Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op Awake of De_kromme mij echt gaat aanspreken
Dogma is wel oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even peukje roken en daarna de film Dogma kijken
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ken jij ene Daan van Vak410? Wat is daarmee? Zitten ze hele tijd over te lullen op HH.
Jij bent er niet eens mietjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal kapot slaan man, na alles wat je net tegen en over mij hebt gezegd
Onzin verhaal dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Knap man, Daan zit vastquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn hele ruzie's om geweest, volgens mij ook paar Utrechters opgezocht thuis na IP trekking enzo
Ekte internetgangsters dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Ik maak je kapot jongequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word best wel droevig van Voetbal Hooligans online sla elkaar dan echt kapot maar verveel mij niet met die semi stoere praatjes
Is dat die Sven van de tickets?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
JE hebt Ordaan, leider van 410 en je hebt Daan maar die zit een celstraf uit en zijn vriendje Rick heeft Sven vermoord
Is die Rick daarvoor veroordeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks van waarquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ordaan is capo Dani?
Daan daar was gewoon iets mee maar ik wist niet wat, iemand maakt een opmerking en heel Ajax kamp woedend reageren enzo
Onderzoek is bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is die Rick daarvoor veroordeeld eigenlijk?
jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die Sven van de tickets?
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks van waar
Sprak Dani vanmiddag nog
is die jongen ook weer blij dat ie apart genoemd wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef DonRaja het volgende:
TT suggereert dat HMF geen mietje is. Zal hem deugd doen.
Ik zou de internetpolitie bellen, misschien weten ze meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.
Niemand uit het kamp van Ajax maakt zich daar druk om hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... heb het dus over die andere Daan die vast zit. Daar zeiden ze dingen over.
En toen ging het losquote:ASHDH
TEKOOP Seizoenkaart vak 410 voor min 3 jaar Gratis op te halen .gr DAAN , HAHA dat je mag wegrotten daar JOOD
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn longen zijn eruit gedrukt als resultaat van zijn eerdere traumatische verhaal over Madame_Paon.
Gewoon wat burgemeesters inlichten laten ze het komende jaar gelijk geen uitsupporters meer toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de internetpolitie bellen, misschien weten ze meer.
Klopt jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was wel aardige duidelijke zaak toch? Die Rick was toch ook die gast van die Mocro?
quote:
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja
Beetje gekke gast en dan is dat serieus lichtjes uitgedrukt
Hij was ook degene die samen met Daan in Rotterdam in een kroeg schoot opzoek naar Andre
Door een pizza te bestellen ofzo opgepakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijven
Paar maanden jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog vrij lang uit handen van de politie kunnen blijven
Soms dan hoewel ik mij groot houd doen zijn opmerkingen af en toe best wel pijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
Steven is de enige aardige hooligan, met een kale kop.
Ik doe nooit naar tegen jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms dan hoewel ik mij groot houd doen zijn opmerkingen af en toe best wel pijn.
Zou die ook zo hebben gedaan als het iemand was van dezelfde lengte die toevallig een marinier zou zijn en in afghansitan heeft gezeten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |