Omdat ik je wel een keer wil zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan wel dat ik kom?
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Ahem. Dusssss, Gup wil niet uit. Maar dat zullen jullie vast al gemerkt hebben.
Lekker vodka drinken op het strandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
Okay okay. Schade.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef robdriessen het volgende:
PEOPLE, tot nader order even geen R49. We moeten wachten tot Radionomy ons weer de stream teruggeeft.
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik je wel een keer wil zienen je een keer een fokmeet mee moet maken omdat het best tof kan zijn.
Die komen allemaal 14 juli.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil jou, Faye, Heloef, Mono en Snuf. ook wel eens meeten eigenlijk
Beter scroll je dan gewoon tot het end van het topic en kijk je niet meer om naar die eerdere reacties.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja balen man, laatst was ik ook al niet non-stop op FOK!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik, met een baksteenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanraderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zelfs DVquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van DV, heb ik dit hele rijtje al gemeet, wie wilt mij aanraken?
terechte klachttwitter:croeden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:05:00Zonder kont en billen bereik je niks boy de jongens van tegenwordig reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op een fles blazen en doen alsof je een indiaan met een panfluit bent.
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.quote:
Hoaxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIEMAND WIL JOU ZIEN.
Nee grapje, ik wel. Heel graag
Zou er niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik las dat Tchock kwam baalde ik heel erg dat ik niet ga, maar agh, er komt vast wel nog een meet met Tchock en co...
Boze negerinnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de laatste fokmeet met dv was een groot succes. aanrader
Jou ook hoorquote:
Slaapplaatsenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag jij het dan aan Faye? Dan komen dingen als slaapplaatsten daarna wel.
En ik ga zo slapen denk ik. Wat een kutdag was dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |