Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op Awake of De_kromme mij echt gaat aanspreken
Dogma is wel oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even peukje roken en daarna de film Dogma kijken
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ken jij ene Daan van Vak410? Wat is daarmee? Zitten ze hele tijd over te lullen op HH.
Jij bent er niet eens mietjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegd
Onzin verhaal dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Knap man, Daan zit vastquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Ekte internetgangsters dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Ik maak je kapot jongequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word best wel droevig van Voetbal Hooligans online sla elkaar dan echt kapot maar verveel mij niet met die semi stoere praatjes
Is dat die Sven van de tickets?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Is die Rick daarvoor veroordeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks van waarquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?
Daan daar was gewoon iets mee maar ik wist niet wat, iemand maakt een opmerking en heel Ajax kamp woedend reageren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |