Ja dat is het erge van lelijkerds, die zijn er niet op voorbereidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ze had een beste mat liggen tussen haar benen
Ewwwwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al voorbij het punt van lam zijn
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt ik begin al weer bijna te kokhalzen als ik er aan terug denk maar nu komt het
Ze had een beste mat liggen tussen haar benen
Dan moet 'ie maar niet na tienen op Fok! komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet van die vulgaire praat, Stijn is nog wakker
Zo ver gaat het niet eens terugquote:
Flinke hanguiers kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hang uiers en een oerwoud met vislucht schat ik
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakkerquote:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flinke hanguiers kan ook leuk zijn
Je had haar zwanger moeten maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had mij een onvoldoende gegeven en liet mij elke keer nablijven, ja dan paal ik je dochter ookal is ze allejezus lelijk
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar toch, de blik van die kerel toen ik in de ochtend triomfantelijk als een koning naar beneden kwam en de woonkamer binnenstapte en mij niet eens hoefde voor te stellen
Watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakker
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had vanochtend gewoon de badjas van een van zijn zoons aan, we dachten dat iedereen weg was
Dan zat ik er aan vastquote:
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vraag .. ben wel goed in niks doen
Als het niet al minder isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had Steven over een paar weken maar 2000 euro i.p.v. 6000 euro gehad man
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatischquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
ze probeerde een vinger in je reet te stoppen
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Skills! Heb je ze? Je moet ze hebben!
Voor de dag ermee.
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan wel met PC's omgaan, photoshop/websites.
Waarom zou een meisje dat willen doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is serieus het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Als zestienjarig joch zoiets meemaken tijdens een van je eerste chicks is vrij traumatisch
Die wijven moeten echt worden geslagen man. En goffedomme hard ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken iemand die dat lekker vind, blijkbaar zijn er meer en meer wijven die dat willen heb ik gehoordook dat Pegging is populair..
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je automatisch homo bent als zoiets gebeurt?
Klap gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi. En wat zegt je hart? Wat is je droom?
What the fuckquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in welk gat zat je? Een huidplooi of haar navel?
Willekeurig woord: Madame_Paon
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. nooit meer werken is wel leuk.. maar nee geen idee wat nou mijn droom(baan) zou zijn.. ik vind werken ook niet leuk.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik zat? In m'n fucking buik natuurlijk, gekAlleen feeders en liefhebbers van bbw krijgen hem van zoiets omhoog
Ben nooit op Ameland geweest, dat is Sjaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mod zijn staat niet op de lijst?![]()
Wordt jij misschien de nieuwe Stefan Appel? Dan kun je over een jaar of 10 rustig aan doen.
O, en je bent toch niet degene die met stevenmac in een tent op Ameland lag?..
Die zat even rustig 10 minuutjes met alle seksuele praat hier mee te lezen, dan valt hij wat makkelijker in slaapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho mattie, moet jij niet naar bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |