quote:Na zijn successen bij Willem II, verhuisde hij naar AZ, waar hij, net als bij Willem II, met Co Adriaanse successen behaalde, zoals de halve finale van de UEFA Cup). Zijn overgang naar Ajax in 2005 werd hem door de Alkmaarse club en fans niet in dank afgenomen en kwam hem op een verbale reprimande van AZ-voorzitter Dirk Scheringa te staan. Na zijn vertrek kreeg Van Geel een stadionverbod van AZ. Door ingrijpen van KNVB-directeur Henk Kesler werd het stadionverbod opgeheven, maar Van Geel heeft zich nooit meer vertoond in het AZ-stadion.
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik verwacht serieus dat het bedrag van Ahmadi hoger ligt dan de snor communiceert naar het volk.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Harmeet Singh transfervrij halen, of voor een klein bedrag zou daar beter inpassen.
Jij kent Geeltje niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halen
Volgens mij hebben ze ook geen subsidie gehad daarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halen
Ik ken Geeltje wel hoor. Beste TD in de Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij kent Geeltje niet.. De snor zit er qua bedragen ERG vaak naast.
Dan verschillen we van mening wat de beste middenvelder van Nederland afgelopen seizoen waard is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken Geeltje wel hoor. Beste TD in de Nederland.
Tuurlijk zit Derksen er wel eens naast, maar meer dan 3 miljoen voor El Ahmadi is, naar mijn mening, niet reëel.
Gast. Serieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook geen subsidie gehad daar
Gewoon 2 miljoen pond dus zo erg zit snor er niet naastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij kent Geeltje niet.. De snor zit er qua bedragen ERG vaak naast.
Komt goed. Die stond er sowieso Alleen nog vanwege een Jankende vegaturk die Amerika Van de kaart wil vegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Happel het volgende:
Kan die foto van Vlaar vervangen worden door iets waar hij een mooier shirt draagt? Oranje vloekt in dit topic.
El Ahmadi is met een 3 jarig contract en 2/3 jaar in deze vorm veel meer waard dan 2,8 miljoen. Maar ik begrijp best dat buitenlandse clubs wat voorzichtiger zijn met spelers uit de Eredivisie. Hoeveel zijn er niet keihard geflopt, na een leuk seizoentje hier, de afgelopen jaren in het buitenland?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening wat de beste middenvelder van Nederland afgelopen seizoen waard is.
Dat is 2.45 miljoen euro uit mijn hoofd. Klets niet uit je nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon 2 miljoen pond dus zo erg zit snor er niet naast
Allemaal leuke argumenten, waar ik er vijf tegenin kan brengen. Voorlopig weten we niet eens OF hij tekent. We zien het wel. Ik durf te wedden dat het bedrag hoger is dan 2.8 miljoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
El Ahmadi is met een 3 jarig contract en 2/3 jaar in deze vorm veel meer waard dan 2,8 miljoen. Maar ik begrijp best dat buitenlandse clubs wat voorzichtiger zijn met spelers uit de Eredivisie. Hoeveel zijn er niet keihard geflopt, na een leuk seizoentje hier, de afgelopen jaren in het buitenland?
Moet het met figuren als Dost ook nog maar eens zien.
Noem ze maar dan, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal leuke argumenten, waar ik er vijf tegenin kan brengen. Voorlopig weten we niet eens OF hij tekent. We zien het wel. Ik durf te wedden dat het bedrag hoger is dan 2.8 miljoen
Is goed hoor, heeft geen haast. Voorlopig heeft die nog nergens getekendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zucht. Ik zit op iPhone man. Vanavond ook goed?
Goed stukquote:Ziggo Dome zet streep door ‘nieuwe Kuip’
Gisterenavond opende, Nederlands grootste artiest, Marco Borsato op een feestelijke manier de laatste aanwinst in concertland: Het Ziggo Dome. Het Ziggo Dome is niet echt een aansprekende naam, maar zodra we u vertellen dat het besloten vennootschap dat eigenaar is van het Ziggo Dome bestaat uit o.a. de Amst*rdam aRENa en MOJO-Concerts dan gaat het al een stuk interessanter worden. Het Ziggo Dome is namelijk niet zomaar een hal. Het is speciaal ontworpen en gemaakt voor ‘kleine’ concerten. De hal bied plaats aan 17.000 mensen en is zo ingericht dat de geluidsbeleving optimaal is (geen galm). Voor MOJO-Concerts, dat zijn kantoor heeft naast de aRENa, is dit een grote stap in het zelfstandig ondernemen. MOJO-Concerts verwierf namelijk eerder dit jaar een meerderheid in aandelen voor het Gelredome en is daar dus nu tevens eigenaar van. Met de goede samenwerking tussen MOJO en de aRENa in het achterhoofd kunnen we dus concluderen dat MOJO zijn monopolie-positie aan het uitbreiden is. Twee stadions en een hal in een oplopende capaciteit zodat elk concert zijn onderdak zal en kan vinden, met voldoende variatie tussen locaties en daarbij ook nog eens twee van de hallen in de, onder artiesten, meest gewilde stad van het land: Amst*rdam.
Het is treurig om te constateren als Rotterdammer, maar internationaal gezien denken mensen dat Nederland de hoofdstad is van Amst*rdam. Het staat vele malen interessanter op de tourlijst van bands en dus vragen ze steevast hetzelfde; sleep & play in Amst*rdam. Omdat er ook variatie moet zijn in speellocatie wisselen ze dus geregeld af met het Gelredome dat vanwege zijn ligging bij de grens met Duitsland een groter draagvlak heeft. Kortom: in de wereld van concerten is maar weinig plaats voor Rotterdam met zijn prachtige Kuip, en ook niet meer voor Ahoy. Volgens muziekfans in Nederland absoluut het beste stadion en tevens door artiesten gewaardeerd. Maar zijn ligging in Rotterdam bemoeilijkt de zaak flink. En daar komt dan natuurlijk ook nog eens de vermeende ‘ruzie’ tussen MOJO-Concerts en Stadion Feijenoord bij.
Al met al lijkt het een hopeloze situatie te worden voor een nieuw stadion. Een stadion met 60.000 plaatsen staat er al, en een stadion voor 80.000 plaatsen bouwen lijkt een onmogelijke opgave. Dat laatste denken wij niet alleen, maar getuigt ook van het feit dat Feyenoord zelf de plannen continu naar beneden bij stelt. Inmiddels is het plan voor een nieuw stadion niet meer dan een dure veredelde Kuip met een dak. Een nieuw stadion bouwen met dezelfde capaciteit getuigt niet van veel visie, dat overduidelijk bij MOJO-Concerts wel aanwezig is. Wellicht is dat dan ook wel de reden dat het Ziggo Dome niet in Rotterdam kwam. Van origine was het namelijk de bedoeling dat deze grote hal naast de Ahoy gebouwd zou gaan worden. Het Ziggo Dome is met een officiële capaciteit van 17.000 bezoekers gelijk de grootste concertzaal van Nederland. Eerder repte directeur Erik Molenaar bewust van een lagere capaciteit om de grote concurrent Ahoy af te troeven, zegt hij bij BNR Paul van Liempt: “Toen wij naar buiten kwamen met die 15.600 ging Ahoy zich richten op die maat en ging daar zijn investeringsprogramma op afstemmen [...] en krijgt nu te maken met voortschrijdend inzicht. Met een concurrent die toch iets groter is.”
De strijd met Ahoy kent al een lang verleden: “Ahoy is de reden dat we de Ziggo Dome in Amst*rdam hebben gekregen”, zegt Molenaar tegen BNR. “Wij waren in 2004/2005 in gesprek met het toenmalige Ahoy over een samenwerking om gezamenlijk het sportpaleis te exploiteren.” Maar die samenwerking ketste af, omdat de Ahoy-directie er uiteindelijk toch voor koos alleen door te gaan. “Als die samenwerking wel was doorgegaan dan was er een grotere lokatie in Rotterdam gekomen en niets in Amst*rdam”, zo wrijft Molenaar nog even zout in de wonden. Het had dus weinig gescheeld of MOJO had in Rotterdam de stuwraket geweest om internationaal naam te maken, maar helaas, door wederom een ruzie met de toenmalig Ahoy directeur (en huidig RvC lid bij Feyenoord) Jos van der Vegt kwam het er niet van. Een kleine tien jaar later blijkt deze fout van ongekende proporties te worden nu Stadion Feijenoord en Ahoy Rotterdam de handen in elkaar willen slaan om samen met de Eneco een nieuw stadion te realiseren. Men hoopt dat de grote extra inkomsten uit concerten gehaald zullen gaan worden, maar in de praktijk blijkt dat met de jarenlange voorsprong van MOJO-Concerts een bijna onhaalbare missie te worden. Zeker als je je bedenkt dat een stadion als De Kuip in een klein landje als Nederland afhankelijk is van alle partijen op de markt.
Vooralsnog lijkt het er niet op dat dit de door Feyenoord beoogde 6 á 10 concert(en)reeksen per jaar iets anders is dan een luchtkasteel. Als we u dan ook nog vertellen dat leden van de gemeenteraad te horen hebben gekregen van onze directie dat men van plan is MOJO-Concerts eruit te concurreren, dan laten we aan u na het voorgaande verhaal om zelf een oordeel te vellen en een keuze te maken: Blij zijn met wat we hebben en daar het maximale uit halen (Stadion Feijenoord, De Kuip, door iedereen gewaardeerd, afbetaald en staat er ‘gratis’) of een nieuw stadion (Eneco aRENa, ontwerp en mogelijkheden onbekend, kostenpost: 450 miljoen euro en geen zicht op concerten en evenementen van allure) met beide identiek dezelfde capaciteit en mogelijkheden.
Ik weet het wel.
Dat wordt in de Engelse pers vermeld, dus het komt niet uit mijn nekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is 2.45 miljoen euro uit mijn hoofd. Klets niet uit je nek.
Mooi nieuws, Zeker Aangezien er nog ZOVEEL uit de Kuip te halen is. Ik heb echt t idee dat FEIJENOORD mijn ideeën jat.quote:
Dit is een geintje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Klopt. Was vorige week al bekend dacht ik. http://fr-fans.nl/?p=lees&id=4631quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Interesseert me niet veel wie we loten. Gewoon lekker genieten van de wedstrijdjes die we hebben en in elk geval EL halen.quote:
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Laat ze maar juichen, worden ze vanzelf wel met 4-0 ondersteboven gelopen
Ben je gek, joh. Geen hond kijkt er hier in Eindhoven naar Feyenoord. Doe er je voordeel mee, want onderschatting kun je hard afstraffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Het biedt Leerdam natuurlijk posities op het middenveld, al is Vormer mijn inziens zoveel beter daar. En Vilhena is over één jaar ook klaar voor een absolute basisplaats.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
Zo. Fucking. Veel. Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.
2013 pas. Of hij moet verkocht worden (of bijtekenen, wat onwaarschijnlijk is).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ze nog 1 laatste poging voor doen, dat kan niet anders. Maar dan wel zo vermomd dat het lijkt alsof ze hem er een dienst mee willen bewijzen, zo slim is van Geel wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
Ik ben er. Waar wil je het over hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom er anders even over discussiëren in het Feijenoordtopic. Blazen we net zo hard over je heen als over die club van je komend seizoen
Kuyt moet gewoon vriendelijk glimlachend door BMI de 2e ring ingeschopt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.
Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
Fenerbahce is wat mij betreft van harte welkom in de Kuip.
Dat werd van Clasie & Bakkal (daarom deden jullie hem toch van de hand?) ook gezegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.
Tot zover eens, al geloof ik serieus dat we gewoon 2 'makkelijke' tegenstanders gaan pakken. Na fucking 7 jaar gifbekeren, verdienen wij het geluk eens een keer aan ONZE zijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook
Mwah, voorronde 2 kan je ook gewoon de Fenerbahces van deze wereld krijgen, en daar kan je 'gewoon' overheen.quote:Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
DOe maar eerst een makkelijke, zodat iig. EL veiliggesteld is.quote:Fenerbahce is wat mij betreft van harte welkom in de Kuip.
Die eerste voorronde is gelijk de belangrijkste, want het is een illusie dat je die tweede doorkomt. Dan loot ik liever een 'makkelijkere' tegenstander. En die kans is zo'n 50% imo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.
Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat werd van Clasie & Bakkal (daarom deden jullie hem toch van de hand?) ook gezegd.
Nee, dat bleek wel toen ze die Wijnaldum voor veel te veel geld kwamen ophalen bij ons.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je gek, joh. Geen hond kijkt er hier in Eindhoven naar Feyenoord. Doe er je voordeel mee, want onderschatting kun je hard afstraffen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.
Eerste ronde doorkomen is inderdaad gegarandeerd EL groepsfase spelen, dus zeer zeker het belangrijkst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste voorronde is gelijk de belangrijkste, want het is een illusie dat je die tweede doorkomt. Dan loot ik liever een 'makkelijkere' tegenstander. En die kans is zo'n 50% imo.
En eindigde dankzij die nummer 10 ook ho... O WACHT.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.
Die verdediging van jullie is niveautje degradatie. Daarbij mar Strootman nog niet de veters strikken van Clasie (zie topwedstrijden van Strootmanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Da's persoonlijk, denk ik. Ik deel de mening van vele anderen dat Wijnaldum nog een hoop centen gaat opbrengen. Ik denk dat we dan pas kunnen concluderen of het te veel/ te weinig/ acceptabel geld is uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat bleek wel toen ze die Wijnaldum voor veel te veel geld kwamen ophalen bij ons.![]()
UITGELULD!
Wij hebben - serieus - de beste verdedigende linie (*er vanuitgaande dat Verthongen oprot*) - en het beste middenveld van Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Die verdediging van jullie is niveautje degradatie. Daarbij mar Strootman nog niet de veters strikken van Clasie (zie topwedstrijden van Strootman![]()
) En zie ik Vormer niet zomaar de strijd winnen van Vilhena.
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.
Zowel Bakkal en El Ahmadi waren veel beter dan Immers en Vormer. Dat zie jij toch ook wel? Tel daar ook nog eens het vertrek van Guidetti bij op en er blijft niks meer over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ze zijn zo schattig hé.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.
Het halen van de CL is in financieel opzicht echt heerlijk voor Feyenoord. Daarom hoop ik gewoon dat ze 2 'makkelijkere' tegenstanders krijgen. En geen K2. Uiteindelijk in de poulefase van de CL maakt het me ook weinig uit wie er in de Kuip komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft jullie iig mede het kampioenschap en CL voetbal gekost. Neem je dat ook in je berekeningen mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's persoonlijk, denk ik. Ik deel de mening van vele anderen dat Wijnaldum nog een hoop centen gaat opbrengen. Ik denk dat we dan pas kunnen concluderen of het te veel/ te weinig/ acceptabel geld is uitgegeven.
Toivonen heeft een beter seizoen dan Bakkal gehad, daar doet de positie op de ranglijst niets aan af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.
Zeker, maar hij heeft ook de beker gepakt en het is een talentje voor de toekomst. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft jullie iig mede het kampioenschap en CL voetbal gekost. Neem je dat ook in je berekeningen mee?
Vooral die blunder waardoor Feyenoord in eigen Kuip op 1-0 kwam vond ik geweldig, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen heeft een beter seizoen dan Bakkal gehad, daar doet de positie op de ranglijst niets aan af.
Hebben ze er ook een tuutje op gezet zodat hij niet morst bij het drinken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar hij heeft ook de beker gepakt en het is een talentje voor de toekomst. We gaan het zien.
Bakkal heeft ook genoeg kansen voor open doel gemist. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral die blunder waardoor Feyenoord in eigen Kuip op 1-0 kwam vond ik geweldig, ja.
Bakkal beter dan Immers?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel Bakkal en El Ahmadi waren veel beter dan Immers en Vormer. Dat zie jij toch ook wel? Tel daar ook nog eens het vertrek van Guidetti bij op en er blijft niks meer over.
Guidetti heeft ook vaak niet gespeeld, in afwezigheid van El Ahmadi hebben Vilhena en Leerdam aangetoond hem naadloos te kunnen vervangen. Bakkal was een nuttige speler, maar zeker niet een sterkhouder op het middenveld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel Bakkal en El Ahmadi waren veel beter dan Immers en Vormer. Dat zie jij toch ook wel? Tel daar ook nog eens het vertrek van Guidetti bij op en er blijft niks meer over.
Ik ben dan wel weer beetje fan van die Henriksen die bij hun op het lijstje staat. Maar die is er nog lang nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.
Bakkal was ook niet zo'n ster bij Feyenoord. De zwakste schakel op het middenveld. Daarmee gaan we er met Immers wel op vooruit. Eindelijk kopkracht op het middenveld, dat scheelt heel veel balbezit. Daar komt bij dat Immers veel meer scorend vermogen heeft, en meer strijd in het spel gooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen heeft een beter seizoen dan Bakkal gehad, daar doet de positie op de ranglijst niets aan af.
Dat we met die matige Bakkal zelfs boven PSV eindigden, en het middenveld er komend seizoen alleen maar op vooruit gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal heeft ook genoeg kansen voor open doel gemist. Wat is je punt?
Blijkbaar zit dat in de aard van die gasten van PSV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal heeft ook genoeg kansen voor open doel gemist.
Godverdomme wat ben jij een heerlijke vent. Ik ga bij Ahold mijn boodscahppen bestellen, puur zodat ik jou ooit IRL ontmoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat we met die matige Bakkal zelfs boven PSV eindigden, en het middenveld er komend seizoen alleen maar op vooruit gaan.
Finale in Amsterdam joh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar zit dat in de aard van die gasten van PSV..
Gelukkig gebeurt dat niet met Immers.. Doei. We sturen een kaartje vanaf de Coolsingel en vanuit de aRENa nadat we de UEFA-cup daar even hebben opgehaald.
De Uefa-cup?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar zit dat in de aard van die gasten van PSV..
Gelukkig gebeurt dat niet met Immers.. Doei. We sturen een kaartje vanaf de Coolsingel en vanuit de aRENa nadat we de UEFA-cup daar even hebben opgehaald.
Wat zijn dat allemaal voor rare teksten in dit topic, joh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een heerlijke vent. Ik ga bij Ahold mijn boodscahppen bestellen, puur zodat ik jou ooit IRL ontmoet.
UEFA-verplichting. Wordt de grootste chaos ooit in Nederlandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mogen we dan wel supporters meenemen?
quote:Feyenoord is naar verluidt geïnteresseerd in Harmeet Singh. Volgens TV2 zou de Rotterdamse club al een bod hebben uitgebracht op de Noorse middenvelder, die momenteel onder contract staat bij Valerenga IF.
Singh wilde niets kwijt over eventuele interesse vanuit Nederland. Ook zijn zaakwaarnemer, Jim Solbakken, en de technisch directeur van Valerenga hebben nog niet gereageerd op de eventuele belangstelling voor Singh.
Singh heeft nog een contract bij de Noorse club tot het eind van het Noorse seizoen, dat momenteel loopt. Valerenga zou het bod dat door Feyenoord op de middenvelder geplaatst is niet waarderen. Volgens TV2 is het bedrag dat geboden is op Singh zo laag, dat de Noorse club hem liever houdt totdat zijn contract is afgelopen, om daarna een opleidingsvergoeding op te strijken.
Ik weet het.. YouTube zegt niets... Maar je kan alvast zien wat voor speler het is.quote:
Ze denken nog steeds dat Van Bommel a la AC Milan "heel goed zal presetern einz!" Het grappige is echter dat die man op een vlak van 5 bij 5 meter enkel als "kaatser" functioneert, verder doet hij geen fuck. Dat kan heel goed funcitoneren in zo'n elftal, bij PSV werkt dat allemaal net even wat minderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Maar sowieso...... Manolev-----Marcelo----Bouma----Willems![]()
Ik denk dat opa van Bommel het weer druk zal krijgen met meeverdedigen, net als afgelopen EK
Strootmannetje weer gefrustreerd dus zal ook wel weer wat kaarten pakken...
Manu blijft hoop ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Zijn Manu en Steenvoorden eigenlijk al naar Excelsior of moet dat nog officieel bekend gemaakt worden?
Dat zou een gave Ajax - Feijenoord zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA-verplichting. Wordt de grootste chaos ooit in Nederland. 25.000 Feijenoorders in Amsterdam
Iedereen deelt de mening dat we het allemaal nog maar moeten zien gebeuren, maar een transfervrije v. Bommel in een kennel vol jonge honden. In hoeverre kun je je daar een breuk aan vallen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds dat Van Bommel a la AC Milan "heel goed zal presetern einz!" Het grappige is echter dat die man op een vlak van 5 bij 5 meter enkel als "kaatser" functioneert, verder doet hij geen fuck. Dat kan heel goed funcitoneren in zo'n elftal, bij PSV werkt dat allemaal net even wat minder![]()
.
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Maar sowieso...... Manolev-----Marcelo----Bouma----Willems![]()
Ik denk dat opa van Bommel het weer druk zal krijgen met meeverdedigen, net als afgelopen EK
Strootmannetje weer gefrustreerd dus zal ook wel weer wat kaarten pakken...
Nee, PSV neem ik niet echt serieus dit seizoen. Of ze moeten Tyton voor veel geld verkopen of aan de gemeente nog een zakcentje vragen. Dan kunnen ze misschien nog spelers kopen als Gouweleeuw, Nuytink etc.
En owja, onze talenten zijn deze zomer niet te koop. Nog veel plezier met Wijnaldum! Heerlijke spelert.
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ.
Gelukkig spelen jullie ook op 3 fronten. Of falen jullie bij voorbaat al in de vEL?quote:Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden.
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest.quote:Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Nee, we wonnen alleen even een VEEL mooiere, VEEL prestigeuzere en NOG STEEDS besproken UEFAcupquote:Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
9 Gelijkspellen was het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.
Cabral en Leerdam kunnen hier nog wel voor een leuk zakcentje opgehaald worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
En owja, onze talenten zijn deze zomer niet te koop. Nog veel plezier met Wijnaldum! Heerlijke spelert.
Vergelijk het aantal wedstrijden van PSV met die van Feyenoord. En hoe vaak puntverlies in de competitie vooraf werd gegaan door een EL wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.
Je zou Feyenoord tekort doen als je zeg dat het alleen maar daar aan lag. Ze hebben namelijk het hele seizoen bijna geen punten cadeau gekregen, en speelde gewoon heel goed en verzorgd voetbal. Er zat eindelijk weer eens een systeem in. Koemanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
Mooie smoesjes zijn dat altijd voor een falend elftal, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vergelijk het aantal wedstrijden van PSV met die van Feyenoord. En hoe vaak puntverlies in de competitie vooraf werd gegaan door een EL wedstrijd.
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen seizoen tegen de zogenoemde topclubs van Nederland laten zien dat ze er zelf ook weer thuishoren door ze op eigen grond en in De Kuip te verslaan.
Kunnen andere clubs wel 'gefaald' hebben, dat hebben wij evengoed in bepaalde wedstrijden.
Geen enkel punt onterecht gepakt, menig punt wel moeten/kunnen pakken.
Ik denk dat de competitie werd beslist in de laatste 2 maanden, en zie hoeveel wedstrijden er gespeeld werden door Feyenoord, en de concurentie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik hoor een "kampioen van de armoede"
. Ik denk dat Feijenoord kampioen is geworden omdat ze thuis wonnen van Ajax, AZ, PSV, Twente, Heerenveen, Vitesse en dat uit ook nog eens deden tegen Twente, Heerenveen, Vitesse en Ajax gelijk. AZ had men ook moeten winnen ware het niet dat we onterecht rood kregen. Alleen PSV was een ENORM mazzeltje voor de lampjes.
[..]
Gelukkig spelen jullie ook op 3 fronten. Of falen jullie bij voorbaat al in de vEL?
[..]
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest.
[..]
Nee, we wonnen alleen even een VEEL mooiere, VEEL prestigeuzere en NOG STEEDS besproken UEFAcup
Laat het De Kromme niet horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.
Ben je nu gewoon die prestatie om vanaf de kwartfinale zonder overwinning de europacup te winnen aan het bagatelliseren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik bang dat ajax nog 2/3 spelers gaat halen (Narsigh en Nuytink ofzo) en daarmee een sterk elftal hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Je moet gewoon een hoop mazzel hebben. Kwalitatief doen de eerste 5 clubs weinig voor elkaar onder. Heb je mazzel eindig je bovenaan, heb je pech + een vormdip dan kun je zomaar 5e worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.
RKC uit heeft Guidetti weer rechtgetrokken in de thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.
Smoesjes, ik noem het een verklaring. Az, Twente en PSV stonden er gewoon heel goed voor, alleen de vele wedstrijden heeft ze in de competitie punten gekost.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie smoesjes zijn dat altijd voor een falend elftal, ja.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon die prestatie om vanaf de kwartfinale zonder overwinning de europacup te winnen aan het bagatelliseren?![]()
Dat was echt niet onterecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.
Eerste helft was Feyenoord toen wel veel beter hoor. RKC had geen kans gehad. Gelukkig kreeg RKC (onterecht) rood.. waardoor het nog een beetje gerflateerd was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik bang dat ajax nog 2/3 spelers gaat halen (Narsigh en Nuytink ofzo) en daarmee een sterk elftal hebben.Nee, natuurlijk begint het met kwaliteit. Maar die opstelling die jij schetst met een vormdip en een beetje pech wordt ook geen kampioen. Net zoals de opstelling van Twente, Feyenoord, PSV en AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:
Gelijkspel was terecht geweest. Die 1-0 van RKC sloeg nergens op, maar Feyenoord speelde erg slordig. Die 1-2 van Cabral was ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Eerste helft was Feyenoord toen wel veel beter hoor. RKC had geen kans gehad. Gelukkig kreeg RKC (onterecht) rood.. waardoor het nog een beetje gerflateerd was.
Ik noem het smoesjes. Als je als club serieus genomen wilt worden zul je dat aan moeten kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Smoesjes, ik noem het een verklaring. Az, Twente en PSV stonden er gewoon heel goed voor, alleen de vele wedstrijden heeft ze in de competitie punten gekost.
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk begint het met kwaliteit. Maar die opstelling die jij schetst met een vormdip en een beetje pech wordt ook geen kampioen. Net zoals de opstelling van Twente, Feyenoord, PSV en AZ.
Twente heeft sowieso door meesterstrateeg Steve niet alle Europese wedstrijden met het beste team gespeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het smoesjes. Als je als club serieus genomen wilt worden zul je dat aan moeten kunnen.
Zo niet, dan hoor je er ook helemaal niet tussen. En ach, hoeveel meer wedstrijden zal een Twente hebben gespeeld dan Ajax. 3,4? Misschien niet eens. Verwaarloosbaar verschil.
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
PSV mag met de huidige verdediging en het nóg zwakkere middenveld met Van Bommel ook niet echt meegeteld worden hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Twente haakt ook af.. Die hebben die gekke Brit die er niets van kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Zo fucking veel waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldem
Mij ook. Evenals de andere clubs trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
Er is elk seizoen wel een club dat zeer teleurstellend speelt. Wordt bijna altijd weer opgevuld door een club die het opeens wonderbaarlijk goed doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
Als ze Luuk de Jong behouden dan heb je met Verhoek, Tadic en De Jong wel een zeer redelijke aanval. Verdedigend hebben ze zich amper versterkt toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Twente is ook nog afwachten, ja. Die hebben volgens mij volgende week al hun eerste wedstrijd. Hebben gewoon al een wedstrijd of 6 in de benen voordat het seizoen is begonnen. En dan die falende Engelsman aan het roer daar.![]()
Al hebben ze wel aardig ingekocht imo.
Ze hebben die Röseler. Geweldige speler, kopsterkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ze Luuk de Jong behouden dan heb je met Verhoek, Tadic en De Jong wel een zeer redelijke aanval. Verdedigend hebben ze zich amper versterkt toch?
Kom op manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo fucking veel waarheid.
Alleen die Mertens daar maakt het verschil, en Narsingh eventueel.
Rechtstreeks vertalen naar het Engels omdat het dan interessanter klinkt ofzo. Fail.quote:
Die JelleFRPro maakt mooie filmpjes jaquote:
De titels van zijn filmpjes zijn altijd in het Engels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreeks vertalen naar het Engels omdat het dan interessanter klinkt ofzo. Fail.
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hebben serieus een absolute bazenverdediging.
Wij hebben eenzelfde filmpje van Manolevquote:
Hoezo dan? Strootman geen klote gepresteerd tweede seizoenshelft, hele middenveld is verder gruwelijk slecht (behalve die Toivonen maar die vertrektquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op manPrima dat je alle selectiespelers lager inschat dan ze daadwerkelijk zijn, maar dit slaat nergens op.
Twee wedstrijden van het begin van het seizoen pakken, toen de spelers net 5 weken met elkaar op het veld stondenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.
PSV - Twente, ook zo'n toppertje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.
Strootman was een groot deel van de 2e helft van het seizoen geblesseerd, maar speelde toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dan? Strootman geen klote gepresteerd tweede seizoenshelft, hele middenveld is verder gruwelijk slecht (behalve die Toivonen maar die vertrekt).
De verdediging is natuurlijk om te janken zo slecht (behalve de 10 wedstrijden van die rechtsback op het eind, ben zen naam ff kwijt).
Blijft MErtens over als enige constante factor.
quote:
Ik zou daar zo ongemakkelijk van worden als iemand constant op mij reageert. En posts plaatst dat ie je IRL wil ontmoeten.quote:
"International" als argument gebruiken terwijl dat overduidelijk iets is om je voor te schamenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Strootman was een groot deel van de 2e helft van het seizoen geblesseerd, maar speelde toch.
Als Toivonen vetrekt, zal er echt wel versterking komen, dus juich niet te vroeg.
Verdedging, Pieters is international, en Willems ook (zeker die laatste heeft voldoende potentie) Marcelo speelde een goede 2e seizoenshelft, en er is versterking (Zanka)
Maar dit hoort in het PSV topic....
En dan nog, liever 6 tegentreffers tegen Twente, dan tegen nr. 14 Groningen.quote:
Je doet net alsof de verdediging van Feyenoord faalt, maar de meeste keren de nul gehouden van de eredivisie en 'slechts' 37 tegendoelpunten (zo'n 10 minder dan de nummer 3, groot verschil dus) bewijzen imo het tegendeel. Uitzonderingen zullen altijd de regel bevestigen, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat PSV een bazenverdediging heeft, dus wat is je punt?
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Muto het volgende:
Willems en potentie. Daar stopte ik met lezen.
Zou ik ook doen in jouw geval, voetbal is niet aan jou besteedt. Iedereen ziet dat Willems voldoende potentie heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Muto het volgende:
Willems en potentie. Daar stopte ik met lezen.
En dan nog derde eindigen op dat gebied (tegengoals), dat zegt natuurlijk ook niets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar jullie zelf ook terecht met 3-0 van verloren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan nog, liever 6 tegentreffers tegen Twente, dan tegen nr. 14 Groningen.
Hij komt al op Eredivisieniveau te kort.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen in jouw geval, voetbal is niet aan jou besteedt. Iedereen ziet dat Willems voldoende potentie heeft.
Letterlijk elke wedstrijd die ik hem heb zien spelen werd hij aan alle kanten er voorbij gelopen. Of zijn tegenstander nou Leroy George of Ruben Schaken heette.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen in jouw geval, voetbal is niet aan jou besteedt. Iedereen ziet dat Willems voldoende potentie heeft.
Ik heb nooit gezegd dat de verdediging faalt, maar bazenverdediging gaat me gewoon te ver. 37 tegentreffers goedpraten door te veronderstellen dat het een heel stuk beter is dan 47 slaat natuurlijk nergens op. Probeer eens onder de 1 treffer per wedstrijd te komen qua gemiddelde, dan heb je recht tot spreken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doet net alsof de verdediging van Feyenoord faalt, maar de meeste keren de nul gehouden van de eredivisie en 'slechts' 37 tegendoelpunten (zo'n 10 minder dan de nummer 3, groot verschil dus) bewijzen imo het tegendeel. Uitzonderingen zullen altijd de regel bevestigen, ja.
En dan te bedenken dat je er ook in de verdediging zwaar op vooruit gaat aankomend seizoen
Wie heeft het hier over PSV?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En dan nog derde eindigen op dat gebied (tegengoals), dat zegt natuurlijk ook niets.![]()
13 keer de nul gehouden, dat lukte PSV maar liefst 7 keer.
[..]
Waar jullie zelf ook terecht met 3-0 van verloren.
Rommedahlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk elke wedstrijd die ik hem heb zien spelen werd hij aan alle kanten er voorbij gelopen. Of zijn tegenstander nou Leroy George of Ruben Schaken heette.
Waarom heb je dan pas recht van spreken, leg uit? Ben daar wel benieuwd naar. Daar waar geen enkele club dat lukte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de verdediging faalt, maar bazenverdediging gaat me gewoon te ver. 37 tegentreffers goedpraten door te veronderstellen dat het een heel stuk beter is dan 47 slaat natuurlijk nergens op. Probeer eens onder de 1 treffer per wedstrijd te komen qua gemiddelde, dan heb je recht tot spreken.
Dat Feyenoord op landskampioen ajax na de minst gepasseerde verdediging heeft...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat PSV een bazenverdediging heeft, dus wat is je punt?
Als je Groningen vergeet (waar elke kans een goal was) dan zitten ze daar ruim onder pipo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de verdediging faalt, maar bazenverdediging gaat me gewoon te ver. 37 tegentreffers goedpraten door te veronderstellen dat het een heel stuk beter is dan 47 slaat natuurlijk nergens op. Probeer eens onder de 1 treffer per wedstrijd te komen qua gemiddelde, dan heb je recht tot spreken.
Precies, elke verdediging in Nederland faalt. Maar dat zie je pas als je europees gaat voetballen. En dat is natuurlijk weer ff geleden voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heb je dan pas recht van spreken, leg uit? Ben daar wel benieuwd naar. Daar waar geen enkele club dat lukte.
Daarom zijn de meest gewilde spelers van Feijenoord verdedigersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, elke verdediging in Nederland faalt. Maar dat zie je pas als je europees gaat voetballen. En dat is natuurlijk weer ff geleden voor Feyenoord.
Nederlandse teams kunnen niet verdedigen, maar daar komen ze pas achter als ze dik op de broek krijgen van spaanse ploegen.
BMI is een geboren Portugees dus BAAS!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, elke verdediging in Nederland faalt. Maar dat zie je pas als je europees gaat voetballen. En dat is natuurlijk weer ff geleden voor Feyenoord.
Nederlandse teams kunnen niet verdedigen, maar daar komen ze pas achter als ze dik op de broek krijgen van spaanse ploegen.
Da's natuurlijk wel waar. Europees stellen we naast aanvallend ook verdedigend weinig voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je Groningen vergeet (waar elke kans een goal was) dan zitten ze daar ruim onder pipo.
HMF, je schrijft elke Feyenoordspeler de hemel in. Jullie hadden 1 puntje meer dan ons. Dan maak je mij echt niet wijs dat geen enkele speler er bij ons geen klote van kan behalve Mertens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dan? Strootman geen klote gepresteerd tweede seizoenshelft, hele middenveld is verder gruwelijk slecht (behalve die Toivonen maar die vertrekt).
De verdediging is natuurlijk om te janken zo slecht (behalve de 10 wedstrijden van die rechtsback op het eind, ben zen naam ff kwijt).
Blijft MErtens over als enige constante factor.
Nederlandse clubs heb ik het over....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef satecl het volgende:
[..]
BMI is een geboren Portugees dus BAAS!
Elke verdediging, middenveld en aanval faalt als je als Nederlandse club ver komt in Europa. Dat heeft geen fuck met verdedigen te maken, maar meer met de onderlinge verschillen. De eredivisie gaat er elk jaar op achteruit, nog naief om dan te denken dat je Europees wel een rol van betekenis kan spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben geen fan van Cabral, Schaken, Bakkal, Nelom, dus wat lul je nou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HMF, je schrijft elke Feyenoordspeler de hemel in.
Strootman leuke eerste seizoenshelft, die rechtsback op het eind deed het aardig, etc. etc.quote:Jullie hadden 1 puntje meer dan ons. Dan maak je mij echt niet wijs dat geen enkele speler er bij ons geen klote van kan behalve Mertens.
Iedereen die anders denkt dan jij, heeft er geen verstand van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom zijn de meest gewilde spelers van Feijenoord verdedigersRekik, Aké, Bruma.
Gast pleur toch op als je zó weinig van voetbal begrijpt.
Daarom heeft ook niemand een bazenverdediging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke verdediging, middenveld en aanval faalt als je als Nederlandse club ver komt in Europa. Dat heeft geen fuck met verdedigen te maken, maar meer met de onderlinge verschillen. De eredivisie gaat er elk jaar op achteruit, nog naief om dan te denken dat je Europees wel een rol van betekenis kan spelen.
Helaas een harde waarheidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke verdediging, middenveld en aanval faalt als je als Nederlandse club ver komt in Europa. Dat heeft geen fuck met verdedigen te maken, maar meer met de onderlinge verschillen. De eredivisie gaat er elk jaar op achteruit, nog naief om dan te denken dat je Europees wel een rol van betekenis kan spelen.
Voor eredivisiebegrippen wel. Daar hebben we het hier dan ook over. Helemaal als je het gaat vergelijken met de kneuzenkermis achterin in dat subsidiedorp.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom heeft ook niemand een bazenverdediging.
Zoals Van Gaal ooit zei: Nee hoor, gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen die anders denkt dan jij, heeft er geen verstand van.
Jij bent echt een autist....
Ja, voor Eredivisiebegrippen hebben de top 5 allemaal een verdediging die top 5 waardig is. Gemiddeld een doelpuntje of 40 tegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor eredivisiebegrippen wel. Daar hebben we het hier dan ook over. Helemaal als je het gaat vergelijken met de kneuzenkermis achterin in dat subsidiedorp.
Behalve dat wij gemiddeld een doelpuntje of 30 tegen krijgen komend seizoen, aangezien daar geen Groningen-uit meer in voorkomt op de wijze zoals afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, voor Eredivisiebegrippen hebben de top 5 allemaal een verdediging die top 5 waardig is. Gemiddeld een doelpuntje of 40 tegen.
Van de meeste dan. Je stokpaardjes Clasie, Leerdam en El Ahmadi voorop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben geen fan van Cabral, Schaken, Bakkal, Nelom, dus wat lul je nou.
[..]
Strootman leuke eerste seizoenshelft, die rechtsback op het eind deed het aardig, etc. etc.
Wel opletten hé pik.
Ik neem voorspellingen nooit zo erg serieus. Ik raad je wel aan om die voorspelling in een bet te gooien. Mocht je gelijk hebben dan kun je er nog aardig mee cashen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat wij gemiddeld een doelpuntje of 30 tegen krijgen komend seizoen, aangezien daar geen Groningen-uit meer in voorkomt op de wijze zoals afgelopen seizoen.
B-a-z-e-n-v-e-r-d-e-d-i-g-i-n-g.
Ik denk ik spel het maar uit voor je, dan snap je 't wel.
Soms zeg je dingen waardoor ik je bijna serieus ga nemen, maar dan kom je weer met zo'n bak bagger tevoorschijn. Iedereen van Feyenoord is wel zo ontzettend goed in jouw ogen, en iedereen van PSV is wel zo ontzettend slecht, OF je bekijkt alles door een Feyenoordbril, of je bent een jochie van 12 en weet niet beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals Van Gaal ooit zei: Nee hoor, gewoon de feiten.
Als je zóvéél CV's aflevert aan de internationale top, en ze de meest achterlijke constructies verzinnen om die jongens gratis binnen te krijgen i.p.v. later vele miljoenen te moeten betalen, zegt dat genoeg.
Iets wat je als PSV'er natuurlijk niet begrijpt, want jullie hebben geen eigen jeugd.
Dat waren de beste spelers van Feijenoord dan ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van de meeste dan. Je stokpaardjes Clasie, Leerdam en El Ahmadi voorop.
Komt goed.quote:Ik moet het nog maar zien of al die spelers die vorig jaar zo lekker speelde nu nog steeds top zijn. Drukker programma, meer druk, geen Guidetti die de spotlights heeft.
Mertens, Toivonen en Strootman. Precies 3, net als Feijenoord, die 'baas' waren. Klopt.quote:Bij PSV zijn er genoeg spelers die hebben gepresteerd dit seizoen.
Ik heb alle wedstrijden van PSV gezien. Dat krijg je als je een gezinslid hebt die voor die club is.quote:Mertens en Toivonen: Hele seizoen constant
Strootman: goede 1ste seizoenshelft, daarna een knieblessure.
Willems: einde van het seizoen gewoon goed gespeeld
Hutchinson: Na z'n blessure goed gespeeld
Lens: Toen het licht eindelijk gezien werd dat Matavz slecht presteerde speelde hij goed in de spits
Labyad: Speelde goed
Zal jij het wel weer niet mee eens zijn op basis van 1,5 fragment uit 3 wedstrijden oid.
Mwah. PSV viel toch aardig buiten de boot qua verdediging afgelopen seizoen. En blijkbaar is er daar nog steeds vertrouwen in die randdebiel Marcelo en zetten ze opa Van Bommel ervoor. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, voor Eredivisiebegrippen hebben de top 5 allemaal een verdediging die top 5 waardig is. Gemiddeld een doelpuntje of 40 tegen.
Ik heb afgelopen 1,5 jaar ruim 19k gewonnen met 'voorspellen'. Ik denk dat ik die tak van sport dus wel aardig beheersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik neem voorspellingen nooit zo erg serieus. Ik raad je wel aan om die voorspelling in een bet te gooien. Mocht je gelijk hebben dan kun je er nog aardig mee cashen.
Lezen pik, heeft totaal geen relevantie met wat ik zeg. Doeiii.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Soms zeg je dingen waardoor ik je bijna serieus ga nemen, maar dan kom je weer met zo'n bak bagger tevoorschijn. Iedereen van Feyenoord is wel zo ontzettend goed in jouw ogen, en iedereen van PSV is wel zo ontzettend slecht, OF je bekijkt alles door een Feyenoordbril, of je bent een jochie van 12 en weet niet beter.
Randdebiel Marcelo ging juist wat beter spelen, tuurlijk maakt hij soms hele domme fouten, maar ik heb hem wel degelijk vooruitgang zien boeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. PSV viel toch aardig buiten de boot qua verdediging afgelopen seizoen. En blijkbaar is er daar nog steeds vertrouwen in die randdebiel Marcelo en zetten ze opa Van Bommel ervoor. Vind ik leuk.
Doelpunten tegen; 36, 37, 47, 35, 59 en 46 in de top 5. Heft elkaar allemaal op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. PSV viel toch aardig buiten de boot qua verdediging afgelopen seizoen. En blijkbaar is er daar nog steeds vertrouwen in die randdebiel Marcelo en zetten ze opa Van Bommel ervoor. Vind ik leuk.
Was gewoon een algemene opmerking over jou. Relevant of niet, het is wel de waarheid,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lezen pik, heeft totaal geen relevantie met wat ik zeg. Doeiii.
Als iets gebleken is, is het wel dat verdedigen belangrijker is dan aanvallen. Zie de Martin Jol 100+ doelpuntenseizoen(en).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelpunten tegen; 36, 37, 47, 35, 59 en 46 in de top 5. Heft elkaar allemaal op.
Daarnaast zou bijvoorbeeld PSV met z'n 87 doelpunten voor een b-a-z-e-n-a-a-n-v-a-l moeten hebben en de rest buiten de boot vallen, is ook niet het geval toch?
Heerlijk cliche heb je daarvoor, je aanval begint bij je verdediging. Daarom had heel Nederland al zien aankomen dat PSV zo hard ging falen afgelopen seizoen. En zelfs nu zie ik nauwelijks verbeteringen, al ga ik er vanuit dat Vetje Bouma en Marcelo niet meer zullen spelen, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelpunten tegen; 36, 37, 47, 35, 59 en 46 in de top 5. Heft elkaar allemaal op.
Daarnaast zou bijvoorbeeld PSV met z'n 87 doelpunten voor een b-a-z-e-n-a-a-n-v-a-l moeten hebben en de rest buiten de boot vallen, is ook niet het geval toch?
Beetje kort door de bocht. Anders zou Heerenveen volgens die theorie ook niet met 3 doelpunten minder gemaakt en 13 doelpunten meer tegen niet bove Twente zijn geëindigd. Wedstrijden met een enorm scoreverloop zeggen vrij weinig over de uiteindelijke stand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als iets gebleken is, is het wel dat verdedigen belangrijker is dan aanvallen. Zie de Martin Jol 100+ doelpuntenseizoen(en).
Reken er maat niet te hard opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk cliche heb je daarvoor, je aanval begint bij je verdediging. Daarom had heel Nederland al zien aankomen dat PSV zo hard ging falen afgelopen seizoen. En zelfs nu zie ik nauwelijks verbeteringen, al ga ik er vanuit dat Vetje Bouma en Marcelo niet meer zullen spelen, toch?
Ik weet het niet. Nogmaals ben ik niet zo van de voorspellingen. PSV heeft die Zanka aangetrokken en ik heb zo'n flauw vermoeden dat er nog wel wat gewijzigd gaat worden achterin door dat kleine Generaaltje en dan zien we wel waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk cliche heb je daarvoor, je aanval begint bij je verdediging. Daarom had heel Nederland al zien aankomen dat PSV zo hard ging falen afgelopen seizoen. En zelfs nu zie ik nauwelijks verbeteringen, al ga ik er vanuit dat Vetje Bouma en Marcelo niet meer zullen spelen, toch?
De uitschieter tegen Groningen was overduidelijk een incident, 3 tegengoals tegen een club als Ado en 2 tegengoals tegen VVV zijn gewoon slecht en 3 tegengoals tegen PSV kan een keer gebeuren.quote:0 gehouden: 13 keer (12 gewonnen, 1 gelijk)
1 tegengoal: 11 keer (6 gewonnen, 4 gelijk, 1 verloren)
2 tegengoals: 7 keer (3 gewonnen, 2 gelijk, 2 verloren)
3 tegengoals: 2 keer (2 verloren)
6 tegengoals: 1 keer (1 verloren)
En iedereen die dit ontkent kan beter zijn snor gaan scheren want die is geen vent, maar een wijf: ondanks dat ze weten dat je gelijk hebt zeiken ze toch door.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De uitschieter tegen Groningen was overduidelijk een incident, 3 tegengoals tegen een club als Ado en 2 tegengoals tegen VVV zijn gewoon slecht en 3 tegengoals tegen PSV kan een keer gebeuren.
De meeste wedstrijden waarin we 2 tegengoals kregen waren echter tegen teams van behoorlijk niveau zoals Heerenveen, AZ en Twente.
In de laatste 12 wedstrijden slechts 6 tegengoals, waarvan er slechts één zorgde voor een puntendeling tegen Utrecht (1-1) en de overige wedstrijden werden gewonnen of beëindigd zoals ze begonnen.
Dus een dikke vinger voor degene die deze verdediging niet goed (genoeg) vinden, die jongens worden met de maand beter en raken steeds beter ingespeeld op elkaar en met Janmaat, de terugkeer van Rammsteijn én Schenkeveld plus de ontwikkeling van jongens die daar weer net achter zitten hebben we echt goud in handen.
Ik verbaas me er over dat de club met zo'n goeie jeugdopleiding nooit kampioen wordt. Ik kan me ook niet echt die gouden lichtingen herinneren bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De uitschieter tegen Groningen was overduidelijk een incident, 3 tegengoals tegen een club als Ado en 2 tegengoals tegen VVV zijn gewoon slecht en 3 tegengoals tegen PSV kan een keer gebeuren.
De meeste wedstrijden waarin we 2 tegengoals kregen waren echter tegen teams van behoorlijk niveau zoals Heerenveen, AZ en Twente.
In de laatste 12 wedstrijden slechts 6 tegengoals, waarvan er slechts één zorgde voor een puntendeling tegen Utrecht (1-1) en de overige wedstrijden werden gewonnen of beëindigd zoals ze begonnen.
Dus een dikke vinger voor degene die deze verdediging niet goed (genoeg) vinden, die jongens worden met de maand beter en raken steeds beter ingespeeld op elkaar en met Janmaat, de terugkeer van Rammsteijn én Schenkeveld plus de ontwikkeling van jongens die daar weer net achter zitten hebben we echt goud in handen.
Zo'n gouden lichting komt wereldwijd eens in de heelveel jaar voor, dus zo vreemd is dat niet echt. Je hebt wel jaren gehad waar er meer talentjes doorbraken. Of ze allemaal doorbreken is natuurlijk een tweede.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat de club met zo'n goeie jeugdopleiding nooit kampioen wordt. Ik kan me ook niet echt die gouden lichtingen herinneren bij Feyenoord.
Komt omdat we de jeugd in het verleden amper de kans gaven om zich te ontwikkelen aan 'de overkant', jaren geleden had een talent als Clasie niet eens het eerste gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat de club met zo'n goeie jeugdopleiding nooit kampioen wordt. Ik kan me ook niet echt die gouden lichtingen herinneren bij Feyenoord.
Ja, da's waar. De blokkade van aangetrokken spelers is tegenwoordig echt heel groot. Zonde, eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt omdat we de jeugd in het verleden amper de kans gaven om zich te ontwikkelen aan 'de overkant', jaren geleden had een talent als Clasie niet eens het eerste gehaald.
Dat is het grootste winstpunt van de club vanuit die financiële malaise, dat we weer bouwen op de eigen jeugd en daar zie je op dit moment de resultaten van.
Bedenk even dat wanneer bepaalde jongens hadden gebleven (Castaignos, Wijnaldum, Fer, Ake, Bruma, Rekik) we ook hadden kunnen bouwen aan een dergelijke gouden lichting.
We hadden het Ajax van '95 overtroffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt omdat we de jeugd in het verleden amper de kans gaven om zich te ontwikkelen aan 'de overkant', jaren geleden had een talent als Clasie niet eens het eerste gehaald.
Dat is het grootste winstpunt van de club vanuit die financiële malaise, dat we weer bouwen op de eigen jeugd en daar zie je op dit moment de resultaten van.
Bedenk even dat wanneer bepaalde jongens hadden gebleven (Castaignos, Wijnaldum, Fer, Ake, Bruma, Rekik) we ook hadden kunnen bouwen aan een dergelijke gouden lichting.
Koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hadden het Ajax van '95 overtroffen.
Dan hadden Van Persie, Bastos, De Guzman, Kuyt, Drenthe en Kalou ook moeten blijven vrees ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hadden het Ajax van '95 overtroffen.
True.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso horen Wijnaldum en Bruma er niet ech tussen. Matige spelers.
o rlyquote:
Barca ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
o rly
Maar even, hoeveel echt 'gouden lichtingen' hebben we wereldwijd nu meegemaakt? Ik kom niet verder dan 2 eigenlijk. Ajax en Man. United, allebei begin jaren 90. Dus zo zeldzaam is het.
Nogal overduidelijk. En yet somehow waren jij en ik de enigen die openlijk durfden te twijfelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Guidetti het volgende:
El Ahmadi zegt op RR dat de clubs nog om tafel moeten gaan zitten voor de transfersom. Die 2mil pond staat dus helemaal niet vast.
Is toch wat meer verspreid. Xavi debuteerde al onder Van Gaal in zijn eerste periode. En Iniesta in Van Gaal zijn tweede periode. Messi onder Rijkaard.quote:
Dan is het iig wel al duidelijk dat Geel niet hard gaat onderhandelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Guidetti het volgende:
El Ahmadi zegt op RR dat de clubs nog om tafel moeten gaan zitten voor de transfersom. Die 2mil pond staat dus helemaal niet vast.
quote:Update 2 juni 12:44 uur - 'El Ahmadi-transfer niet voor het weekend rond'
Volgens De Telegraaf verblijft Feyenoord-middenvelder Karim El Ahmadi momenteel in Engeland. Hij is daar om met Aston Villa in gesprek te gaan over een zomerse transfer naar Birmingham. De twee clubs hebben naar informatie van de krant nog geen akkoord bereikt over de transfer van El Ahmadi. Ook de Marokkaanse middenvelder zelf heeft nog geen overeenstemming met the Villans. Aston Villa verwacht niet dat de overgang voor het weekeinde rond komt. Met de transfer zou om en nabij de 2,8 miljoen euro gemoeid zijn.
Aan RTV Rijnmond zegt El Ahmadi dat hij hoopt dat het tot een transfer gaat komen. "Het is nu wachten tot de clubs eruit komen. Als de clubs er uitkomen, kan het voor mij zo rond zijn. Dit is een droom voor elke speler. Ik stond op het punt bij te tekenen en toen kwam dit voorbij. Ik ben 27, dat is een leeftijd waarop je nog een nieuwe uitdaging zoekt. Voor mij is de Premier League de beste competitie ter wereld. Ik hoefde daar niet lang over na te denken."
En daaruit blijkt dus dat het geboden bedrag niet ver zal liggen van de verwachtingen van Van Geel. En sinds Geel altijd aardig hoge verwachtingen heeft, zal het een lekker bedragje worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het iig wel al duidelijk dat Geel niet hard gaat onderhandelen.
Busby Babes waren lang, lang geleden er toch ook 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
o rly
Maar even, hoeveel echt 'gouden lichtingen' hebben we wereldwijd nu meegemaakt? Ik kom niet verder dan 2 eigenlijk. Ajax en Man. United, allebei begin jaren 90. Dus zo zeldzaam is het.
Ja, ik bedoelde die ik zelf heb meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax, Bayern, Liverpool, jaren 70 Milan eind 80 begin 90
Ja ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde die ik zelf heb meegemaakt
Milan was voor een heel belangrijk gedeelte bij elkaar gekocht, Liverpool volgens mij ook. Ik bedoel echt dat er binnen 2 jaar een generatie talenten vanuit de jeugd doorbreekt om later alles te winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax, Bayern, Liverpool, jaren 70 Milan eind 80 begin 90
Wij zijn de bazenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal overduidelijk. En yet somehow waren jij en ik de enigen die openlijk durfden te twijfelen.
Dan telt ManU ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Milan was voor een heel belangrijk gedeelte bij elkaar gekocht, Liverpool volgens mij ook. Ik bedoel echt dat er binnen 2 jaar een generatie talenten vanuit de jeugd doorbreekt om later alles te winnen.
Wat zeg jij? MInimaal inzetten op 4 miljoen, of niet dan?quote:
4mil plus 1mil bij het bereiken van ELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat zeg jij? MInimaal inzetten op 4 miljoen, of niet dan?. Dan heeft Geeltje het weer bijzonder goed gedaan.
Vraag me af of hij zo'n clausule erin zou steken. Geel stond er bij Ajax wel om bekend dat soort trucendozen te verzinnen, alleen zie ik ze no-way EL halen en is de vraag dus of dat nut heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
4mil plus 1mil bij het bereiken van EL
4-5 zou voor zo'n speler gezien de budgetten in de PL wel normaal zijn, ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
4mil plus 1mil bij het bereiken van EL
Daarom leek 2,5 me ook zo onwaarschijnlijk (2 miljoen pond).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-5 zou voor zo'n speler gezien de budgetten in de PL wel normaal zijn, ben benieuwd
Dat ben ik met je eens, maar ik rapporteer wat ik leesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom leek 2,5 me ook zo onwaarschijnlijk (2 miljoen pond).
Ik was vanochtend chagrijnig van mijn katerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik rapporteer wat ik lees
PSV'ert met een enorm complex. En dan heb ik het niet over zijn woning.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Happel het volgende:
Wie is die tja gast? Kan hij zich niet druk maken om de subsidie?
Nee, dat kan ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Happel het volgende:
Wie is die tja gast? Kan hij zich niet druk maken om de subsidie?
hahaha, jij bent echt grappig....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ert met een enorm complex. En dan heb ik het niet over zijn woning.
Ik zit er niet naast, maar blijf het vooral geloven. Komt-die-dubbel-Feijenoordvriendenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
hahaha, jij bent echt grappig....
mij van een complex beschuldigen, terwijl je zelf niet eens een realistisch beeld kunt vormen van je eigen clubje. Wat zal dat pijn doen als je er zo langs blijkt te zitten.
Borussia Dortmund ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
o rly
Moet ik blijven geloven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit er niet naast, maar blijf het vooral geloven. Komt-die-dubbel-Feijenoordvrienden
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet ik blijven geloven?
Jij bent degene die met zoveel bombarie loopt te schreeuwen dat Feyenoord kampioen wordt. Ik zou het ze van harte gunnen hoor, daar niet van. Maar ik zie het niet gebeuren....
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar niet met een 'gouden lichting' toch?
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij PSV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...
In de spits.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet wel hóé hij gaat spelen. Als een lampekap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Hij heeft z'n naam verkeerd getyptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Caland het volgende:
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.quote:Oefenduel met FC Dordrecht begint om 17.00 uur
Het aanvangstijdstip van de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht, die op zaterdag 21 juli wordt gespeeld, is vastgesteld op 17.00 uur. De speeldatum van de voorlaatste oefenwedstrijd van Feyenoord in de voorbereiding was al bekend, alleen moest het aanvangstijdstip nog bekend worden gemaakt.
Op de dag na de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht vindt in De Kuip de Open Dag van Feyenoord plaats. Feyenoord besluit de oefencampagne op woensdag 25 juli met de openingswedstrijd tegen Real Mallorca. Die wedstrijd wordt om 20.00 uur gespeeld.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Ti-Ta-Tovenaar, Ti-Ta-Terence-Tovenaar!
Mjoh zeur niet zo joh. Alsof jij zó druk bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.
Vanaf volgende week fulltime bikkelen doordeweeks jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjoh zeur niet zo joh. Alsof jij zó druk bent.
Ok, domme vraag nummer 1 van dit seizoen: De eerste training is toch pas morgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
En als ik dan toch bezig ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, domme vraag nummer 1 van dit seizoen: De eerste training is toch pas morgen?
Immers geniet vandaag nog van zijn vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.
Aah ok, coolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Janmaat is al vrienden met Fernandez, die denkt die moet ik maar te vriend houden een kopstoot wil ik niet hebben
Ik weet niet of ze er in dezelfde periode hebben gespeeld!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?
Immers er ook nog bij, een hele enclave Hagenezen straksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?
Het is maar goed dat Rekik en Ake zijn vertrokken. Ook 2 Hagenezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers er ook nog bij, een hele enclave Hagenezen straks
Wie hebben we over uit Rotterdam dan:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
Te Vrede, Clasie, Schaken en Vlaar zijn het Noord-Hollandse kliekje.
En zo is de cirkel weer rond. Fans van de top 3 worden het toch nooit eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leerdam uit Paramaribo geloof ik. De Vrij is ook geen ekte, wel uit het Rijnmond-gebied.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie hebben we over uit Rotterdam dan:
BMI?
De Vrij?
Leerdam?
Cabral?
Leerdam uit Parbo snap ik, maar opgegroeid in Rotterdam bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam uit Paramaribo geloof ik. De Vrij is ook geen ekte, wel uit het Rijnmond-gebied.
Cabral geloof ik wel een ekte ekte, net als Nelom.
Fer komt uit Sweet Lake City.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef satecl het volgende:
Wijnaldum en Fer.. Rotterdam West ouwe!!!
Ohnee die gingen weg
Klopt. Ik zie Leerdam en BMI ook wel als Rotterdammers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leerdam uit Parbo snap ik, maar opgegroeid in Rotterdam bedoel ik.
BMI is namelijk ook van oorsprong een Portugees oid.
Haarlem. Elke dag met het OV naar Rotterdam om te trainen, vanaf de E'jes oid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Altijd gedacht dat Clasie ook uit Rotterdam kwam.
Nee, Alkmaar geloof ik te hebben opgevangen in dat tenenkrommende filpmje met Harry Vermeegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Dat hoor je toch wel duidelijk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |