quote:Na zijn successen bij Willem II, verhuisde hij naar AZ, waar hij, net als bij Willem II, met Co Adriaanse successen behaalde, zoals de halve finale van de UEFA Cup). Zijn overgang naar Ajax in 2005 werd hem door de Alkmaarse club en fans niet in dank afgenomen en kwam hem op een verbale reprimande van AZ-voorzitter Dirk Scheringa te staan. Na zijn vertrek kreeg Van Geel een stadionverbod van AZ. Door ingrijpen van KNVB-directeur Henk Kesler werd het stadionverbod opgeheven, maar Van Geel heeft zich nooit meer vertoond in het AZ-stadion.
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik verwacht serieus dat het bedrag van Ahmadi hoger ligt dan de snor communiceert naar het volk.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Harmeet Singh transfervrij halen, of voor een klein bedrag zou daar beter inpassen.
Jij kent Geeltje niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halen
Volgens mij hebben ze ook geen subsidie gehad daarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor een middenvelder die eindelijk een seizoen eens leuk heeft gespeeld en nog een 1 jarig contract heeft? Zou er niet op rekenen, wellicht nog een kleine bonus bij plaatsing europees ofzo, wat Aston Villa toch niet gaat halen
Ik ken Geeltje wel hoor. Beste TD in de Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij kent Geeltje niet.. De snor zit er qua bedragen ERG vaak naast.
Dan verschillen we van mening wat de beste middenvelder van Nederland afgelopen seizoen waard is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken Geeltje wel hoor. Beste TD in de Nederland.
Tuurlijk zit Derksen er wel eens naast, maar meer dan 3 miljoen voor El Ahmadi is, naar mijn mening, niet reëel.
Gast. Serieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook geen subsidie gehad daar
Gewoon 2 miljoen pond dus zo erg zit snor er niet naastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij kent Geeltje niet.. De snor zit er qua bedragen ERG vaak naast.
Komt goed. Die stond er sowieso Alleen nog vanwege een Jankende vegaturk die Amerika Van de kaart wil vegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Happel het volgende:
Kan die foto van Vlaar vervangen worden door iets waar hij een mooier shirt draagt? Oranje vloekt in dit topic.
El Ahmadi is met een 3 jarig contract en 2/3 jaar in deze vorm veel meer waard dan 2,8 miljoen. Maar ik begrijp best dat buitenlandse clubs wat voorzichtiger zijn met spelers uit de Eredivisie. Hoeveel zijn er niet keihard geflopt, na een leuk seizoentje hier, de afgelopen jaren in het buitenland?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening wat de beste middenvelder van Nederland afgelopen seizoen waard is.
Dat is 2.45 miljoen euro uit mijn hoofd. Klets niet uit je nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon 2 miljoen pond dus zo erg zit snor er niet naast
Allemaal leuke argumenten, waar ik er vijf tegenin kan brengen. Voorlopig weten we niet eens OF hij tekent. We zien het wel. Ik durf te wedden dat het bedrag hoger is dan 2.8 miljoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
El Ahmadi is met een 3 jarig contract en 2/3 jaar in deze vorm veel meer waard dan 2,8 miljoen. Maar ik begrijp best dat buitenlandse clubs wat voorzichtiger zijn met spelers uit de Eredivisie. Hoeveel zijn er niet keihard geflopt, na een leuk seizoentje hier, de afgelopen jaren in het buitenland?
Moet het met figuren als Dost ook nog maar eens zien.
Noem ze maar dan, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal leuke argumenten, waar ik er vijf tegenin kan brengen. Voorlopig weten we niet eens OF hij tekent. We zien het wel. Ik durf te wedden dat het bedrag hoger is dan 2.8 miljoen
Is goed hoor, heeft geen haast. Voorlopig heeft die nog nergens getekendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zucht. Ik zit op iPhone man. Vanavond ook goed?
Goed stukquote:Ziggo Dome zet streep door ‘nieuwe Kuip’
Gisterenavond opende, Nederlands grootste artiest, Marco Borsato op een feestelijke manier de laatste aanwinst in concertland: Het Ziggo Dome. Het Ziggo Dome is niet echt een aansprekende naam, maar zodra we u vertellen dat het besloten vennootschap dat eigenaar is van het Ziggo Dome bestaat uit o.a. de Amst*rdam aRENa en MOJO-Concerts dan gaat het al een stuk interessanter worden. Het Ziggo Dome is namelijk niet zomaar een hal. Het is speciaal ontworpen en gemaakt voor ‘kleine’ concerten. De hal bied plaats aan 17.000 mensen en is zo ingericht dat de geluidsbeleving optimaal is (geen galm). Voor MOJO-Concerts, dat zijn kantoor heeft naast de aRENa, is dit een grote stap in het zelfstandig ondernemen. MOJO-Concerts verwierf namelijk eerder dit jaar een meerderheid in aandelen voor het Gelredome en is daar dus nu tevens eigenaar van. Met de goede samenwerking tussen MOJO en de aRENa in het achterhoofd kunnen we dus concluderen dat MOJO zijn monopolie-positie aan het uitbreiden is. Twee stadions en een hal in een oplopende capaciteit zodat elk concert zijn onderdak zal en kan vinden, met voldoende variatie tussen locaties en daarbij ook nog eens twee van de hallen in de, onder artiesten, meest gewilde stad van het land: Amst*rdam.
Het is treurig om te constateren als Rotterdammer, maar internationaal gezien denken mensen dat Nederland de hoofdstad is van Amst*rdam. Het staat vele malen interessanter op de tourlijst van bands en dus vragen ze steevast hetzelfde; sleep & play in Amst*rdam. Omdat er ook variatie moet zijn in speellocatie wisselen ze dus geregeld af met het Gelredome dat vanwege zijn ligging bij de grens met Duitsland een groter draagvlak heeft. Kortom: in de wereld van concerten is maar weinig plaats voor Rotterdam met zijn prachtige Kuip, en ook niet meer voor Ahoy. Volgens muziekfans in Nederland absoluut het beste stadion en tevens door artiesten gewaardeerd. Maar zijn ligging in Rotterdam bemoeilijkt de zaak flink. En daar komt dan natuurlijk ook nog eens de vermeende ‘ruzie’ tussen MOJO-Concerts en Stadion Feijenoord bij.
Al met al lijkt het een hopeloze situatie te worden voor een nieuw stadion. Een stadion met 60.000 plaatsen staat er al, en een stadion voor 80.000 plaatsen bouwen lijkt een onmogelijke opgave. Dat laatste denken wij niet alleen, maar getuigt ook van het feit dat Feyenoord zelf de plannen continu naar beneden bij stelt. Inmiddels is het plan voor een nieuw stadion niet meer dan een dure veredelde Kuip met een dak. Een nieuw stadion bouwen met dezelfde capaciteit getuigt niet van veel visie, dat overduidelijk bij MOJO-Concerts wel aanwezig is. Wellicht is dat dan ook wel de reden dat het Ziggo Dome niet in Rotterdam kwam. Van origine was het namelijk de bedoeling dat deze grote hal naast de Ahoy gebouwd zou gaan worden. Het Ziggo Dome is met een officiële capaciteit van 17.000 bezoekers gelijk de grootste concertzaal van Nederland. Eerder repte directeur Erik Molenaar bewust van een lagere capaciteit om de grote concurrent Ahoy af te troeven, zegt hij bij BNR Paul van Liempt: “Toen wij naar buiten kwamen met die 15.600 ging Ahoy zich richten op die maat en ging daar zijn investeringsprogramma op afstemmen [...] en krijgt nu te maken met voortschrijdend inzicht. Met een concurrent die toch iets groter is.”
De strijd met Ahoy kent al een lang verleden: “Ahoy is de reden dat we de Ziggo Dome in Amst*rdam hebben gekregen”, zegt Molenaar tegen BNR. “Wij waren in 2004/2005 in gesprek met het toenmalige Ahoy over een samenwerking om gezamenlijk het sportpaleis te exploiteren.” Maar die samenwerking ketste af, omdat de Ahoy-directie er uiteindelijk toch voor koos alleen door te gaan. “Als die samenwerking wel was doorgegaan dan was er een grotere lokatie in Rotterdam gekomen en niets in Amst*rdam”, zo wrijft Molenaar nog even zout in de wonden. Het had dus weinig gescheeld of MOJO had in Rotterdam de stuwraket geweest om internationaal naam te maken, maar helaas, door wederom een ruzie met de toenmalig Ahoy directeur (en huidig RvC lid bij Feyenoord) Jos van der Vegt kwam het er niet van. Een kleine tien jaar later blijkt deze fout van ongekende proporties te worden nu Stadion Feijenoord en Ahoy Rotterdam de handen in elkaar willen slaan om samen met de Eneco een nieuw stadion te realiseren. Men hoopt dat de grote extra inkomsten uit concerten gehaald zullen gaan worden, maar in de praktijk blijkt dat met de jarenlange voorsprong van MOJO-Concerts een bijna onhaalbare missie te worden. Zeker als je je bedenkt dat een stadion als De Kuip in een klein landje als Nederland afhankelijk is van alle partijen op de markt.
Vooralsnog lijkt het er niet op dat dit de door Feyenoord beoogde 6 á 10 concert(en)reeksen per jaar iets anders is dan een luchtkasteel. Als we u dan ook nog vertellen dat leden van de gemeenteraad te horen hebben gekregen van onze directie dat men van plan is MOJO-Concerts eruit te concurreren, dan laten we aan u na het voorgaande verhaal om zelf een oordeel te vellen en een keuze te maken: Blij zijn met wat we hebben en daar het maximale uit halen (Stadion Feijenoord, De Kuip, door iedereen gewaardeerd, afbetaald en staat er ‘gratis’) of een nieuw stadion (Eneco aRENa, ontwerp en mogelijkheden onbekend, kostenpost: 450 miljoen euro en geen zicht op concerten en evenementen van allure) met beide identiek dezelfde capaciteit en mogelijkheden.
Ik weet het wel.
Dat wordt in de Engelse pers vermeld, dus het komt niet uit mijn nekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is 2.45 miljoen euro uit mijn hoofd. Klets niet uit je nek.
Mooi nieuws, Zeker Aangezien er nog ZOVEEL uit de Kuip te halen is. Ik heb echt t idee dat FEIJENOORD mijn ideeën jat.quote:
Dit is een geintje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Klopt. Was vorige week al bekend dacht ik. http://fr-fans.nl/?p=lees&id=4631quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Interesseert me niet veel wie we loten. Gewoon lekker genieten van de wedstrijdjes die we hebben en in elk geval EL halen.quote:
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Laat ze maar juichen, worden ze vanzelf wel met 4-0 ondersteboven gelopen
Ben je gek, joh. Geen hond kijkt er hier in Eindhoven naar Feyenoord. Doe er je voordeel mee, want onderschatting kun je hard afstraffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Het biedt Leerdam natuurlijk posities op het middenveld, al is Vormer mijn inziens zoveel beter daar. En Vilhena is over één jaar ook klaar voor een absolute basisplaats.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
Zo. Fucking. Veel. Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.
2013 pas. Of hij moet verkocht worden (of bijtekenen, wat onwaarschijnlijk is).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ze nog 1 laatste poging voor doen, dat kan niet anders. Maar dan wel zo vermomd dat het lijkt alsof ze hem er een dienst mee willen bewijzen, zo slim is van Geel wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |