Twente heeft sowieso door meesterstrateeg Steve niet alle Europese wedstrijden met het beste team gespeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het smoesjes. Als je als club serieus genomen wilt worden zul je dat aan moeten kunnen.
Zo niet, dan hoor je er ook helemaal niet tussen. En ach, hoeveel meer wedstrijden zal een Twente hebben gespeeld dan Ajax. 3,4? Misschien niet eens. Verwaarloosbaar verschil.
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
PSV mag met de huidige verdediging en het nóg zwakkere middenveld met Van Bommel ook niet echt meegeteld worden hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Twente haakt ook af.. Die hebben die gekke Brit die er niets van kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Zo fucking veel waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldem
Mij ook. Evenals de andere clubs trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
Er is elk seizoen wel een club dat zeer teleurstellend speelt. Wordt bijna altijd weer opgevuld door een club die het opeens wonderbaarlijk goed doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
Als ze Luuk de Jong behouden dan heb je met Verhoek, Tadic en De Jong wel een zeer redelijke aanval. Verdedigend hebben ze zich amper versterkt toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Twente is ook nog afwachten, ja. Die hebben volgens mij volgende week al hun eerste wedstrijd. Hebben gewoon al een wedstrijd of 6 in de benen voordat het seizoen is begonnen. En dan die falende Engelsman aan het roer daar.![]()
Al hebben ze wel aardig ingekocht imo.
Ze hebben die Röseler. Geweldige speler, kopsterkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ze Luuk de Jong behouden dan heb je met Verhoek, Tadic en De Jong wel een zeer redelijke aanval. Verdedigend hebben ze zich amper versterkt toch?
Kom op manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo fucking veel waarheid.
Alleen die Mertens daar maakt het verschil, en Narsingh eventueel.
Rechtstreeks vertalen naar het Engels omdat het dan interessanter klinkt ofzo. Fail.quote:
Die JelleFRPro maakt mooie filmpjes jaquote:
De titels van zijn filmpjes zijn altijd in het Engels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreeks vertalen naar het Engels omdat het dan interessanter klinkt ofzo. Fail.
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hebben serieus een absolute bazenverdediging.
Wij hebben eenzelfde filmpje van Manolevquote:
Hoezo dan? Strootman geen klote gepresteerd tweede seizoenshelft, hele middenveld is verder gruwelijk slecht (behalve die Toivonen maar die vertrektquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op manPrima dat je alle selectiespelers lager inschat dan ze daadwerkelijk zijn, maar dit slaat nergens op.
Twee wedstrijden van het begin van het seizoen pakken, toen de spelers net 5 weken met elkaar op het veld stondenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.
PSV - Twente, ook zo'n toppertje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kon je goed zien in de uitwedstrijd tegen FC Groningen en thuis tegen ADO, zeer solide verdediging.
Strootman was een groot deel van de 2e helft van het seizoen geblesseerd, maar speelde toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dan? Strootman geen klote gepresteerd tweede seizoenshelft, hele middenveld is verder gruwelijk slecht (behalve die Toivonen maar die vertrekt).
De verdediging is natuurlijk om te janken zo slecht (behalve de 10 wedstrijden van die rechtsback op het eind, ben zen naam ff kwijt).
Blijft MErtens over als enige constante factor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |