ik zal nooit sjilly gaan scanderen manquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hagenezen maakten zich bekend. En die groep nijmegenaren met wie ik was moeten dan reageren. Eigen stad enzo. Zoiets zal het zijn.
Uiteindelijk zijn het gewoon twee groepen die er wel zin in hebben en het niet meer bij het voetbal kunnen.
Dat zijn allemaal gehandicapten die rellen toch niet ?quote:
Ik ben zelf ook een dagjesmens als je het zo wilt bekijken. Maar ik ga dat dan ook niet schreeuwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij eigenlijk in het stadion? Niet dat ik je wil aanvallen of zo maar je hebt het wel heel vaak over 'dagjesmensen' en zo.
Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen 't. 't is toch niet omdat jij toevallig hooligang bent geweest dat je ineens sterker en behendiger bent dan mij?
Als iemand iets tegen mij zegt als ik met iets van Feijenoord door de stad of op een feest loop, gebeurd het ook door jonge gastjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Ajaciedjes422 die nog nooit in het stadion zijn geweest maar mans willen doen
ook niet als ik 10jaar judo ervaring heb en 15jaar kickboks?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen 't. 't is toch niet omdat jij toevallig hooligang bent geweest dat je ineens sterker en behendiger bent dan mij?
Sowieso zie je het van mijlen ver aankomen en is 1 stapje opzij doen vaak genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pits
Pits met idioten die hun vuisten laten vliegenDie worden er dan ook altijd uitgegooid. Da heur nie.
steven is glibberig want kaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook dat gebeurt niet eens. Maar je herkent het type volk gewoon, vraagt waar ze vandaan komen en vervolgens of ze er zin in hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal nooit sjilly gaan scanderen man
Zo zie je er niet uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet als ik 10jaar judo ervaring heb en 15jaar kickboks?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan
Ik hoef op Awake of een ander feest in Noord Holland geen stoere Hagenezen of kakkies te zien hoor
Als ze bijdehand zijn dan krijgen ze klappen, maar dat is hetzelfde wanneer wij buiten Noord Holland komen
Wie zou er winnen als jullie tegen elkaar zouden boksen? En wie verzorgt de versnaperingen voor bij de koffie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik ging ff zitten was er een gast die volgens mij iets te veel had, het is maar dat ik geen zin in ruzie had, want normaal had ik 'm een koek gegeven.
Kampers man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gehandicapten die rellen toch niet ?
quote:
Met een blinddoek op win ik het nog van smoofie, hij is het type korfballerquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Wie zou er winnen als jullie tegen elkaar zouden boksen? En wie verzorgt de versnaperingen voor bij de koffie?
En als je per ongeluk omver gebeukt wordt staat er meteen 10 man om je heen om je af te schermen terwijl de 11de je omhoog trekt. Waarna de pitter zich even later komt verontschuldigenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso zie je het van mijlen ver aankomen en is 1 stapje opzij doen vaak genoeg.
Ik heb tot m'n 17e bij de Europese top meegedraaid qua judo. Mocht bij hoge uitzondering m'n 2e Dan al halen op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet als ik 10jaar judo ervaring heb en 15jaar kickboks?
Je kunt ook veel andere dingen heel lekker met ze..quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn vriendin zegt dat ook vaker. die gaat vaker die R&B zalen in omdat je daar lekker kan dansen met die gasten en nooit problemen. In de 'gewone' zalen heb je allerlei zatlappen die direct aan haar gaan zitten als je even naar ze kijkt.
Je bent net 16 man wat lul je nouquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 17e bij de Europese top meegedraaid qua judo. Mocht bij hoge uitzondering m'n 2e Dan al halen op jonge leeftijd.
1,92 hier. Gewicht durf ik niet te postenquote:
Yep al doe ik er zelden aan mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als je per ongeluk omver gebeukt wordt staat er meteen 10 man om je heen om je af te schermen terwijl de 11de je omhoog trekt. Waarna de pitter zich even later komt verontschuldingen
Metalheads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |