Waarom zou ik dat schreeuwen tijdens een festival ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is gelukkig niet het type die als de muziek even stopt Amsterdam Hooligans schreeuwt.
Toch?
Je gaat je ergeren aan mensen, en uiteindelijk loopt emmer gewoon over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom wil je elkaar dan slaan? Je bent toch geen aap of wel? Wat is daar leuk aan man.
Dat gebeurd nog weleens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat schreeuwen tijdens een festival ?
Serieus, als je tegen mij tof komt doen pak ik je goos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 01:06:41 ]
Uit onderzoek blijkt dat langharig tuig met zwart shirts, zware schoenen en twee vingers de minste rotzooit veroorzaken; piratenfans de meeste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
Er is sowieso altijd meer gezeik bij de Dance feesten dan bij Hardcore/Hardstyle.
Niemand die ik ken van de groep doet dat buiten voetbalwedstrijden of tripjesquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je tegen mij tof komt doen pak ik je goos.Wat een schatje ben je ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Volgens mij zijn die concerten van Guus Meeuwis heel vaak uit de hand gelopenquote:
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kneuzen van 16 die tor willen doen
Nee daarom, niet van de harde kern zelf. Maar ook bij de huldiging had je van die dagjesmensen die dat gaan schreeuwen bij stille momentenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand die ik ken van de groep doet dat buiten voetbalwedstrijden of tripjes
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar serieus. 1 op 1 heb je niks in te brengen.
Jij ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar serieus. 1 op 1 heb je niks in te brengen.
Die Hagenezen maakten zich bekend. En die groep nijmegenaren met wie ik was moeten dan reageren. Eigen stad enzo. Zoiets zal het zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom wil je elkaar dan slaan? Je bent toch geen aap of wel? Wat is daar leuk aan man.
Pitsquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja daar heb je een pit dat is vrij hitten voor je leven
Hoe vaak kom jij eigenlijk in het stadion? Niet dat ik je wil aanvallen of zo maar je hebt het wel heel vaak over 'dagjesmensen' en zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom, niet van de harde kern zelf. Maar ook bij de huldiging had je van die dagjesmensen die dat gaan schreeuwen bij stille momenten
Dit is al jaren zo dat het uitgevochten wordt op festivals en feesten aangezien het bij het voetbal zelf niet kanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hagenezen maakten zich bekend. En die groep nijmegenaren met wie ik was moeten dan reageren. Eigen stad enzo. Zoiets zal het zijn.
Uiteindelijk zijn het gewoon twee groepen die er wel zin in hebben en het niet meer bij het voetbal kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |