overdreven. Ik heb gewoon niks te verbergen.![]()
houdtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaar...
Je houd er wel van foto's van je zelf hier op te gooien hé?![]()
Die je niet hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gezellig. Neem mijn seizoenkaartje wel mee.
Kleren uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Houden van is overdreven. Ik heb gewoon niks te verbergen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
DV, laat je niet gek maken. Er hangt hier een gigantische hormonenwolk in dit topic nu
Weet ik niks meer van. Maar ik ken jou ook het langste op fokquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een foto van DV in mijn PM box ooit verwijderd.![]()
![]()
Laat die ook maar thuis danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wanneer is die er niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef robdriessen het volgende:
DV, laat je niet gek maken. Er hangt hier een gigantische hormonenwolk in dit topic nu![]()
![]()
Agh ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik niks meer van. Maar ik ken jou ook het langste op fok![]()
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.quote:C'est la vie
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.![]()
![]()
Oh ja ik ging "werken"
Ik groet jullie.C'est la vie
Maak je toch niet zo druk man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.Maat van me zoende pas op zijn 21e voor het eerst en heeft nu al 3 jaar een toffe en leuke vriendin.
![]()
Dat had je niet van me verwacht hé? Niemand trouwens.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nog steeds 'onderhoud' op de site
Hij is best een leuke knul.quote:C'est la vie
Ga eens weg manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk man.Maat van me zoende pas op zijn 21e voor het eerst en heeft nu al 3 jaar een toffe en leuke vriendin.
![]()
![]()
Ik maak me niet druk, druk maken deed ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk man.Maat van me zoende pas op zijn 21e voor het eerst en heeft nu al 3 jaar een toffe en leuke vriendin.
C'est la vie
Ach, wat is nu een leuke relatie als je ook pindakaas met honing kan hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een hele goede vriend is mij gisteren verteldquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een hele goede vriend is mij gisteren verteld![]()
Pindakaasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, wat is nu een leuke relatie als je ook pindakaas met honing kan hebben?![]()
![]()
Nu laat je meer scheten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, druk maken deed ik vorig jaar.
Ja, straks.quote:Lijkt me verstandig inderdaad. Nee maar naar die harde kern dingen ga ik niet mee hoor, moet ik straks nog club liedjes gaan zingen ook.quote:![]()
![]()
Pindakaas light bij vreemde mensen krijgen, en dan 2 keer zoveel als de normale hoeveelheid op je brood doen omdat light
Sarcastisch dit dat![]()
Nee dat hoeft niet, het zijn gewoon leuke kroegen serieusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, straks.
[..]
Lijkt me verstandig inderdaad. Nee maar naar die harde kern dingen ga ik niet mee hoor, moet ik straks nog club liedjes gaan zingen ook.
Die notenpasta is echt bazig lekker trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pindakaas zonder geharde vetten. kapot gezond
Over pasta gesproken: hasta la pasta!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh en ik ga niet aan de snats.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, het zijn gewoon leuke kroegen serieusDit was mijn gebruiksaanwijzing.
![]()
spotifyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
Stomme spotifyscrobble, 80 nrs in wachtrij...
windows media player![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Villa achterwerk in die tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die notenpasta is echt bazig lekker trouwens.
Over pasta gesproken: hasta la pasta!![]()
![]()
Komt goed ouwequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh en ik ga niet aan de snats.Dit was mijn gebruiksaanwijzing.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na 1 emo.gif begrepen we ook wel dat je apple fanboy bent.![]()
Applequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na 1 emo.gif begrepen we ook wel dat je apple fanboy bent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nodig je wel even uit voor de facebook event.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
Wie komen er nou allemaal die 14e, ik wil een lijst!![]()
Gewoon zelf maken: http://www.simplybeer.com(...)utter-porter-recipe/quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mijn internet anonimiteit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik nodig je wel even uit voor de facebook event.![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken: http://www.simplybeer.com(...)utter-porter-recipe/![]()
![]()
De enige fokker die mij op facebook kent is DV, dus het valt nog mee bij mij.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mooi, even kijken wie ze als laatst heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige fokker die mij op facebook kent is DV, dus het valt nog mee bij mij.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ken iedereen, ik heb foto's van bijna iedereen. Maar ik hou het altijd voor mezelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige fokker die mij op facebook kent is DV, dus het valt nog mee bij mij.![]()
![]()
Ik werd ook al gelijk toegevoegd door spees.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige fokker die mij op facebook kent is DV, dus het valt nog mee bij mij.Stalkers.
![]()
Ik heb 'm al dik een jaar op facebook knurft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi, even kijken wie ze als laatst heeft toegevoegd![]()
Hehe nu zie ik ook al gelijk wie hij is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die was al weg toen ik je gevonden had.![]()
stuur me eens een picquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken iedereen, ik heb foto's van bijna iedereen. Maar ik hou het altijd voor mezelf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: