quote:Radionomy: Er vindt op dit moment onderhoud plaats waardoor de dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak.
Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die morgen in Eindhoven zijn: loop even langs het Catharinaplein in de binnenstad (das achter zo'n grote kerk)
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design
Aids stad. Doe mij maar Den Bosch van de steden in Brabant.quote:
Neen. Kuttekind.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mind zal ook het enige zijn dat ooit wordt geblowd :S :S :S
Ja dat ben ik, goed gezien.quote:
Gewoon, om het zeker te weten.quote:
Ik hoop dat je stikt in een Bossche Bol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aids stad. Doe mij maar Den Bosch van de steden in Brabant.
Check, check, triplecheck zei mijn moeder altijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon, om het zeker te weten.
Bossche bollen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een Bossche Bol.
weeewoooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design
Brabant een eenheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Hey we moeten als Brabant een eenheid vormen he, 't is al zo zwaar
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoor
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bentquote:
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabant een eenheid.Die gekke Brabanders doen niks samen man.
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bent
Ben je niet bang dat je me overschat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is overal waar een meezinger gezongen wordt met (dronken) mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheid
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Ja maar daar is het kut, dus ze viert het in mijn dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Is het spectaculair anders dan IO-dingen? Want mijn waardering voor IO'ers is redelijk laag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzo
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar ze doet het op een toffe plek die makkelijk bereikbaar is.
Wat gemeen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkers
ja, maar ze doet het op een toffe plek die makkelijk bereikbaar is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkers
typisch hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |