The Prestige (2006))quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zie nog een hele lijst opgenomen film van tv (waarschijnlijk opgenomen door me pa en ma).
The Librarian 3: curse of the judas chalice (2008)
The Prestige (2006)
Couples Retreat (2009)
Blade (1998) <--- Al eerder gezien
Charlie and the chocolate factory (2005) <--- deze uitvoering ook al vaak gezien
Nim's island (2008)
No country for old men (2007)
Post Grad (2009)
Inglourious basterds (2009)
Indiana Jones: Raiders of the Lost Ark (1981) <--- ook kapot gekeken, maar blijft leuk.
The Boy in the Striped Pyjamas (2008)
En nog een hele lijst van nog 20 films. Maar ik hou het eerst hierbij.
Welke hiervan zal ik kijken, zeg het maar (sjek van gelder).
Oké The Prestige dus!quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Prestige (2006))
Inglourious basterds (2009)
Twisted endingquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké The Prestige dus!
2 films ga ik vannacht niet meer redden. Maar doe ik morgen dan.
Thanks!
Tuurlijk niet, zou zonde zijn van zo'n briljante film.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je gaat nou niet mijn kijkplezier verneuken door het einde te vertellen hé!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
Holyshit ik zie dat er totaal 55 opnamens zijn. Waarvan ik schat ongeveer 40 films. Dat terwijl me ouders het er gelijk afkankeren als hij gekeken is. Hoeveel films worden er gvd wel niet uitgezonden?
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]. ELke avond een paar, maar kun je niet downlaoden ofzo.
ondertitel.com heb je alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opDus dat moeten er ook al snel 2 per week zijn.
Ik download wel vaak maar heb liever op televisie want dat is veel mooier beelden niet elke film heb je Nederlands ondertiteld.
Heb je ondertiteling nodig danquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja I know maar meestal nemen ze alleen goede films opDus dat moeten er ook al snel 2 per week zijn.
Ik download wel vaak maar heb liever op televisie want dat is veel mooier beelden niet elke film heb je Nederlands ondertiteld.
3:33 gestart 14:19 zeg ik dat ik ongeveer op de helft zit. Klopt toch wel? Misschien niet op de helft, maar al aardig op weg. Tot nu toe bevalt het me.quote:
Ik krijg gewoon een VOG hoor. Je moet gewoon nooit gepakt worden. Caland is gewoon niet zo slim daarin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had Happel ook nooit mod mogen worden
Amateur. Ik ben nog steeds wakker.quote:
wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Caland het volgende:
Straatwerkers die om 7 uur 's ochtends al bezig zijn, pal voor je raam.
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat komen ze doen (behalve de straat openbreken en ooit weer dichtgooien dus)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap momenteel bij mijn ouders, die wonen aan de Waalkade in Nijmegen. De damwand schijnt niet helemaal stabiel meer te zijn.
Ach, zal wel loslopen. Wel jammer dat hierdoor de vuurwerkshow tijdens de vierdaagse is afgelast. Vuurwerkboot lag hier praktisch voor de deur.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is best wel gevaarlijk zeg maar!
:dquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
haha retarded muchquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
Deze topictitel van een gozert die me trots vertelde dat hij "bij een nieuwe beverwijk in de voorste linie klaar zou staan"
Jij hoeft geen tentamen te maken om half 9 's ochtends en vervolgens een hele dag door te studeren.quote:
Guidetti... Ik droom soms nog steeds van die jongen. Echt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
Wat doen al die VBL-SC-ers ineens in mijn FoBo?![]()
Al heb ik er wel hele mooie foto's staan natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ze schiet in de stress als ik mod wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Saind het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe bol die paon nou is, heb nog geen foto gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |