Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar niet met een 'gouden lichting' toch?
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Bij PSV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet waar van Bommel gaat spelen...
In de spits.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet wel hóé hij gaat spelen. Als een lampekap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Hij heeft z'n naam verkeerd getyptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Caland het volgende:
Dat jullie het weten.twitter:TerenceKongolo1 twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:43:36Morgen 1e training @feyenoord #bethere reageer retweet
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.quote:Oefenduel met FC Dordrecht begint om 17.00 uur
Het aanvangstijdstip van de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht, die op zaterdag 21 juli wordt gespeeld, is vastgesteld op 17.00 uur. De speeldatum van de voorlaatste oefenwedstrijd van Feyenoord in de voorbereiding was al bekend, alleen moest het aanvangstijdstip nog bekend worden gemaakt.
Op de dag na de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht vindt in De Kuip de Open Dag van Feyenoord plaats. Feyenoord besluit de oefencampagne op woensdag 25 juli met de openingswedstrijd tegen Real Mallorca. Die wedstrijd wordt om 20.00 uur gespeeld.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Ti-Ta-Tovenaar, Ti-Ta-Terence-Tovenaar!
Mjoh zeur niet zo joh. Alsof jij zó druk bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd op woensdagavond, oefenwedstrijden die om 17.00 uur beginnen. Kan het nog supportersvriendelijker, denk ik dan.
Vanaf volgende week fulltime bikkelen doordeweeks jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjoh zeur niet zo joh. Alsof jij zó druk bent.
Ok, domme vraag nummer 1 van dit seizoen: De eerste training is toch pas morgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
En als ik dan toch bezig ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |