Nee joh ga weg man, hmf zegt louter waarheden doordat hij vette avonturen beleeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat doet hmf ook
Ik kan ze beide erg waarderen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf over joh. Beetje hoofdpijn, niks mis mee.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Auto in de garage parkeren, raampjes dicht, motor laten lopen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madam_Poan heeft uitgehaald?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem je dat traumatisch? Ik werd zowat verkracht door een wijf van 150 kilo (om en nabij he) toen ik 16 en zat wasLag zo bovenop me, ik kon geen kant op. DAT is eng!
Camping Appelhof zit op Terschellingquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Camping Appelhof is de shit op Ibiza
Leugens van de Illuminatiquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Camping Appelhof zit op Terschelling
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh ga weg man, hmf zegt louter waarheden doordat hij vette avonturen beleeft
Op Terschelling zijn alleen maar hangjongeren te vinden. Kratjes bier tikken ze er daar doorheenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Camping Appelhof zit op Terschelling
Derde. Stokstaart en Steven namen der al. Stok de ene bil en Steven de anderequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madammeke Poan heeft uitgehaald?
Toch snel even een edit voor de spytool?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij bent de tweede hier op 't forum die iets met Madam_Poan heeft uitgehaald?
Zo zijn de gaskamers wel in Oekraine ontwikkeld met uitlaatgassen van vrachtwagens in grote schuren nadat massagraven te langzaam gingen volgens de Nazi's. Tot zover het meest nutteloze historische feitje van de avond mede mogelijk gemaakt door verveling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
BrandX? Is die gek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Echt HMF, mag ik dat wijf naar jou doorsturen? Ik word er horendol van.
Terwijl stokkie elke keer mijn hand probeerde vast te pakken en luidkeels hand in hand zongquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Derde. Stokstaart en Steven namen der al. Stok de ene bil en Steven de andere
Dat zeg Ik toch mattie. Maar doe eerst ff pics.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Echt HMF, mag ik dat wijf naar jou doorsturen? Ik word er horendol van.
Kut jongeren daar.. had ik een zomerbaantje in de Supermarkt kwamen ze bier inleveren. kon ik daar met de hand alles gaan tellen en invoeren daar.quote:
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanterquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Terschelling zijn alleen maar hangjongeren te vinden. Kratjes bier tikken ze er daar doorheen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, BrandX daar moet ik nog mee daten.
Mattie doe mij der Dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand interesse in een oversekst wijf uit de regio Tilburg? Nap? Kan ik jou er miss een plezier mee doen?
Hier moest ik harder om lachen dan om de hele VI uitzending.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling een keer gehad dat ik bezopen was, een lelijk wijf neukte en dat ze een vinger in mijn reet probeerde te steken. Die heb ik letterlijk door de tent, in de heg gebonjourd. Ik word nog steeds weleens zwetend wakker
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 16 bent, zin krijgt in bier en dronken wijven met veelste strakke kutjes. Dan vind je Appelhof een stuk interessanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |