Fucking eindheld!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..quote:
Was een grapje manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen Stijn, je hebt een voorbeeldfunctie.
Je vingers jeuken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah goffedomme geen tt change, hij was net 'zo vet'
Dus dan geef ik ook geen antwoord. Sorry, ik vergeet even dat ik niet in LiF zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je flamoes, je tweede paar lippen, je gleuf, je vagina..
Maar nu heb ik nog geen antwoord.. al weet ik niet waarom ik het vraag want altijd als een vriendin van mij over der menstruatie begint denk ik STOOOOOPPPPPP...
Er werd je dus niet gevraagd om je om drie uur te melden bij het schoolhek om je wekelijkse portie klappen in ontvangst te nemen? Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld..
Ik ben niet zo iemand die na school bleef hangen, gewoon op me fiets en naar huis.
Hij vond het niet zo tofquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor die Kaasmongolen?
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lol, ik ben idd voor AZ maar die zijn beter dan die joden hoormaar de kans dat ze het over onze club gaan hebben is al helemaal klein dus dan maar ajax.
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kazensmelters krijgen last van grootheidswaanzin
Ik heb hier nog een mooie foto liggen, maar ik denk dat ik een flink tijdje weg ben als ik die post. Ben afgelopen weekend al aardig gematstquote:
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..quote:
Had je beef met die leraar?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf koosnaampjes gebruiken en dan huilen dat een ander dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |