Ik weet het.. YouTube zegt niets... Maar je kan alvast zien wat voor speler het is.quote:
Ze denken nog steeds dat Van Bommel a la AC Milan "heel goed zal presetern einz!" Het grappige is echter dat die man op een vlak van 5 bij 5 meter enkel als "kaatser" functioneert, verder doet hij geen fuck. Dat kan heel goed funcitoneren in zo'n elftal, bij PSV werkt dat allemaal net even wat minderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Maar sowieso...... Manolev-----Marcelo----Bouma----Willems![]()
Ik denk dat opa van Bommel het weer druk zal krijgen met meeverdedigen, net als afgelopen EK
Strootmannetje weer gefrustreerd dus zal ook wel weer wat kaarten pakken...
Manu blijft hoop ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Zijn Manu en Steenvoorden eigenlijk al naar Excelsior of moet dat nog officieel bekend gemaakt worden?
Dat zou een gave Ajax - Feijenoord zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA-verplichting. Wordt de grootste chaos ooit in Nederland. 25.000 Feijenoorders in Amsterdam
Iedereen deelt de mening dat we het allemaal nog maar moeten zien gebeuren, maar een transfervrije v. Bommel in een kennel vol jonge honden. In hoeverre kun je je daar een breuk aan vallen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds dat Van Bommel a la AC Milan "heel goed zal presetern einz!" Het grappige is echter dat die man op een vlak van 5 bij 5 meter enkel als "kaatser" functioneert, verder doet hij geen fuck. Dat kan heel goed funcitoneren in zo'n elftal, bij PSV werkt dat allemaal net even wat minder![]()
.
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
Maar sowieso...... Manolev-----Marcelo----Bouma----Willems![]()
Ik denk dat opa van Bommel het weer druk zal krijgen met meeverdedigen, net als afgelopen EK
Strootmannetje weer gefrustreerd dus zal ook wel weer wat kaarten pakken...
Nee, PSV neem ik niet echt serieus dit seizoen. Of ze moeten Tyton voor veel geld verkopen of aan de gemeente nog een zakcentje vragen. Dan kunnen ze misschien nog spelers kopen als Gouweleeuw, Nuytink etc.
En owja, onze talenten zijn deze zomer niet te koop. Nog veel plezier met Wijnaldum! Heerlijke spelert.
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ.
Gelukkig spelen jullie ook op 3 fronten. Of falen jullie bij voorbaat al in de vEL?quote:Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden.
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest.quote:Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Nee, we wonnen alleen even een VEEL mooiere, VEEL prestigeuzere en NOG STEEDS besproken UEFAcupquote:Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
9 Gelijkspellen was het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.
Cabral en Leerdam kunnen hier nog wel voor een leuk zakcentje opgehaald worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef satecl het volgende:
En owja, onze talenten zijn deze zomer niet te koop. Nog veel plezier met Wijnaldum! Heerlijke spelert.
Vergelijk het aantal wedstrijden van PSV met die van Feyenoord. En hoe vaak puntverlies in de competitie vooraf werd gegaan door een EL wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, het succes ligt altijd aan het falen van anderen. Zo heeft PSV zo ongeveer elke prijs in haar clubgeschiedenis gepakt, met als toppunt de meest lelijke Europacup I winnaar in de geschiedenis van dat toernooi. Maar dat geheel terzijde.
Je zou Feyenoord tekort doen als je zeg dat het alleen maar daar aan lag. Ze hebben namelijk het hele seizoen bijna geen punten cadeau gekregen, en speelde gewoon heel goed en verzorgd voetbal. Er zat eindelijk weer eens een systeem in. Koemanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enige reden dat Feyenoord 2e is geworden, is vanwege het collectief falen van PSV, Twente, en AZ. Ik moet het nog zien als ze in Rotterdam op 3 fronten moeten voetballen, ik weet vrijwel zeker dat de compeititie daaronder zal lijden. Als PSV Twente en AZ niet zolang op meedere fronten hadden meegestreden, was Feyenoord geen 2e geworden.
Maar ik snap het enthousiasme, zeker als je deze eeuw nog geen landskampioen bent geworden.
Mooie smoesjes zijn dat altijd voor een falend elftal, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vergelijk het aantal wedstrijden van PSV met die van Feyenoord. En hoe vaak puntverlies in de competitie vooraf werd gegaan door een EL wedstrijd.
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen seizoen tegen de zogenoemde topclubs van Nederland laten zien dat ze er zelf ook weer thuishoren door ze op eigen grond en in De Kuip te verslaan.
Kunnen andere clubs wel 'gefaald' hebben, dat hebben wij evengoed in bepaalde wedstrijden.
Geen enkel punt onterecht gepakt, menig punt wel moeten/kunnen pakken.
Ik denk dat de competitie werd beslist in de laatste 2 maanden, en zie hoeveel wedstrijden er gespeeld werden door Feyenoord, en de concurentie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik hoor een "kampioen van de armoede"
. Ik denk dat Feijenoord kampioen is geworden omdat ze thuis wonnen van Ajax, AZ, PSV, Twente, Heerenveen, Vitesse en dat uit ook nog eens deden tegen Twente, Heerenveen, Vitesse en Ajax gelijk. AZ had men ook moeten winnen ware het niet dat we onterecht rood kregen. Alleen PSV was een ENORM mazzeltje voor de lampjes.
[..]
Gelukkig spelen jullie ook op 3 fronten. Of falen jullie bij voorbaat al in de vEL?
[..]
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest.
[..]
Nee, we wonnen alleen even een VEEL mooiere, VEEL prestigeuzere en NOG STEEDS besproken UEFAcup
Laat het De Kromme niet horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.
Ben je nu gewoon die prestatie om vanaf de kwartfinale zonder overwinning de europacup te winnen aan het bagatelliseren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik bang dat ajax nog 2/3 spelers gaat halen (Narsigh en Nuytink ofzo) en daarmee een sterk elftal hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Je moet gewoon een hoop mazzel hebben. Kwalitatief doen de eerste 5 clubs weinig voor elkaar onder. Heb je mazzel eindig je bovenaan, heb je pech + een vormdip dan kun je zomaar 5e worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd dat we een overwinning gaan stelen, ja. Best bizar dat je over een heel seizoen gewoon 0 keer onterecht wint.
RKC uit heeft Guidetti weer rechtgetrokken in de thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.
Smoesjes, ik noem het een verklaring. Az, Twente en PSV stonden er gewoon heel goed voor, alleen de vele wedstrijden heeft ze in de competitie punten gekost.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie smoesjes zijn dat altijd voor een falend elftal, ja.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon die prestatie om vanaf de kwartfinale zonder overwinning de europacup te winnen aan het bagatelliseren?![]()
Dat was echt niet onterecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
RKC uit. Voor de rest was het inderdaad steeds terecht winnen of onterecht niet winnen.
Eerste helft was Feyenoord toen wel veel beter hoor. RKC had geen kans gehad. Gelukkig kreeg RKC (onterecht) rood.. waardoor het nog een beetje gerflateerd was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik bang dat ajax nog 2/3 spelers gaat halen (Narsigh en Nuytink ofzo) en daarmee een sterk elftal hebben.Nee, natuurlijk begint het met kwaliteit. Maar die opstelling die jij schetst met een vormdip en een beetje pech wordt ook geen kampioen. Net zoals de opstelling van Twente, Feyenoord, PSV en AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:
Gelijkspel was terecht geweest. Die 1-0 van RKC sloeg nergens op, maar Feyenoord speelde erg slordig. Die 1-2 van Cabral was ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Eerste helft was Feyenoord toen wel veel beter hoor. RKC had geen kans gehad. Gelukkig kreeg RKC (onterecht) rood.. waardoor het nog een beetje gerflateerd was.
Ik noem het smoesjes. Als je als club serieus genomen wilt worden zul je dat aan moeten kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Smoesjes, ik noem het een verklaring. Az, Twente en PSV stonden er gewoon heel goed voor, alleen de vele wedstrijden heeft ze in de competitie punten gekost.
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk begint het met kwaliteit. Maar die opstelling die jij schetst met een vormdip en een beetje pech wordt ook geen kampioen. Net zoals de opstelling van Twente, Feyenoord, PSV en AZ.
Twente heeft sowieso door meesterstrateeg Steve niet alle Europese wedstrijden met het beste team gespeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem het smoesjes. Als je als club serieus genomen wilt worden zul je dat aan moeten kunnen.
Zo niet, dan hoor je er ook helemaal niet tussen. En ach, hoeveel meer wedstrijden zal een Twente hebben gespeeld dan Ajax. 3,4? Misschien niet eens. Verwaarloosbaar verschil.
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
PSV mag met de huidige verdediging en het nóg zwakkere middenveld met Van Bommel ook niet echt meegeteld worden hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Twente haakt ook af.. Die hebben die gekke Brit die er niets van kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
AZ, Heerenveen (en Vitesse) zullen wel gaan afhaken. En ik zie voorlopig nog niet echt een ploeg die na de zomer kan gaan aansluiten bij Feyenoord, Ajax, PSV en Twente.
Zo fucking veel waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
En het aanvallende gedeelte als je met Van Bommel en Strootman speelt met daarvoor Wijnaldem
Mij ook. Evenals de andere clubs trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoeveel goals PSV tegen krijgt als hun verdediging een 'vormdip' heeft
Er is elk seizoen wel een club dat zeer teleurstellend speelt. Wordt bijna altijd weer opgevuld door een club die het opeens wonderbaarlijk goed doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Muto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |