quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou je vragen of ik je mocht zoenen
Hahahah watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik knuffel dan altijd spontaan. Wordt het gezicht meestal niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is hem gelukt. Ik moest hard op lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon even wat spouw ruilen om je op te vrolijken.
awquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik knuffel dan altijd spontaan. Wordt het gezicht meestal niet vrolijker van.
Wordt aan gewerkt.quote:
Godverdommequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook. en totaal onbegrepen. de politie noemde het zelfs verkrachting
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op een meet dan?
Al sinds post 106 uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef robdriessen het volgende:
Okay, ik hoor iets duits op onze stream. Jullie ook? Zo ja, dan hebben we Ishi weer nodig.
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Al sinds post 104 uit het vorige topic als ik me niet vergis.
Ben je bang in het donker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoor
Als het uitgaanmeets worden gaat terugtreinen hem niet wordenquote:
Gewoon slaapplaats hosselen. Van te voren bij een FOK!'er of als echte die hard gewoon op de avond zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het uitgaanmeets worden gaat terugtreinen hem niet worden
Ik ga echt stuk hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme. Sowieso dat zij maatschappijleer kkhard gaan acen als ze eenmaal op de middelbare zitten.
Vandaar dat ik het mooi verwijderd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
Oké, dank voor je inspanning.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
blijft terug te vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Zodra ik echt actief ga solliciteren enzo gooi ik alle sociaal media eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |