Ik ga echt stuk hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme. Sowieso dat zij maatschappijleer kkhard gaan acen als ze eenmaal op de middelbare zitten.
Vandaar dat ik het mooi verwijderd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
Oké, dank voor je inspanning.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
blijft terug te vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Zodra ik echt actief ga solliciteren enzo gooi ik alle sociaal media eraf.
Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.quote:
Nee dat is gewoon zoquote:
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.quote:
Klopt.quote:
Ik ben een toffe kerel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.Er mag van mij best wat te vinden zijn, maar mijn potentiële baas hoeft niet te weten wat ik in de zomervakantie in Salou heb uitgevreten zeg maar.
Waz met jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
Bedankt voor internet 101 en dat weet ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.
Maisnonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |