Ja is cool. Weet je 't zeker? Zal ik zeggen dat ik vanaf morgen een nieuw nummer heb en dan die van jou doorgeven.quote:
Als je daar werkt ben je heel aantrekkelijk voor die inteelt eilander chickies daar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanter
Woesha? Goesfraba?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld hem uit! Denk aan je lessen.
JAAAA EN DAN KIJKEN HOE LANG T DUURT VOOR ZE HET DOOR HEEFT HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja is cool. Weet je 't zeker? Zal ik zeggen dat ik vanaf morgen een nieuw nummer heb en dan die van jou doorgeven.
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je daar werkt ben je heel aantrekkelijk voor die inteelt eilander chickies daar.
Ik heb in 1 zomer heel die examenklas gedaan.
capslock staat aan pikquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAA EN DAN KIJKEN HOE LANG T DUURT VOOR ZE HET DOOR HEEFT HAHAHAHAHA
ALS ik vrouw was zou ik je stokslobberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zie er best ok uit hoor, vraag maar aan HMF.
Oh noes. SjaakBauer is at it again.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?Al die dronken kankerkinderen man
ohwjaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld hem uit! Denk aan je lessen.
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zie er best ok uit hoor, vraag maar aan HMF.
Lessen.. dat zijn woorden voor anger management, dacht dat je daar op doelde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op dit kan zelfs geen Brabants dialect meer zijn
Dan vind je jezelf terug in een zeildoek gewikkeld in een boot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dude, je gaat toch niet vrijwillig een zomer werken op Terschilling?Al die dronken kankerkinderen man
Ik krijg die foto's ook amper geladen. Sorry BrandX feestje gaat niet door.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohwja
[..]
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!
shit, die taal ligt mij absoluut niet, sorry littlerabbit, ik kap er mee![]()
ik doe niet aan angermanagement, ik ben miss positivoquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lessen.. dat zijn woorden voor anger management, dacht dat je daar op doelde.
Hé pikkebaas. Ga eens slapen, of ik bel de kinderbescherming om je papa en mama eens door te lichten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind je jezelf terug in een zeildoek gewikkeld in een boot.
dan heb je maar een waardeloze pcquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg die foto's ook amper geladen. Sorry BrandX feestje gaat niet door.
Nee mij ook niet. Ik heb mij allang kunnen schikken in het 'little' in mijn naam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
teringjosti, je hebt niet eens een fucking kutpc die mijn pleuristoffe fobo kan openen mang!
shit, die taal ligt mij absoluut niet, sorry littlerabbit, ik kap er mee![]()
ach, what's in a namequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Ik heb mij allang kunnen schikken in het 'little' in mijn naam.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé pikkebaas. Ga eens slapen, of ik bel de kinderbescherming om je papa en mama eens door te lichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |