Fucking eindheld!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..quote:
Was een grapje manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen Stijn, je hebt een voorbeeldfunctie.
Je vingers jeuken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah goffedomme geen tt change, hij was net 'zo vet'
Dus dan geef ik ook geen antwoord. Sorry, ik vergeet even dat ik niet in LiF zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..
Maar nu heb ik nog geen antwoord.. al weet ik niet waarom ik het vraag want altijd als een vriendin van mij over der menstruatie begint denk ik STOOOOOPPPPPP...
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld..
Ik ben niet zo iemand die na school bleef hangen, gewoon op me fiets en naar huis.
Hij vond het niet zo tofquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor die Kaasmongolen?
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lol, ik ben idd voor AZ maar die zijn beter dan die joden hoormaar de kans dat ze het over onze club gaan hebben is al helemaal klein dus dan maar ajax.
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzin
Ik heb hier nog een mooie foto liggen, maar ik denk dat ik een flink tijdje weg ben als ik die post. Ben afgelopen weekend al aardig gematstquote:
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..quote:
Had je beef met die leraar?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, word ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..
Kende gij die mevrouw?
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijkquote:
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.
En drugs gebruiken in het fietsenhok?
"Harrie, Mijn Tampon Zit Scheef" is trouwens een legendarische carnavalskraker van formaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Dochters van leraren nemenquote:
Goeie.quote:
Je bedoelt Diana Winkel.'\quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde had
Deze was echt lelijk hoorquote:
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Ik voelde me tijdens de daad al viesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?
Hetzelfde eens gedaan ja, maar dan met de zus van een oud klasgenoot waar ik een hekel aan had. Achteraf wel spijt van, dat mens zat me toen maanden achterna.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Slecht geheugen, al die drugs..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..![]()
Nee drugs niet gebruikt, maar dat wist je al.
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde me tijdens de daad al vies
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slecht geheugen, al die drugs..![]()
Waar ben jij goed in?
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het zo ergquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Back in eighties Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ze had een beste mat liggen tussen haar benen
Ik was al voorbij het punt van lam zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn man
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat is het erge van lelijkerds, die zijn er niet op voorbereidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ewwwwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al voorbij het punt van lam zijn
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar niet na tienen op Fok! komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakker
Zo ver gaat het niet eens terugquote:
Flinke hanguiers kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ik
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakkerquote:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flinke hanguiers kan ook leuk zijn
Je had haar zwanger moeten maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar toch, de blik van die kerel toen ik in de ochtend triomfantelijk als een koning naar beneden kwam en de woonkamer binnenstapte en mij niet eens hoefde voor te stellen
Watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakker
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg was
Dan zat ik er aan vastquote:
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doen
Als het niet al minder isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had Steven over een paar weken maar 2000 euro i.p.v. 6000 euro gehad man
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatischquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
ze probeerde een vinger in je reet te stoppen
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!
Voor de dag ermee.
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.
Waarom zou een meisje dat willen doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Die wijven moeten echt worden geslagen man. En goffedomme hard ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordook dat Pegging is populair..
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?
Klap gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?
What the fuckquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?
Willekeurig woord: Madame_Paon
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leuk.. maar nee geen idee wat nou mijn droom(baan) zou zijn.. ik vind werken ook niet leuk.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekAlleen feeders en liefhebbers van bbw krijgen hem van zoiets omhoog
Ben nooit op Ameland geweest, dat is Sjaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?![]()
Wordt jij misschien de nieuwe Stefan Appel? Dan kun je over een jaar of 10 rustig aan doen.
O, en je bent toch niet degene die met stevenmac in een tent op Ameland lag?..
Die zat even rustig 10 minuutjes met alle seksuele praat hier mee te lezen, dan valt hij wat makkelijker in slaapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
Op welke Ambelt heb jij gezeten trouwens Sjaak? De Herfte of de ZMOK?quote:
Ik ben nog nooit op Ameland geweest en ben ook geen homo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?![]()
Wordt jij misschien de nieuwe Stefan Appel? Dan kun je over een jaar of 10 rustig aan doen.
O, en je bent toch niet degene die met stevenmac in een tent op Ameland lag?..
doeiquote:
doeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Tyron het volgende:
psv dat weer van alles gaat kopen behalve verdedigers
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op welke Ambelt heb jij gezeten trouwens Sjaak? De Herfte of de ZMOK?
Hij heeft bekend voor al die aanrandingen las ik gisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zat even rustig 10 minuutjes met alle seksuele praat hier mee te lezen, dan valt hij wat makkelijker in slaap
Tof dat je weer terug bent kerel.. waar was je trouwens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, wat had ik vanmiddag zin om even gezellig met de_kromme te kletsen hier
Zal waarschijnlijk morgen weer langskomen om te vragen hoe groot de kansen voor zijn modschap gestegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, wat had ik vanmiddag zin om even gezellig met de_kromme te kletsen hier
Bannetje, schold teveel met kanker volgens de heren GGMM en Morpheusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof dat je weer terug bent kerel.. waar was je trouwens?
Ik denk dat ik minder drugs ga gebruiken, dat schijnt goed te zijn voor het geheugen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben nooit op Ameland geweest, dat is Sjaak
Morgen drukke dag op de redactie hoorde ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk morgen weer langskomen om te vragen hoe groot de kansen voor zijn modschap gestegen
Het was ook Terschelling manquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minder drugs ga gebruiken, dat schijnt goed te zijn voor het geheugen.
Stefan Banen, mijn fout.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Ameland geweest en ben ook geen homo.
Ook weet ik niet wie Stefan Appel is, maar vroeg met pensioen wil ik wel al ben ik veel te lui
Ze denken dat je nog te redden bentquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bannetje, schold teveel met kanker volgens de heren GGMM en Morpheus
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen in het VBL niet om De_Kromme kunnen lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Die jongen is zwaar gehandicapt af en toe. Wat een onzin kraamt die vaak uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen in het VBL niet om De_Kromme kunnen lachenAls je hem serieus neemt ligt het probleem toch echt bij jou net als je HMF niet al te serieus moet nemen wil je je niet aan het storen.
Dat doet hmf ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die jongen is zwaar gehandicapt af en toe. Wat een onzin kraamt die vaak uit
Camping Appelhof is de shit op Ibizaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Precies. Wat moest jij sowieso op Ibiza?
Auto in de garage parkeren, raampjes dicht, motor laten lopen.quote:
In andere woorden niet serieus te nemen in veel opzichten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
SJAAAK JE BENT TERUGquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh ga weg man, hmf zegt louter waarheden doordat hij vette avonturen beleeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat doet hmf ook
Ik kan ze beide erg waarderen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf over joh. Beetje hoofdpijn, niks mis mee.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Auto in de garage parkeren, raampjes dicht, motor laten lopen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madam_Poan heeft uitgehaald?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Camping Appelhof zit op Terschellingquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Camping Appelhof is de shit op Ibiza
Leugens van de Illuminatiquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Camping Appelhof zit op Terschelling
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh ga weg man, hmf zegt louter waarheden doordat hij vette avonturen beleeft
Op Terschelling zijn alleen maar hangjongeren te vinden. Kratjes bier tikken ze er daar doorheenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Derde. Stokstaart en Steven namen der al. Stok de ene bil en Steven de anderequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madammeke Poan heeft uitgehaald?
Toch snel even een edit voor de spytool?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madam_Poan heeft uitgehaald?
Zo zijn de gaskamers wel in Oekraine ontwikkeld met uitlaatgassen van vrachtwagens in grote schuren nadat massagraven te langzaam gingen volgens de Nazi's. Tot zover het meest nutteloze historische feitje van de avond mede mogelijk gemaakt door verveling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
BrandX? Is die gek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Echt HMF, mag ik dat wijf naar jou doorsturen? Ik word er horendol van.
Terwijl stokkie elke keer mijn hand probeerde vast te pakken en luidkeels hand in hand zongquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Derde. Stokstaart en Steven namen der al. Stok de ene bil en Steven de andere
Dat zeg Ik toch mattie. Maar doe eerst ff pics.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Echt HMF, mag ik dat wijf naar jou doorsturen? Ik word er horendol van.
Kut jongeren daar.. had ik een zomerbaantje in de Supermarkt kwamen ze bier inleveren. kon ik daar met de hand alles gaan tellen en invoeren daar.quote:
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanterquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Terschelling zijn alleen maar hangjongeren te vinden. Kratjes bier tikken ze er daar doorheen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, BrandX daar moet ik nog mee daten.
Mattie doe mij der Dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand interesse in een oversekst wijf uit de regio Tilburg? Nap? Kan ik jou er miss een plezier mee doen?
Hier moest ik harder om lachen dan om de hele VI uitzending.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakker
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanter
Ja is cool. Weet je 't zeker? Zal ik zeggen dat ik vanaf morgen een nieuw nummer heb en dan die van jou doorgeven.quote:
Als je daar werkt ben je heel aantrekkelijk voor die inteelt eilander chickies daar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanter
Woesha? Goesfraba?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld hem uit! Denk aan je lessen.
JAAAA EN DAN KIJKEN HOE LANG T DUURT VOOR ZE HET DOOR HEEFT HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja is cool. Weet je 't zeker? Zal ik zeggen dat ik vanaf morgen een nieuw nummer heb en dan die van jou doorgeven.
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je daar werkt ben je heel aantrekkelijk voor die inteelt eilander chickies daar.
Ik heb in 1 zomer heel die examenklas gedaan.
capslock staat aan pikquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAA EN DAN KIJKEN HOE LANG T DUURT VOOR ZE HET DOOR HEEFT HAHAHAHAHA
ALS ik vrouw was zou ik je stokslobberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zie er best ok uit hoor, vraag maar aan HMF.
Oh noes. SjaakBauer is at it again.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?Al die dronken kankerkinderen man
ohwjaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld hem uit! Denk aan je lessen.
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zie er best ok uit hoor, vraag maar aan HMF.
Lessen.. dat zijn woorden voor anger management, dacht dat je daar op doelde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op dit kan zelfs geen Brabants dialect meer zijn
Dan vind je jezelf terug in een zeildoek gewikkeld in een boot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?Al die dronken kankerkinderen man
Ik krijg die foto's ook amper geladen. Sorry BrandX feestje gaat niet door.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohwja
[..]
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!
shit, die taal ligt mij absoluut niet, sorry littlerabbit, ik kap er mee![]()
ik doe niet aan angermanagement, ik ben miss positivoquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lessen.. dat zijn woorden voor anger management, dacht dat je daar op doelde.
Hé pikkebaas. Ga eens slapen, of ik bel de kinderbescherming om je papa en mama eens door te lichten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind je jezelf terug in een zeildoek gewikkeld in een boot.
dan heb je maar een waardeloze pcquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg die foto's ook amper geladen. Sorry BrandX feestje gaat niet door.
Nee mij ook niet. Ik heb mij allang kunnen schikken in het 'little' in mijn naam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!
ach, what's in a namequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Ik heb mij allang kunnen schikken in het 'little' in mijn naam.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé pikkebaas. Ga eens slapen, of ik bel de kinderbescherming om je papa en mama eens door te lichten.
Het wachten is op Morpheus.quote:
Jawel man elke avond zuipen blowen en neuken en vervolgens in de ochtend zoveel dingen kapot maken omdat je nog dronken bent van de avond daarvoor. Al vond ik het in het voorseizoen chiller.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het komt in de buurt wijffie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohwja
[..]
[..]
Hé pikkebaas. Ga eens slapen, of ik bel de kinderbescherming om je papa en mama eens door te lichten.
Ja, ik begreep het verkeerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe niet aan angermanagement, ik ben miss positivo*O8
[..]
Mikey loopt uit de rug van de verdediger weg bij de tweede paal... HIJ KOPT 'M IN!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken die hele chick eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madam_Poan heeft uitgehaald?
Jij zou niet bij de boks weigh ins zeggen 'Come say this in my face you faggot, i will rape you till you love me, i'm gonna make you my bitch, you ho..'quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar ik geef net op man, tis echt zo niet ikkeh![]()
Jaja 'positivo' totdat je zoveel emoties heb opgekropt dat je iemand in de boksring in elkaar moet meppen zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar ik geef net op man, tis echt zo niet ikkeh![]()
Maar het was buitenspel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mikey loopt uit de rug van de verdediger weg bij de tweede paal... HIJ KOPT 'M IN!!!
Sinds wanneer zijn wij matties, althans wist nie dat jij mij zo zag..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, dan zijn we weer matties (of zoiets)
[..]
Gewoon blijven quoten joh. Ze heeft ons leren negeren maar die spytool gebruikt ze sowieso wel wellicht krijg je nog een PM om het nog een keer te proberen met een wat ehm zwaarder gebouwde vrouw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken die hele chick eigenlijk niet eens
Tjeuuuumig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS ik vrouw was zou ik je stokslobberen.
En ik kreeg betaald!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke dag helemaal kapot zuipen en blowen
Pics via PM, kijken of het 't waard is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon blijven quoten joh. Ze heeft ons leren negeren maar die spytool gebruikt ze sowieso wel wellicht krijg je nog een PM om het nog een keer te proberen met een wat ehm zwaarder gebouwde vrouw.
Dat is het mangquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics via PM, kijken of het 't waard is.
Ik heb wel pics van der tieten maar moet ikw el heel ver terug in DM's bladeren......quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics via PM, kijken of het 't waard is.
Zoek ff en ik beloof je een positieve note als ik mod wordquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel pics van der tieten maar moet ikw el heel ver terug in DM's bladeren......
Echt goud.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke dag helemaal kapot zuipen en blowen
Houd ik je aan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoek ff en ik beloof je een positieve note als ik mod word
oh jawel hoor, elke user heeft zijn of haar downkantquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij matties, althans wist nie dat jij mij zo zag..
En zouden we geen matties meer zijn als ik iets negatiefs over je vind/denk/vraag?
Yo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoek ff en ik beloof je een positieve note als ik mod word
Chicks aanranden jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt goud.
Slapen tijdens in het schuim bij de schuimparty.
* Klap - klap - klap *quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohwja
[..]
Ik er niet bijquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
i Top 100 van dinsdag 26 juni 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 517 stevenmac26
02. 477 Zosk
03. 395 Helpmefok
04. 321 4EverBlackEyed
05. 284 Id_do_her
06. 240 Nick-GizMo
07. 215 vandermar
08. 209 Voorschrift
09. 199 Samzz
10. 196 LompeHork
11. 188 Ajacied422
Ik ben vergeten op mijzelf te stemmenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meesten hebben toch al gestemd, maar smerig hoor
Dealtje!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
* Klap - klap - klap *
Iemand heeft ergens talent voor. Yo..
Hou goffedomme je kop mangquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, hier ff een heerlijk saoto soepje aan 't vreten man.
dit:quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
01. 517 stevenmac26
02. 477 Zosk
03. 395 Helpmefok
04. 321 4EverBlackEyed
05. 284 Id_do_her
06. 240 Nick-GizMo
07. 215 vandermar
08. 209 Voorschrift
09. 199 Samzz
10. 196 LompeHork
11. 188 Ajacied422
quote:
Die hele reeks anne frank-foto's is gruwelijkquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent nog geen mod nu mag je er nog om lachen.quote:
Blikkie freddy's hier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Kan me geen misstappen veroorloven in de campagneperiode.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod nu mag je er nog om lachen.
Wie vind jij beter. Anita of Clasie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me geen misstappen veroorloven in de campagneperiode.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Blikkie freddy's hier.
Deze kankerbaas dan![]()
![]()
Stevenmac houdt weinig tijd over voor dochters van ex-leraren vandaag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
01. 517 stevenmac26
02. 477 Zosk
03. 395 Helpmefok
04. 321 4EverBlackEyed
05. 284 Id_do_her
06. 240 Nick-GizMo
07. 215 vandermar
08. 209 Voorschrift
09. 199 Samzz
10. 196 LompeHork
11. 188 Ajacied422
Wat een domme vraag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie vind jij beter. Anita of Clasie?
Stevenmac verwaarloost z'n plantjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stevenmac houdt weinig tijd over voor dochters van ex-leraren vandaag.
Ik wacht nog op die pics in mijn PM box.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, mijn wekker gaat weer om 05.15
Om 13uur smiddags gebeurt datquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stevenmac verwaarloost z'n plantjes.
Nee de liefde naar de plantenquote:
Tijdcapsule. Hee, 2006. Leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Blikkie freddy's hier.
Deze kankerbaas dan![]()
![]()
Ga weg man blije.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Je hebt 'm eindelijk in je mond op kunnen vangen?![]()
Tornetwerk jongenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat fora gewoon worden afgespeurd he naar dit soort uitspraken?
AIVD is overal vriendquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat fora gewoon worden afgespeurd he naar dit soort uitspraken?
Bin Laden heeft nooit bestaan man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tornetwerk jongen
Ik ben als bin laden in de torra borra
rrraap paaaaapaaaaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tornetwerk jongen
Tornetwerkquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tornetwerk jongen
Here we go againquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bin Laden heeft nooit bestaan man.
Helaas, ik ben je stereotype blanke die met 2 bier in zijn hand tegen de bar hangt.quote:
ja vooral je account is niet te koppelen aan een mailadres of mensen die je kent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tornetwerk jongen
Echt he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ja vooral je account is niet te koppelen aan een mailadres of mensen die je kent.
Er schijnt een TUDelft onderzoek naar gedaan te zijn waar dat inderdaad uit bleek ik kan de resultaten alleen niet publiek openbaren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fok de popo ouwe, ik doe lekker wat ik wil want ik een bawsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ja vooral je account is niet te koppelen aan een mailadres of mensen die je kent.
Sinterklaas begrijp ik nog maar waarom ouders Bin Laden bedenken...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er schijnt een TUDelft onderzoek naar gedaan te zijn waar dat inderdaad uit bleek ik kan de resultaten alleen niet publiek openbaren.
Oh ik wilde zeggen hij denkt ook weg te komen met een moord, maar dat was Smoofiequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Good Trollquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er schijnt een TUDelft onderzoek naar gedaan te zijn waar dat inderdaad uit bleek ik kan de resultaten alleen niet publiek openbaren.
Ga eens een pak melk kopen dan. Oh wacht...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fok de popo ouwe, ik doe lekker wat ik wil want ik een baws
Hoe is dit rullevant?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas, ik ben je stereotype blanke die met 2 bier in zijn hand tegen de bar hangt.
Klopt,quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godverdomme mijn Ice teaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik het niet over, websites ddossen is internetterrorisme vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tornetwerk is niet alleen voor kinderporno en shit
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |