Fucking eindheld!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..quote:
Was een grapje manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen Stijn, je hebt een voorbeeldfunctie.
Je vingers jeuken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah goffedomme geen tt change, hij was net 'zo vet'
Dus dan geef ik ook geen antwoord. Sorry, ik vergeet even dat ik niet in LiF zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..
Maar nu heb ik nog geen antwoord.. al weet ik niet waarom ik het vraag want altijd als een vriendin van mij over der menstruatie begint denk ik STOOOOOPPPPPP...
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld..
Ik ben niet zo iemand die na school bleef hangen, gewoon op me fiets en naar huis.
Hij vond het niet zo tofquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor die Kaasmongolen?
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lol, ik ben idd voor AZ maar die zijn beter dan die joden hoormaar de kans dat ze het over onze club gaan hebben is al helemaal klein dus dan maar ajax.
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzin
Ik heb hier nog een mooie foto liggen, maar ik denk dat ik een flink tijdje weg ben als ik die post. Ben afgelopen weekend al aardig gematstquote:
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..quote:
Had je beef met die leraar?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, word ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..
Kende gij die mevrouw?
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijkquote:
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.
En drugs gebruiken in het fietsenhok?
"Harrie, Mijn Tampon Zit Scheef" is trouwens een legendarische carnavalskraker van formaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Dochters van leraren nemenquote:
Goeie.quote:
Je bedoelt Diana Winkel.'\quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat is goffedomme die vrouw die is weggegaan omdat die jonge schulde had
Deze was echt lelijk hoorquote:
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Ik voelde me tijdens de daad al viesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voelde je je die ochtend niet vies toen je naast het gedrocht wakker werd?
Hetzelfde eens gedaan ja, maar dan met de zus van een oud klasgenoot waar ik een hekel aan had. Achteraf wel spijt van, dat mens zat me toen maanden achterna.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Slecht geheugen, al die drugs..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee klappen werden gewoon uitgedeeld in de gangen bij het wachten op de leraar..![]()
Nee drugs niet gebruikt, maar dat wist je al.
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voelde me tijdens de daad al vies
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slecht geheugen, al die drugs..![]()
Waar ben jij goed in?
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ze dan tenminste wel geile tieten en een lekker warm kutje?
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het zo ergquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Back in eighties Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ze had een beste mat liggen tussen haar benen
Ik was al voorbij het punt van lam zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je smerige wijven neukt moet je ook bezopen zijn man
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat is het erge van lelijkerds, die zijn er niet op voorbereidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ewwwwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al voorbij het punt van lam zijn
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar niet na tienen op Fok! komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakker
Zo ver gaat het niet eens terugquote:
Flinke hanguiers kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ik
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakkerquote:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flinke hanguiers kan ook leuk zijn
Je had haar zwanger moeten maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar toch, de blik van die kerel toen ik in de ochtend triomfantelijk als een koning naar beneden kwam en de woonkamer binnenstapte en mij niet eens hoefde voor te stellen
Watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakker
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg was
Dan zat ik er aan vastquote:
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doen
Als het niet al minder isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had Steven over een paar weken maar 2000 euro i.p.v. 6000 euro gehad man
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatischquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
ze probeerde een vinger in je reet te stoppen
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!
Voor de dag ermee.
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.
Waarom zou een meisje dat willen doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Die wijven moeten echt worden geslagen man. En goffedomme hard ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordook dat Pegging is populair..
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?
Klap gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?
What the fuckquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?
Willekeurig woord: Madame_Paon
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leuk.. maar nee geen idee wat nou mijn droom(baan) zou zijn.. ik vind werken ook niet leuk.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekAlleen feeders en liefhebbers van bbw krijgen hem van zoiets omhoog
Ben nooit op Ameland geweest, dat is Sjaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?![]()
Wordt jij misschien de nieuwe Stefan Appel? Dan kun je over een jaar of 10 rustig aan doen.
O, en je bent toch niet degene die met stevenmac in een tent op Ameland lag?..
Die zat even rustig 10 minuutjes met alle seksuele praat hier mee te lezen, dan valt hij wat makkelijker in slaapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |