Busby Babes waren lang, lang geleden er toch ook 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
o rly
Maar even, hoeveel echt 'gouden lichtingen' hebben we wereldwijd nu meegemaakt? Ik kom niet verder dan 2 eigenlijk. Ajax en Man. United, allebei begin jaren 90. Dus zo zeldzaam is het.
Ja, ik bedoelde die ik zelf heb meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax, Bayern, Liverpool, jaren 70 Milan eind 80 begin 90
Ja ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde die ik zelf heb meegemaakt
Milan was voor een heel belangrijk gedeelte bij elkaar gekocht, Liverpool volgens mij ook. Ik bedoel echt dat er binnen 2 jaar een generatie talenten vanuit de jeugd doorbreekt om later alles te winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax, Bayern, Liverpool, jaren 70 Milan eind 80 begin 90
Wij zijn de bazenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal overduidelijk. En yet somehow waren jij en ik de enigen die openlijk durfden te twijfelen.
Dan telt ManU ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Milan was voor een heel belangrijk gedeelte bij elkaar gekocht, Liverpool volgens mij ook. Ik bedoel echt dat er binnen 2 jaar een generatie talenten vanuit de jeugd doorbreekt om later alles te winnen.
Wat zeg jij? MInimaal inzetten op 4 miljoen, of niet dan?quote:
4mil plus 1mil bij het bereiken van ELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat zeg jij? MInimaal inzetten op 4 miljoen, of niet dan?. Dan heeft Geeltje het weer bijzonder goed gedaan.
Vraag me af of hij zo'n clausule erin zou steken. Geel stond er bij Ajax wel om bekend dat soort trucendozen te verzinnen, alleen zie ik ze no-way EL halen en is de vraag dus of dat nut heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
4mil plus 1mil bij het bereiken van EL
4-5 zou voor zo'n speler gezien de budgetten in de PL wel normaal zijn, ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
4mil plus 1mil bij het bereiken van EL
Daarom leek 2,5 me ook zo onwaarschijnlijk (2 miljoen pond).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-5 zou voor zo'n speler gezien de budgetten in de PL wel normaal zijn, ben benieuwd
Dat ben ik met je eens, maar ik rapporteer wat ik leesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom leek 2,5 me ook zo onwaarschijnlijk (2 miljoen pond).
Ik was vanochtend chagrijnig van mijn katerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik rapporteer wat ik lees
PSV'ert met een enorm complex. En dan heb ik het niet over zijn woning.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Happel het volgende:
Wie is die tja gast? Kan hij zich niet druk maken om de subsidie?
Nee, dat kan ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Happel het volgende:
Wie is die tja gast? Kan hij zich niet druk maken om de subsidie?
hahaha, jij bent echt grappig....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ert met een enorm complex. En dan heb ik het niet over zijn woning.
Ik zit er niet naast, maar blijf het vooral geloven. Komt-die-dubbel-Feijenoordvriendenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
hahaha, jij bent echt grappig....
mij van een complex beschuldigen, terwijl je zelf niet eens een realistisch beeld kunt vormen van je eigen clubje. Wat zal dat pijn doen als je er zo langs blijkt te zitten.
Borussia Dortmund ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
o rly
Maar even, hoeveel echt 'gouden lichtingen' hebben we wereldwijd nu meegemaakt? Ik kom niet verder dan 2 eigenlijk. Ajax en Man. United, allebei begin jaren 90. Dus zo zeldzaam is het.
Moet ik blijven geloven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit er niet naast, maar blijf het vooral geloven. Komt-die-dubbel-Feijenoordvrienden
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet ik blijven geloven?
Jij bent degene die met zoveel bombarie loopt te schreeuwen dat Feyenoord kampioen wordt. Ik zou het ze van harte gunnen hoor, daar niet van. Maar ik zie het niet gebeuren....
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar niet met een 'gouden lichting' toch?
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Bij PSV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...
In de spits.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet wel hóé hij gaat spelen. Als een lampekap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Hij heeft z'n naam verkeerd getyptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Caland het volgende:
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.quote:Oefenduel met FC Dordrecht begint om 17.00 uur
Het aanvangstijdstip van de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht, die op zaterdag 21 juli wordt gespeeld, is vastgesteld op 17.00 uur. De speeldatum van de voorlaatste oefenwedstrijd van Feyenoord in de voorbereiding was al bekend, alleen moest het aanvangstijdstip nog bekend worden gemaakt.
Op de dag na de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht vindt in De Kuip de Open Dag van Feyenoord plaats. Feyenoord besluit de oefencampagne op woensdag 25 juli met de openingswedstrijd tegen Real Mallorca. Die wedstrijd wordt om 20.00 uur gespeeld.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Ti-Ta-Tovenaar, Ti-Ta-Terence-Tovenaar!
Mjoh zeur niet zo joh. Alsof jij zó druk bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |