Para Smit zorgde toch juist voor jongerenprojecten etc.?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Sven was ook niet helemaal lekker
Heeft ook vast gezeten samen met Para Smith voor moord jaren terug
Geen reden voor manquote:
Die Sven wel hoor. Maar dat zou overal gebeuren. Ook als iemand met een Ajax shirt in de Kuip zou gaan zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou die ook zo hebben gedaan als het iemand was van dezelfde lengte die toevallig een marinier zou zijn en in afghansitan heeft gezeten ?
Je bent niet echt op de hoogte maar maakt niet uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Para Smit zorgde toch juist voor jongerenprojecten etc.?
quote:
Ja goh... maar dat de gemeente dan iemand met zo'n strafblad wel subsidie geeft voor dat soort projectenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte maar maakt niet uit
Dat deed ie daarna ja
Logisch, het is ook best wel kk dom om te doen, maar uiteidenlijk kom je eens de verkeerde tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Sven wel hoor. Maar dat zou overal gebeuren. Ook als iemand met een Ajax shirt in de Kuip zou gaan zitten.
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja goh... maar dat de gemeente dan iemand met zo'n strafblad wel subsidie geeft voor dat soort projecten
Ambtenaren denken zo meestal wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?
dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want mensen kunnen hun leven niet verbeteren?
Begin nou niet weer man. Dit soort herhaalde "discussies" zijn enkel leuk als HMF zich opwindt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, het is ook best wel kk dom om te doen, maar uiteidenlijk kom je eens de verkeerde tegen.
Lul niet als je er niks vanaf weetquote:
Wat sneu!quote:
Zelfs konijn? Je bent een groter mens dan ik Steven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen reden voor man
Ik mag iedereen uit deze sc wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die ken ook ja, daarom wist ik wel dat hij veranderd was. Maar het verbaasde mij gewoon van de gemeente. Maar goed...quote:
Juist goed voor het imago van de gemeente.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ken ook ja, daarom wist ik wel dat hij veranderd was. Maar het verbaasde mij gewoon van de gemeente. Maar goed...
Mijn vervangauto is een Jag S-type. I don't care about no bitch Evoque... (toch wel eigenlijk)quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik hoop dat je Evoque in een verkeerde kleur wordt geleverd.
Sorry deze was te ver onder de gordel.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs konijn? Je bent een groter mens dan ik Steven...Kom er overheen ik verheug me gewoon op mijn net bestelde speeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker PVDA gemeente hequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach ik blijf mij ook elke keer verbazen met de gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |