As Romaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Van welke club zou ik eens een shirt kopen
Jou kennende Feyenoord of Liverpool.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Valenciaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Dynamo Dresden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het Roma shirt toch iets mooierquote:
Doe dan Manchester City als je lichtblauw wil met die lelijke reclame bij Napoli.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het Roma shirt toch iets mooier
Of Napoli shirt
Heeft ie alquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dan Manchester City als je lichtblauw wil met die lelijke reclame bij Napoli.
Rennend hebben we mensen Tilburg uitgejaagd voor dit soort fouten, rennend!quote:
Napoli of Spaarnwoudequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Kloptquote:
Ik heb ook nog watquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
Steef, kan ik ff wat van je kopen? Ik val bijna in slaap man.
Jij dacht ik heb een week ban ik sla alvast wat stuff in om het te redden?quote:
Wat moet ik zien>?quote:
Het lijken tegels, maar het zou ook laminaat kunnen zijn. Je hebt tegenwoordig laminaat dat op tegels lijkt namelijk.quote:
nee je blijft een lul en een nerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
zo ik ben voor het eerst sinds maanden knetter stoned, wat ben ik een stoere gozer zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |