Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kon het altijd wel, nu helaas niet meer. Wordt tijd dat mijn glutenvrije dieet echt aanslaat want dan zijn mijn kwalen meteen weg (feit, heb het een paar keer tussendoor zomaar gehad)
Zitten wel een paar echte bij. Vooral Hagenezen.. voorderest veel internet hoolies (zoals ik maar ik reageer nooit lees alleen mee). Maar het is wel grappig die reactie'squote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HardcoreHooligans
de site van de internet hoolies
ja dit sowieso, mensen zijn er ook meestal aardig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je per ongeluk omver gebeukt wordt staat er meteen 10 man om je heen om je af te schermen terwijl de 11de je omhoog trekt. Waarna de pitter zich even later komt verontschuldigen
Metalheads
Korfballers geven gemengde knietjes onder de douche; met een blinddoek ben je dan kansloos.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een blinddoek op win ik het nog van smoofie, hij is het type korfballer
Zijn longen zijn eruit gedrukt als resultaat van zijn eerdere traumatische verhaal over Madame_Paon.quote:
Cool, een soort 1888/Gouden Gids dus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen moeten echt inloggen op HardcoreHooligan. Als je daar iets verkeerds zegt krijg je gelijk een DM met telefoonnummers die je dan moet bellen enzo
Oke dat is wel apart maar wel relaxt dat je dan van alles af bentquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kon het altijd wel, nu helaas niet meer. Wordt tijd dat mijn glutenvrije dieet echt aanslaat want dan zijn mijn kwalen meteen weg (feit, heb het een paar keer tussendoor zomaar gehad)
Smoofie neukt stijntje422 in zijn reet, niet mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Korfballers geven gemengde knietjes onder de douche; met een blinddoek ben je dan kansloos.
Dat wat zilver moet zijn is klein stukje van zwart.quote:
Die Hagenezen pronken er altijd mee dat ze zo verschrikkelijk Hooligan zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zitten wel een paar echte bij. Vooral Hagenezen.. voorderest veel internet hoolies (zoals ik maar ik reageer nooit lees alleen mee). Maar het is wel grappig die reactie's
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie neukt stijntje422 in zijn reet, niet mij
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Hagenezen pronken er altijd mee dat ze zo verschrikkelijk Hooligan zijn
DUs je bent een echte zolderautist?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nee, ik heb neurologische coeliakie (zoek maar op). Kan niet tegen drukte en harde geluiden, dan word ik helemaal draaierig, wazig en slap. Moet dan echt een uur of wat op bed liggen voordat ik weer een piepklein beetje rond kan lopen
had ik ook toen ik mijn ps2 openmaakte, eerst half uur stof lopen verwijderenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat wat zilver moet zijn is klein stukje van zwart.
Morgen even kijken of ik het beter kan maken.
Hele PlayStation zat wel flink vol met stof trouwens.
Gluten zorgen daar niet voor, maar mijn lichaam valt die stoffen aan, of dat denkt het, en begint mijn eigen zenuwstelsel af te breken (klinkt erger dan het is, het is vooral fucking irritant).quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dat is wel apart maar wel relaxt dat je dan van alles af bentwel raar, hoe kunnen gluten nu zorgen dat je hersenen beter functioneren?
Mooie is dat het bij dat emporium wel allemaal je stereotype Hagenees waren. Allemaal brede jokertjes en een enkele mat ertussen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Hagenezen pronken er altijd mee dat ze zo verschrikkelijk Hooligan zijn
Hee, no homo knaap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het zo simpel wil zien: ja, een eckte fokker!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DUs je bent een echte zolderautist?
Ik ben benieuwd op Awake of De_kromme mij echt gaat aansprekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie is dat het bij dat emporium wel allemaal je stereotype Hagenees waren. Allemaal brede jokertjes en een enkele mat ertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |