quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent net 16 man wat lul je nou
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een blinddoek op win ik het nog van smoofie, hij is het type korfballer
fatsoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1,92 hier. Gewicht durf ik niet te posten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent net 16 man wat lul je nou
oh om schoon te maken, eh kweenie man. bij mij zat er een haar vast, maar ik zou gewoon even googlen of vragen bij playstationsforums, die weten er meer van afquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Nap.
Heb ik alcohol nodig voor mijn PS3?
sterke praatjes jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Mocht je willen man. Ik ben groter en weeg meer(denk ik), en sterke kin
Juist nietquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Smoofie is toch zo'n indootje van 40 kilo?
Kun je die harde muziek wel verdragen met jouw aandoening? Ik denk van wel, want die geluiden zullen vast heel specifiek zijn maar denk vraag het ff.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je per ongeluk omver gebeukt wordt staat er meteen 10 man om je heen om je af te schermen terwijl de 11de je omhoog trekt. Waarna de pitter zich even later komt verontschuldigen
Metalheads
Hij is gewoon kaaskopquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Smoofie is toch zo'n indootje van 40 kilo?
Oh oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh om schoon te maken, eh kweenie man. bij mij zat er een haar vast, maar ik zou gewoon even googlen of vragen bij playstationsforums, die weten er meer van af
In zijn fantasie jaquote:
Wutquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen moeten echt inloggen op HardcoreHooligan. Als je daar iets verkeerds zegt krijg je gelijk een DM met telefoonnummers die je dan moet bellen enzo
HardcoreHooligansquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen moeten echt inloggen op HardcoreHooligan. Als je daar iets verkeerds zegt krijg je gelijk een DM met telefoonnummers die je dan moet bellen enzo
quote:
Kon het altijd wel, nu helaas niet meer. Wordt tijd dat mijn glutenvrije dieet echt aanslaat want dan zijn mijn kwalen meteen weg (feit, heb het een paar keer tussendoor zomaar gehadquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je die harde muziek wel verdragen met jouw aandoening? Ik denk van wel, want die geluiden zullen vast heel specifiek zijn maar denk vraag het ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |