Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op Awake of De_kromme mij echt gaat aanspreken
Dogma is wel oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even peukje roken en daarna de film Dogma kijken
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ken jij ene Daan van Vak410? Wat is daarmee? Zitten ze hele tijd over te lullen op HH.
Jij bent er niet eens mietjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegd
Onzin verhaal dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Knap man, Daan zit vastquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Ekte internetgangsters dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Ik maak je kapot jongequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word best wel droevig van Voetbal Hooligans online sla elkaar dan echt kapot maar verveel mij niet met die semi stoere praatjes
Is dat die Sven van de tickets?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Is die Rick daarvoor veroordeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks van waarquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?
Daan daar was gewoon iets mee maar ik wist niet wat, iemand maakt een opmerking en heel Ajax kamp woedend reageren enzo
Onderzoek is bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is die Rick daarvoor veroordeeld eigenlijk?
jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die Sven van de tickets?
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks van waar
Sprak Dani vanmiddag nog
is die jongen ook weer blij dat ie apart genoemd wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef DonRaja het volgende:
TT suggereert dat HMF geen mietje is. Zal hem deugd doen.
Ik zou de internetpolitie bellen, misschien weten ze meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.
Niemand uit het kamp van Ajax maakt zich daar druk om hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.
En toen ging het losquote:ASHDH
TEKOOP Seizoenkaart vak 410 voor min 3 jaar Gratis op te halen .gr DAAN , HAHA dat je mag wegrotten daar JOOD
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn longen zijn eruit gedrukt als resultaat van zijn eerdere traumatische verhaal over Madame_Paon.
Gewoon wat burgemeesters inlichten laten ze het komende jaar gelijk geen uitsupporters meer toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de internetpolitie bellen, misschien weten ze meer.
Klopt jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was wel aardige duidelijke zaak toch? Die Rick was toch ook die gast van die Mocro?
quote:
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja
Beetje gekke gast en dan is dat serieus lichtjes uitgedrukt
Hij was ook degene die samen met Daan in Rotterdam in een kroeg schoot opzoek naar Andre
Door een pizza te bestellen ofzo opgepakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijven
Paar maanden jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijven
Soms dan hoewel ik mij groot houd doen zijn opmerkingen af en toe best wel pijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
Steven is de enige aardige hooligan, met een kale kop.
Ik doe nooit naar tegen jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms dan hoewel ik mij groot houd doen zijn opmerkingen af en toe best wel pijn.
Zou die ook zo hebben gedaan als het iemand was van dezelfde lengte die toevallig een marinier zou zijn en in afghansitan heeft gezeten ?quote:
alsof havenslaven in het leger hebben gezetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou die ook zo hebben gedaan als het iemand was van dezelfde lengte die toevallig een marinier zou zijn en in afghansitan heeft gezeten ?
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou die ook zo hebben gedaan als het iemand was van dezelfde lengte die toevallig een marinier zou zijn en in afghansitan heeft gezeten ?
Eigenlijk niet nee 1 grote softe bende hier op HMF en De_Kromme na door hun seksuele spanning.quote:
Dat wil ook wel eens weten jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Para Smit zorgde toch juist voor jongerenprojecten etc.?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Sven was ook niet helemaal lekker
Heeft ook vast gezeten samen met Para Smith voor moord jaren terug
Geen reden voor manquote:
Die Sven wel hoor. Maar dat zou overal gebeuren. Ook als iemand met een Ajax shirt in de Kuip zou gaan zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte maar maakt niet uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Para Smit zorgde toch juist voor jongerenprojecten etc.?
quote:
Ja goh... maar dat de gemeente dan iemand met zo'n strafblad wel subsidie geeft voor dat soort projectenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte maar maakt niet uit
Dat deed ie daarna ja
Logisch, het is ook best wel kk dom om te doen, maar uiteidenlijk kom je eens de verkeerde tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Sven wel hoor. Maar dat zou overal gebeuren. Ook als iemand met een Ajax shirt in de Kuip zou gaan zitten.
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja goh... maar dat de gemeente dan iemand met zo'n strafblad wel subsidie geeft voor dat soort projecten
Ambtenaren denken zo meestal wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?
dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?
Begin nou niet weer man. Dit soort herhaalde "discussies" zijn enkel leuk als HMF zich opwindt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, het is ook best wel kk dom om te doen, maar uiteidenlijk kom je eens de verkeerde tegen.
Lul niet als je er niks vanaf weetquote:
Wat sneu!quote:
Zelfs konijn? Je bent een groter mens dan ik Steven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen reden voor man
Ik mag iedereen uit deze sc wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die ken ook ja, daarom wist ik wel dat hij veranderd was. Maar het verbaasde mij gewoon van de gemeente. Maar goed...quote:
Juist goed voor het imago van de gemeente.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ken ook ja, daarom wist ik wel dat hij veranderd was. Maar het verbaasde mij gewoon van de gemeente. Maar goed...
Mijn vervangauto is een Jag S-type. I don't care about no bitch Evoque... (toch wel eigenlijk)quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik hoop dat je Evoque in een verkeerde kleur wordt geleverd.
Sorry deze was te ver onder de gordel.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs konijn? Je bent een groter mens dan ik Steven...Kom er overheen ik verheug me gewoon op mijn net bestelde speeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker PVDA gemeente hequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach ik blijf mij ook elke keer verbazen met de gemeente
Plus dat ie een jongen van de straat was waar jongeren tegenop kekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Juist goed voor het imago van de gemeente.
Prachtigquote:
Huldiging op de Coolsingel ouwe pikquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Mooie vent die Eberhard, volgend jaar maar helemaal geen huldiging of k-dag in Amsterdam
Pasgeleden nog gezien jaquote:
Verschil van mening, als je als 14-jarige iemand neersteekt en zegt dat dat soort dingen kunnen gebeuren..hoeveel goed hij ook mag hebben gedaan in osdorp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul niet als je er niks vanaf weet
Omdat jullie weer 2e zijn geworden dan jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Huldiging op de Coolsingel ouwe pik
Hij heeft als 14jarige niet iemand neergestoken, blijkt maar weer, zeg dan gewoon niksquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verschil van mening, als je als 14-jarige iemand neersteekt en zegt dat dat soort dingen kunnen gebeuren..hoeveel goed hij ook mag hebben gedaan in osdorp.
Kan het plaatje niet zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom er overheen ik verheug me gewoon op mijn net bestelde speeltje
[ afbeelding ]
Dus hij was het niet die ruzie zocht met o.a. sven bij die voetbalvereneging met een groep?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft als 14jarige niet iemand neergestoken, blijkt maar weer, zeg dan gewoon niks
Hij was toen geen 14 neequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus hij was het niet die ruzie zocht met o.a. sven bij die voetbalvereneging met een groep?
Dood van Joop was in 1989.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus hij was het niet die ruzie zocht met o.a. sven bij die voetbalvereneging met een groep?
Verre van zelfsquote:
djoeken = stekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Neergestoken = Dood(gestoken)?
Is altijd onduidelijk bedoelt iemand dan gestoken/geprikt of echt dood gestoken/overleden door steekpartij.
quote:Het is nooit bekend geworden wie de fatale steken aan Joop heeft toegediend. De hele groep is ervoor veroordeeld, op de vier meiden na: die kregen geen straf. Alleen Sven en één andere betrokkene was boven de achttien, alle anderen vielen onder het jeugdstrafrecht en kwamen er met een half jaar tuchtschool vanaf.
Zo ook Para (uitspreken als Parra) Smit, die op dat moment nog maar 14 jaar was. Of hij degene is geweest die de dodelijke steken toediende is niet bekend, “maar toen hij zijn straf had uitgezeten en weer met de groep meedeed werd hij daar als een held binnengehaald. Omdat hij op zijn veertiende al een dode op zijn geweten had.”
In Het Parool van maandag 6 november 1989 stond een verslag van de dodelijke vechtpartij. Volgens de politie waren er geen aanwijzingen dat de betrokken groep deel uitmaakte van een bende, maar dat was wel degelijk zo: de ‘graffiti-groep’ CBS (Can’t Be Stopped’) bestond toen al enkele jaren en was vaak betrokken bij geweldplegin
Gast was echt dood, er is alleen nooit duidelijk geworden wie het gedaan had en iedereen hield zijn bek, zelfs aan de kant van de slachtoffersquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Neergestoken = Dood(gestoken)?
Is altijd onduidelijk bedoelt iemand dan gestoken/geprikt of echt dood gestoken/overleden door steekpartij.
Ja maar zij praten niet met djoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
djoeken = steken
didde door djoek - dood gestoken
Hij was 17 op dat moment, geloof me maarquote:
Dan heeft die misdaadjournalist het fout...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was 17 op dat moment, geloof me maar
Ja want de journalisten zitten altijd goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heeft die misdaadjournalist het fout...![]()
Slecht werk dan.
Gast, hij is op zijn 28e doodgegaan in 2003.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was 17 op dat moment, geloof me maar
Nee maar met dit soort dingen zijn de feiten vaak wel goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want de journalisten zitten altijd goed
28?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, hij is op zijn 28e doodgegaan in 2003.
Net S03e09 gekeken, goede episode was het.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Kutzooi meng, ik wacht op breaking bad seizoen 3 en 4, en 4 heb ik al binnen en 3 niet
Ik vind het allemaal niet zo heel super, maar toch blijf ik kijken jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net S03e09 gekeken, goede episode was het.
Vind het nog altijd niet supermaar blijf toch kijken..
Kom niet eens buiten ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeten wij zolder Fok!kers niks van hebben he dat geweld.
Opa Steven verteld verhalen uit zijn hoolie tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
Hey gasten, wat lopen we weer tof te doen? Steven, moet jij je plantjes niet gaan bespuiten?
Zucht nee het wereldje van Hooligans zal ik nooit begrijpen wat ook helemaal niet nodig is ook.quote:
tquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opa Steven verteld verhalen uit zijn hoolie tijd
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opa Steven verteld verhalen uit zijn hoolie tijd
het is laat goosquote:
Jongen, vanaf 13uur pasquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
Hey gasten, wat lopen we weer tof te doen? Steven, moet jij je plantjes niet gaan bespuiten?
As Romaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Van welke club zou ik eens een shirt kopen
Jou kennende Feyenoord of Liverpool.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Valenciaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Dynamo Dresden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het Roma shirt toch iets mooierquote:
Doe dan Manchester City als je lichtblauw wil met die lelijke reclame bij Napoli.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het Roma shirt toch iets mooier
Of Napoli shirt
Heeft ie alquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dan Manchester City als je lichtblauw wil met die lelijke reclame bij Napoli.
Rennend hebben we mensen Tilburg uitgejaagd voor dit soort fouten, rennend!quote:
Napoli of Spaarnwoudequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Kloptquote:
Ik heb ook nog watquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
Steef, kan ik ff wat van je kopen? Ik val bijna in slaap man.
Jij dacht ik heb een week ban ik sla alvast wat stuff in om het te redden?quote:
Wat moet ik zien>?quote:
Het lijken tegels, maar het zou ook laminaat kunnen zijn. Je hebt tegenwoordig laminaat dat op tegels lijkt namelijk.quote:
nee je blijft een lul en een nerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
zo ik ben voor het eerst sinds maanden knetter stoned, wat ben ik een stoere gozer zeg.
Het is hier een avond lang over drugs, dealen en hooligans gegaan. Tenzij je nu met een sterker verhaal komt HMF stijl valt het tegen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
zo ik ben voor het eerst sinds maanden knetter stoned, wat ben ik een stoere gozer zeg.
Zolang er maar vloerverwarming is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het lijken tegels, maar het zou ook laminaat kunnen zijn. Je hebt tegenwoordig laminaat dat op tegels lijkt namelijk.
Waarom post je dit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Ik heb geen sterk verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is hier een avond lang over drugs, dealen en hooligans gegaan. Tenzij je nu met een sterker verhaal komt HMF stijl valt het tegen hoor
Kassuiker rookbom? Al zijn die meestal wit (rook).quote:
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?quote:
Ik zou eens coca en hero proberen, aanrader.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post over het algemeen zulke onzin, vandaag is het dit.
Hadden wij elkaar niet zo ontmoet ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?
Ik heb hem al in het vorige topic gepostquote:
Nee, ik ben wel zonder licht naar huis gefietst. Zo baas ben ik dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het vorige topic gepost
Voor en achterlicht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel zonder licht naar huis gefietst. Zo baas ben ik dan weer wel.
Dat was een photshopquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het vorige topic gepost
Dit is een photshop van Ajaxnetwerk forums.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En indien dit het shirt echt is ben ik niet ontevreden.
Ehh nee hoorquote:
okequote:
Wát een boelershirt zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En indien dit het shirt echt is ben ik niet ontevreden.
[..]
ja echt hequote:
iemand dacht dat dit het echte shirt zou wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:06 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)x-thuisshirt-1213-jr
Daar zie je al hoe de 3 sterren komen te staan, die staan op de gephotohopte shirt al anders.
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de sponsornaam en het adidaslogo anders maar verdacht klein...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeuren
Ik geloofde je ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeuren
quote:
Nike verneukt graag shirtjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af hoe het nieuwe Twenteshirt eruit komt te zien met Nike...
Beter dan het oude,quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje geluk hadden ze nog een theedoek van Man United overquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe je stoer dan...quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hadden ze nog een theedoek van Man United over
Slechte troll.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:11 schreef DonRaja het volgende:
Aegon gaat er groter opkomen en adidaslogo wordt minimaal even groot als clublogo.
Ja, de afvalcontainerquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Edgar Davids heeft liefdesverdriet is er nog geen plekje binnen Ajax voor hem vrij om het te verwerken?
Hij gaat maar voetbalbakken met gullitquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Edgar Davids heeft liefdesverdriet is er nog geen plekje binnen Ajax voor hem vrij om het te verwerken?
Plek zat op de tribunes tijdens wedstrijden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Gullitquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat maar voetbalbakken met gullit
Ik geef Badr weinig kans tegen Gullit hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gullit
Die moet ff vechten met nieuwe vriend estelle
Badrquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef Badr weinig kans tegen Gullit hoor
Kom dan op zijn minst met die tabel en Gullit heeft vast nog wel een Russisch contactje uit zijn Grozny periode om die Badr van de aardbodem te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Plek zat op de tribunes tijdens wedstrijden.
Waar is Caland als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met die tabel.
Als Gullit nog vriendjes is met Kadyrov, zal hij niet zo heel bang zijn voor Badr...quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gullit
Die moet ff vechten met nieuwe vriend estelle
Deze?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met die tabel.
Feyenoordquote:National
Eredivisie (up to 1955–56 the Netherlands Football League Championship): 31
1917–18, 1918–19, 1930–31, 1931–32, 1933–34, 1936–37, 1938–39, 1946–47, 1956–57, 1959–60, 1965–66, 1966–67, 1967–68, 1969–70, 1971–72, 1972–73, 1976–77, 1978–79, 1979–80, 1981–82, 1982–83, 1984–85, 1989–90, 1993–94, 1994–95, 1995–96, 1997–98, 2001–02, 2003–04, 2010–11, 2011–12
KNVB Cup: 18
1916–17, 1942–43, 1960–61, 1966–67, 1969–70, 1970–71, 1971–72, 1978–79, 1982–83, 1985–86, 1986–87, 1992–93, 1997–98, 1998–99, 2001–02, 2005–06, 2006–07, 2009–10
Johan Cruijff Shield: 7
1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007
International
Several of Ajax' international trophies
Intercontinental Cup: 2
1972, 1995[24]
European Champion Club's Cup / Champions League: 4
1971, 1972, 1973, 1995[24]
European Cup Winners' Cup: 1
1987[24]
UEFA Cup: 1
1992[24]
UEFA Super Cup: 2
quote:National
Eredivisie: 14
1923–24, 1927–28, 1935–36, 1937–38, 1939–40, 1960–61, 1961–62, 1964–65, 1968–69, 1970–71, 1973–74, 1983–84, 1992–93, 1998–99
KNVB Cup: 11
1929–30, 1934–35, 1964–65, 1968–69, 1979–80, 1983–84, 1990–91, 1991–92, 1993–94, 1994–95, 2007–08
Johan Cruijff-schaal: 3
1987, 1991, 1999
International
Intercontinental Cup
Winners: 1970
European Cup
Winners: 1969-70
UEFA Cup
Winners: 1973–74, 2001–02
UEFA Super Cup
Runners-up: 2002
quote:
Dat zei ik ook een soort van Modranja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Gullit nog vriendjes is met Kadyrov, zal hij niet zo heel bang zijn voor Badr...
Soort van.quote:
Alsof Gullit die slet nu nog terug wil hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met die tabel en Gullit heeft vast nog wel een Russisch contactje uit zijn Grozny periode om die Badr van de aardbodem te laten verdwijnen.
Ze was sowieso niet mooi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof Gullit die slet nu nog terug wil hebben
Ja maar als Estelle verdwijnt valt het op die Badr zal heus andere vijanden hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof Gullit die slet nu nog terug wil hebben
Een maand niet gesport, zo zeg, 10 kilo vet aangekomen meteen heh.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik moet hem nog halen, ik durf hem niet te passen gezien het een strak model is en ik tot gister een maand niet gesport heb. Ik wacht nog even.
True, kop alsof ze 50 is met plastische chirurgie... blijkt ze iets van 30 te zijn ofzoquote:
Ik heb al 3 jaar niet gesportquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik moet hem nog halen, ik durf hem niet te passen gezien het een strak model is en ik tot gister een maand niet gesport heb. Ik wacht nog even.
Ik zit mobiel via een edge verbinding. Ben al blij als ik in hetzelfde topic kan reageren...quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een soort van Modranja.
[..]
Soort van.
Jij moet net als Sjek echt vies dik zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar niet gesport(Indien fietsen niet meetelt)
Al die voetbalwijven lijken heel wat man. Die worden helemaal gestyled. Ik zie er ook 2x zo goed uit als ik elke week naar de kapper kan, niet hoef te werken, kan doen wat ik leuk vind en prachtige maatkleding kan dragen.quote:
Je mag ook zeggen dat je er altijd goed uitziet hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die voetbalwijven lijken heel wat man. Die worden helemaal gestyled. Ik zie er ook 2x zo goed uit als ik elke week naar de kapper kan, niet hoef te werken, kan doen wat ik leuk vind en prachtige maatkleding kan dragen.
Omdat ik niet sport? Nee hoor ik ben zon gebruinder dan dik als ik dan toch op Sjek moet lijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet net als Sjek echt vies dik zijn.
Dat zou een leugen zijn. Jij bent wél zo'n mooiboy geloof ik he? Echt zo'n oranje anabooltje toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mag ook zeggen dat je er altijd goed uitziet hoor.
Dan wel een pinda anabooltje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou een leugen zijn. Jij bent wél zo'n mooiboy geloof ik he? Echt zo'n oranje anabooltje toch?
Nee man. Vraag maar aan stevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou een leugen zijn. Jij bent wél zo'n mooiboy geloof ik he? Echt zo'n oranje anabooltje toch?
Hoe laat moet je op? Ik slaap waars weer pas tond 4:00quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok wtf ik had geen idee dat het al zo laat wasDit gaat een lekker kort nachtje worden.
Feit dat je al een poeftie noemt vind ik al niet frisquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat net een poeftie die niet al te fris ruikt.Understatement van de dag.
Feit dat jij hier nog steeds bent vind ik ook niet fris. Loop je weer te snatsen steve?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feit dat je al een poeftie noemt vind ik al niet fris
Ehh nee manquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feit dat jij hier nog steeds bent vind ik ook niet fris. Loop je weer te snatsen steve?
Noh man nog 2jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:46 schreef Smoofie het volgende:
Steven, volgend jaar mag je weer naar defqon toch
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noh man
Ik hou het bij de festivals in Noord Holland
Zeggen ze elk jaar weer en nog geen enkele jaar last gehadquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:47 schreef Smoofie het volgende:
Bij mystery land hebben ze trouwens drugs honden
Ga je dit jaar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeggen ze elk jaar weer en nog geen enkele jaar last gehad
Weet nog nietquote:
Vorig jaar was ik op vakantie, prijzen zijn nu ook stuk minder. 67 ofzo. Vorig jaar 85 dacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet nog niet
Twijfel nog best wel want vorig jaar vond ik het niet zo heel vet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Toch niet kunnen slapen.
Alleen inmiddels slapen alle gangsters hier ook al.
Tot over 10 minutenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ben ervandoor, pies oud neegers
Zijn geen negers hierquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Toch niet kunnen slapen.
Alleen inmiddels slapen alle gangsters hier ook al.
Heb nog wel meer films op de harde schijf staan. Maar deze heb ik pas opgenomen van RTL7, dus maar even kijken dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:11 schreef Smoofie het volgende:
Is wel oke, al blijven dat soort films vaak onrealistisch mbt hoe het leger enz in het echt te werk gaat.
Veronica is niet echt top met film recensiesquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar 2 van de 5 sterren krijgt de film.... is het dan wel verstandig zo'n film te bekijken. Even kijken wat ik nog op de harde schijf heb staan
The Prestige (2006))quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zie nog een hele lijst opgenomen film van tv (waarschijnlijk opgenomen door me pa en ma).
The Librarian 3: curse of the judas chalice (2008)
The Prestige (2006)
Couples Retreat (2009)
Blade (1998) <--- Al eerder gezien
Charlie and the chocolate factory (2005) <--- deze uitvoering ook al vaak gezien
Nim's island (2008)
No country for old men (2007)
Post Grad (2009)
Inglourious basterds (2009)
Indiana Jones: Raiders of the Lost Ark (1981) <--- ook kapot gekeken, maar blijft leuk.
The Boy in the Striped Pyjamas (2008)
En nog een hele lijst van nog 20 films. Maar ik hou het eerst hierbij.
Welke hiervan zal ik kijken, zeg het maar (sjek van gelder).
Oké The Prestige dus!quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Prestige (2006))
Inglourious basterds (2009)
Twisted endingquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké The Prestige dus!
2 films ga ik vannacht niet meer redden. Maar doe ik morgen dan.
Thanks!
Tuurlijk niet, zou zonde zijn van zo'n briljante film.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je gaat nou niet mijn kijkplezier verneuken door het einde te vertellen hé!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
Holyshit ik zie dat er totaal 55 opnamens zijn. Waarvan ik schat ongeveer 40 films. Dat terwijl me ouders het er gelijk afkankeren als hij gekeken is. Hoeveel films worden er gvd wel niet uitgezonden?
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]. ELke avond een paar, maar kun je niet downlaoden ofzo.
ondertitel.com heb je alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opDus dat moeten er ook al snel 2 per week zijn.
Ik download wel vaak maar heb liever op televisie want dat is veel mooier beelden niet elke film heb je Nederlands ondertiteld.
Heb je ondertiteling nodig danquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opDus dat moeten er ook al snel 2 per week zijn.
Ik download wel vaak maar heb liever op televisie want dat is veel mooier beelden niet elke film heb je Nederlands ondertiteld.
3:33 gestart 14:19 zeg ik dat ik ongeveer op de helft zit. Klopt toch wel? Misschien niet op de helft, maar al aardig op weg. Tot nu toe bevalt het me.quote:
Ik krijg gewoon een VOG hoor. Je moet gewoon nooit gepakt worden. Caland is gewoon niet zo slim daarin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had Happel ook nooit mod mogen worden
Amateur. Ik ben nog steeds wakker.quote:
wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Caland het volgende:
Straatwerkers die om 7 uur 's ochtends al bezig zijn, pal voor je raam.
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dus)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.
Ach, zal wel loslopen. Wel jammer dat hierdoor de vuurwerkshow tijdens de vierdaagse is afgelast. Vuurwerkboot lag hier praktisch voor de deur.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is best wel gevaarlijk zeg maar!
:dquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
haha retarded muchquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
Jij hoeft geen tentamen te maken om half 9 's ochtends en vervolgens een hele dag door te studeren.quote:
Guidetti... Ik droom soms nog steeds van die jongen. Echt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
Wat doen al die VBL-SC-ers ineens in mijn FoBo?![]()
Al heb ik er wel hele mooie foto's staan natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ze schiet in de stress als ik mod wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Saind het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe bol die paon nou is, heb nog geen foto gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |