Die je niet hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gezellig. Neem mijn seizoenkaartje wel mee.
Kleren uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Houden van is overdreven. Ik heb gewoon niks te verbergen.
Weet ik niks meer van. Maar ik ken jou ook het langste op fokquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een foto van DV in mijn PM box ooit verwijderd.
Laat die ook maar thuis danquote:
Wanneer is die er niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef robdriessen het volgende:
DV, laat je niet gek maken. Er hangt hier een gigantische hormonenwolk in dit topic nu
Agh ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik niks meer van. Maar ik ken jou ook het langste op fok
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.
Maak je toch niet zo druk man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is dan ontmaagd, daar gaat mijn ego.
Dat had je niet van me verwacht hé? Niemand trouwens.quote:
Hij is best een leuke knul.quote:
Ga eens weg manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk man.Maat van me zoende pas op zijn 21e voor het eerst en heeft nu al 3 jaar een toffe en leuke vriendin.
Ik maak me niet druk, druk maken deed ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk man.Maat van me zoende pas op zijn 21e voor het eerst en heeft nu al 3 jaar een toffe en leuke vriendin.
Ach, wat is nu een leuke relatie als je ook pindakaas met honing kan hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een hele goede vriend is mij gisteren verteldquote:
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een hele goede vriend is mij gisteren verteld
Pindakaasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, wat is nu een leuke relatie als je ook pindakaas met honing kan hebben?
Nu laat je meer scheten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, druk maken deed ik vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |