Het is hier een avond lang over drugs, dealen en hooligans gegaan. Tenzij je nu met een sterker verhaal komt HMF stijl valt het tegen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
zo ik ben voor het eerst sinds maanden knetter stoned, wat ben ik een stoere gozer zeg.
Zolang er maar vloerverwarming is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het lijken tegels, maar het zou ook laminaat kunnen zijn. Je hebt tegenwoordig laminaat dat op tegels lijkt namelijk.
Waarom post je dit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
zo ik ben voor het eerst sinds maanden knetter stoned, wat ben ik een stoere gozer zeg.
Ik heb geen sterk verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is hier een avond lang over drugs, dealen en hooligans gegaan. Tenzij je nu met een sterker verhaal komt HMF stijl valt het tegen hoor
Kassuiker rookbom? Al zijn die meestal wit (rook).quote:
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?quote:
Ik zou eens coca en hero proberen, aanrader.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post over het algemeen zulke onzin, vandaag is het dit.
Hadden wij elkaar niet zo ontmoet ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?
Ik heb hem al in het vorige topic gepostquote:
Nee, ik ben wel zonder licht naar huis gefietst. Zo baas ben ik dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toevallig in een heroïne spuit gevallen nadat je een lekker wijf van de dood redde en je beloonde met een beurt of zo?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het vorige topic gepost
Voor en achterlicht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel zonder licht naar huis gefietst. Zo baas ben ik dan weer wel.
Dat was een photshopquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al in het vorige topic gepost
Dit is een photshop van Ajaxnetwerk forums.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En indien dit het shirt echt is ben ik niet ontevreden.
Ehh nee hoorquote:
okequote:
Wát een boelershirt zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En indien dit het shirt echt is ben ik niet ontevreden.
[..]
ja echt hequote:
iemand dacht dat dit het echte shirt zou wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:06 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)x-thuisshirt-1213-jr
Daar zie je al hoe de 3 sterren komen te staan, die staan op de gephotohopte shirt al anders.
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de sponsornaam en het adidaslogo anders maar verdacht klein...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeuren
Ik geloofde je ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Houden zo, is toch lelijk dat adidas gebeuren
quote:
Nike verneukt graag shirtjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af hoe het nieuwe Twenteshirt eruit komt te zien met Nike...
Beter dan het oude,quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje geluk hadden ze nog een theedoek van Man United overquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe je stoer dan...quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hadden ze nog een theedoek van Man United over
Slechte troll.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:11 schreef DonRaja het volgende:
Aegon gaat er groter opkomen en adidaslogo wordt minimaal even groot als clublogo.
Ja, de afvalcontainerquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Edgar Davids heeft liefdesverdriet is er nog geen plekje binnen Ajax voor hem vrij om het te verwerken?
Hij gaat maar voetbalbakken met gullitquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Edgar Davids heeft liefdesverdriet is er nog geen plekje binnen Ajax voor hem vrij om het te verwerken?
Plek zat op de tribunes tijdens wedstrijden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Gullitquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat maar voetbalbakken met gullit
Ik geef Badr weinig kans tegen Gullit hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gullit
Die moet ff vechten met nieuwe vriend estelle
Badrquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef Badr weinig kans tegen Gullit hoor
Kom dan op zijn minst met die tabel en Gullit heeft vast nog wel een Russisch contactje uit zijn Grozny periode om die Badr van de aardbodem te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Plek zat op de tribunes tijdens wedstrijden.
Waar is Caland als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met die tabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |