quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, word ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..
Kende gij die mevrouw?
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijkquote:
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.
En drugs gebruiken in het fietsenhok?
"Harrie, Mijn Tampon Zit Scheef" is trouwens een legendarische carnavalskraker van formaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Dochters van leraren nemenquote:
Goeie.quote:
Je bedoelt Diana Winkel.'\quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde had
Deze was echt lelijk hoorquote:
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Ik voelde me tijdens de daad al viesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?
Hetzelfde eens gedaan ja, maar dan met de zus van een oud klasgenoot waar ik een hekel aan had. Achteraf wel spijt van, dat mens zat me toen maanden achterna.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Slecht geheugen, al die drugs..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..![]()
Nee drugs niet gebruikt, maar dat wist je al.
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde me tijdens de daad al vies
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slecht geheugen, al die drugs..![]()
Waar ben jij goed in?
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het zo ergquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Back in eighties Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ze had een beste mat liggen tussen haar benen
Ik was al voorbij het punt van lam zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn man
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |