Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.quote:
Nee dat is gewoon zoquote:
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.quote:
Klopt.quote:
Ik ben een toffe kerel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leer eens grappen/sarcasme begrijpen. Dat zou je echt een veel toffere kerel maken.
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er staat weinigs gek op, behalve dan een foto van 2009 die ik overal gebruik is er weinig te zien. Maar ik ben bang voor foto's die getagged worden.Er mag van mij best wat te vinden zijn, maar mijn potentiële baas hoeft niet te weten wat ik in de zomervakantie in Salou heb uitgevreten zeg maar.
Waz met jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
Bedankt voor internet 101 en dat weet ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Soberso moet je dan niks op internet zetten, alles wat erop komt kan er feitelijk gezien nooit meer af. En kan altijd terug gevonden worden.
Maisnonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Justin Biebermet pijn in mn hart vergeef ik het hem dat ie bijna geen enkel europees land kende
quote:
Heb je iets op te biechten Maisnon?quote:
neejohquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Maisnon, ben jij Overly Attached Girlfriend?
Godverdomme ik dacht al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
neejoh
Maar ik vind het hele gedoe wel echt hilarisch
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
[ afbeelding ]
hyves
Ik had laatst wel ineens 20.000 views binnen een dag met een tekeningquote:
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :Squote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.
[ afbeelding ]
Heloef!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zorgwekkende is dat die laatste post komt van een Android en niet van een BlackBerry.
[ afbeelding ]
Heloef word alleen geblowed bij de kapper om het haar uit zijn nek te krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :S
Nehquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die morgen in Eindhoven zijn: loop even langs het Catharinaplein in de binnenstad (das achter zo'n grote kerk)
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |