wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Caland het volgende:
Straatwerkers die om 7 uur 's ochtends al bezig zijn, pal voor je raam.
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dus)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.
Ach, zal wel loslopen. Wel jammer dat hierdoor de vuurwerkshow tijdens de vierdaagse is afgelast. Vuurwerkboot lag hier praktisch voor de deur.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is best wel gevaarlijk zeg maar!
:dquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
haha retarded muchquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
Jij hoeft geen tentamen te maken om half 9 's ochtends en vervolgens een hele dag door te studeren.quote:
Guidetti... Ik droom soms nog steeds van die jongen. Echt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
Wat doen al die VBL-SC-ers ineens in mijn FoBo?![]()
Al heb ik er wel hele mooie foto's staan natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ze schiet in de stress als ik mod wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Saind het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe bol die paon nou is, heb nog geen foto gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |