Bossche bollen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een Bossche Bol.
weeewoooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Zie je allemaal gave projecten en interactieve dingen van Industrial Design
Brabant een eenheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Hey we moeten als Brabant een eenheid vormen he, 't is al zo zwaar
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er eentje ergens overdag is. Maar ik ben wel best ongemakkelijk hoor
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bentquote:
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabant een eenheid.Die gekke Brabanders doen niks samen man.
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit nou oplossen. Het zijn juist gave mooie dingen, maar dat weet je pas als je daar bent
Ben je niet bang dat je me overschat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juli geeft Faye een bday feestje in amsterdam, ik zal wel even vragen of je mag komen omdat je lief bent en je hier ook veel zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is overal waar een meezinger gezongen wordt met (dronken) mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als Guus Meeuwis Brabant zingt dan is er heel even een eenheid
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe gaaf die dingen dan wel niet zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Ja maar daar is het kut, dus ze viert het in mijn dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Is het spectaculair anders dan IO-dingen? Want mijn waardering voor IO'ers is redelijk laag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er filmpjes van kan vinden ofzo
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je me overschat?Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar ze doet het op een toffe plek die makkelijk bereikbaar is.
Wat gemeen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik verwacht heel weinig van fokkers
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
typisch hoorquote:
Ik voel me weer eens lekker naar beneden gedruktquote:
ik zou je veel gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het spectaculair anders dan IO-dingen? Want mijn waardering voor IO'ers is redelijk laag.
Ja door jouw kale hoofd gaan de verwachtingen natuurlijk nog wat verder omlaag van de gemiddelde FOK!'er.quote:
En dan heb ik nog niet eens kanker ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja door jouw kale hoofd gaan de verwachtingen natuurlijk nog wat verder omlaag van de gemiddelde FOK!'er.
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens kanker ook
het is wat
Oh god, het zijn ook nog eens omhooggevallen IO'ers?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja sowieso
IO'ers kunnen alleen maar dingen uitbesteden, niet iets gaafs bouwen (weet ik niet zeker, van horen zeggen)
Moet je nagaan, dan was je hoofd geimplodeerd van kaalheid man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens kanker ook
het is wat
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weet
Tja, jij bent gewoon kankerlelijk, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dan was je hoofd geimplodeerd van kaalheid man.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het heel zeker, gisteren uitslag gehad namelijk
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere, zei je net nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, jij bent gewoon kankerlelijk, dus wat is je punt?
Dan kan je alsnog ooit kanker krijgen heur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere,
Ik gebruik het niet richting een andere, ik constateer watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou geen kanker meer gebruiken richting andere, zei je net nog.
Maar eigenlijk heb ik geen punt, behalve dan dat jouw kaalheid wel extreem is.
Dat staat er niet of wel schele?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog ooit kanker krijgen heur.
Ik weet zeker dat ik het niet heb, anders zou het in 1 dag wel heel knap zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
troost je met het idee dat je dat nooit zeker weet
ga wegquote:
Oké.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet richting een andere, ik constateer wat
Nou nou doe eens normaal manquote:
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
feliquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga dan zelf ook weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou hij weg moeten als hij jou op een terechte manier corrigeert?
Misschien neem je wel meer bier mee dan dat je opdrinkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?
Omdat ik je wel een keer wil zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Ahem. Dusssss, Gup wil niet uit. Maar dat zullen jullie vast al gemerkt hebben.
Lekker vodka drinken op het strandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
Okay okay. Schade.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
Die komen allemaal 14 juli.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijk
Beter scroll je dan gewoon tot het end van het topic en kijk je niet meer om naar die eerdere reacties.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja balen man, laatst was ik ook al niet non-stop op FOK!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik, met een baksteenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanraderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zelfs DVquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
terechte klachttwitter:croeden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:05:00Zonder kont en billen bereik je niks boy de jongens van tegenwordig reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.quote:
Hoaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIEMAND WIL JOU ZIEN.
Nee grapje, ik wel. Heel graag
Zou er niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik las dat Tchock kwam baalde ik heel erg dat ik niet ga, maar agh, er komt vast wel nog een meet met Tchock en co...
Boze negerinnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanrader
Jou ook hoorquote:
Slaapplaatsenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.
En ik ga zo slapen denk ik. Wat een kutdag was dit
Want?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax
[..]
Zou er niet te hard op rekenen
Ja, maar ik vraag wel morgen. Of ik sms haar zo even want ik ga zo weg, sociaal doen enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.
En ik ga zo slapen denk ik. Wat een kutdag was dit
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
fokmeet met dv. volgende dag: fokrel.
Hrmmm..... Boven of onder de gordel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik ben niet zo bijzonder hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik ook wel eens, zo van, TIKKIE, JIJ BENT UHM, en dan gniffelend achter Snuf. wegduiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is je karmaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.
Teveel kaasplanken op deze wereld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef Trollscience het volgende:
terechte klachttwitter:croeden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:05:00Zonder kont en billen bereik je niks boy de jongens van tegenwordig reageer retweet
In haar hartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrmmm..... Boven of onder de gordel?
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon DV aanraken.Ik heb dV in het gezicht aangeraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Kom je toch wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat ik de 14e aantref áls ik ga.
Je vond jezelf het minst autist en lachtte iedereen uit?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kwam heul niet door mij, ik zat gewoon aan de kant te lachen.
Oh god, is het hem eindelijk gelukt om iemand als hoer op te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watertornado heeft laatst mijn makeup gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |