Hij wilde niet bijtekenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Slobeend het volgende:
El Ahmadi stond open voor contract verlenging, waarom niet tot het uiterste gaan voor verlenging om hem daarna voor veel meer te verkopen. Maar zo zal het wel niet werken...Ik mis hem nu al, geweldige speler, past goed in Engeland met zijn loopvermogen .
Toen was er gewoon nog geen club.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat wilde hij wel. Zie tweet van FR1908nieuws.
Dat denk ik ook ja. Maar als Feyenoord het bod had geweigerd... Helaas zitten we niet in die positie.quote:
Iets meer respect voor Been mag wel, hij heeft het absoluut niet goed gedaan, maar hij blijft wel een Feyenoorder.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Morgen Feijenoordmoordenaar Been bij VI.
Was jij compleet stoned de afgelopen drie jaar? Beide heren ranten tot op de dag van vandaag over Feijenoord, en hebben haast meer liquide middelen vernietigd dan Onno en Bosz' himself.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Been mag wel, hij heeft het absoluut niet goed gedaan, maar hij blijft wel een Feyenoorder.
Zal iets minder zijn toch? Neem aan dat hiervoor Immers gehaald is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:17 schreef Helpmefok het volgende:
4 miljoen (1.3 salaris + 2.8 transfer), netjes. Scheelt weer 4 miljoen op de actieve balans.
Je kan het overdrijven, Been blijft een Feyenoorder. Een beetje respect tonen misstaat niemand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij compleet stoned de afgelopen drie jaar? Beide heren ranten tot op de dag van vandaag over Feijenoord, en hebben haast meer liquide middelen vernietigd dan Onno en Bosz' himself.
Lekker dan...twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 09:07:01#El Ahmadi stond op punt bij te tekenen bij #Feyenoord toen Aston Villa zich meldde. Hij hoopt vandaag de laatste details af te ronden. reageer retweet
ninjaedit:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef Sejt het volgende:
Niks aan te doen. Een mooie stap voor hem naar een leuke club.
Goed verhaal, we blijven alleen met een restschuld zitten van 3 miljoen. Hopen dat Cisé een goed seizoen draait en dat wie die met winst kunnen verkopen, weet niet tot wanneer zijn contract loopt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Scrummie het volgende:
Mooi voor Karim man, en net bedrag.
Wel een heerlijk gevoel, er is vooruit gedacht. Karim weg? Niks aan de hand, vervangers staan al klaar. Geen paniekvoetbal om ineens weer een middenveldert te moeten halen uit verweghistan.
2014 volgens wiki.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Goed verhaal, we blijven alleen met een restschuld zitten van 3 miljoen. Hopen dat Cisé een goed seizoen draait en dat wie die met winst kunnen verkopen, weet niet tot wanneer zijn contract loopt?
Klopt, maar we moeten niet teveel naar het verleden kijken. Die fouten zijn gemaakt, en ik heb het vertrouwen dat ze nu niet meer worden gemaakt. En dan is het kut, klote, zuur en nog wat dat het zo moet gaan, maar dan is dat maar zo. 2,8 miljoen voor een speler met 1 jaar contract is een net bedrag, niet meer, niet minder. 5 mil zou fantastisch zijn, en lager dan 2,8 zou kut zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Goed verhaal, we blijven alleen met een restschuld zitten van 3 miljoen. Hopen dat Cisé een goed seizoen draait en dat wie die met winst kunnen verkopen, weet niet tot wanneer zijn contract loopt?
Met die 5 procent rente erbij is de restschuld ruim 3.6 miljoen, tenzij ze de geldschieters sneller dan binnen drie jaar afbetalen. Toch wel een hele dure voetballer geweest, voor dat ene goede seizoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat dit al lang bekend was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef Steven184 het volgende:
Het zal waarschijnlijk ook niet het laatste lijk in de kast zijn vermoed ik.
Ben er ook bang voor...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef Steven184 het volgende:
Het zal waarschijnlijk ook niet het laatste lijk in de kast zijn vermoed ik.
Neen. Immers wordt betaald van salaris van bijv. Fernandez en andere afstromelingen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal iets minder zijn toch? Neem aan dat hiervoor Immers gehaald is?
Van Geel hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Scrummie het volgende:
Mooi voor Karim man, en net bedrag.
Wel een heerlijk gevoel, er is vooruit gedacht. Karim weg? Niks aan de hand, vervangers staan al klaar. Geen paniekvoetbal om ineens weer een middenveldert te moeten halen uit verweghistan.
Dat zijn ze. Er is dus "gewoon" sprake van afbetaling van de schulden hiermee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat dit al lang bekend was.
Hopelijk zijn deze 'verborgen schulden' dus ook meegenomen in die totaalsom.
Dus ze hebben de totále transfersommen van de drie spelers die onder deze constructie vallen, al geboekt als schuld? (omdat dit het maximale bedrag is dat in worst case zou moeten worden terugbetaald aan de geldschietors?)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn ze. Er is dus "gewoon" sprake van afbetaling van de schulden hiermee.
Totaal 4.1 miljoen bespaard dus. 2.8 transfer + 1.3 salaris.
Uitstekend gedaan want die 1.3 salaris gaat NIET In andere salarissen zitten.
4.1 "Winst" dus.
Dat Zie je dus HELEMAAL verkeerd. 9 ton transfer is NAUWELIJKS noemenswaardig. Dat met immers zijn lage salaris, en de op 100% Zeker geode prestaties die hij gaat leveren, is hij JUIST een buitenkansje.quote:Er zou op dit moment alleen een klein transferbedrag betaald moeten worden voor buitenkansjes, waar weinig risico op gelopen word. Immers is in dat opzicht een rare aankoop en breekt in de trend van zowel een klein bedrag als weinig risico.
100% zeker ja. Ze staan op de balans. Deze regeling is door Blokland al met de "17 miljoen investering" weggesaneerd. De club heeft NOOIT 17 miljoen "HOPPA" op de bankrekening gehad. Ze hebben enkel dit soort regelingen onder veel gunstiger voorwaarden op de balans gezet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze hebben de totále transfersommen van die drie die onder deze constructie vallen, al geboekt als schuld?
En alles wat er nog voor gevangen wordt is dus minder schuld? Sure?
Dat maakt het al wat zonniger.
Waar baseer jij op dat hij 100% goede prestaties gaat leveren? Die garantie heb je nooit!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat Zie je dus HELEMAAL verkeerd. 9 ton transfer is NAUWELIJKS noemenswaardig. Dat met immers zijn lage salaris, en de op 100% Zeker geode prestaties die hij gaat leveren, is hij JUIST een buitenkansje.
Hier heb je dan wel weer gelijk in, oprotten of bijtekenen voor een acceptabel salaris.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Hopen dat we nog wat gasten transferen. Leerdam, Cabral en nog wat gasten die 2013 oprotten.
omdat zowel Ik als Caland de beweegredenen van Van Geel onafhankelijk van elkaar hetzelfde verwoorddenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat hij 100% goede prestaties gaat leveren? Die garantie heb je nooit!
Ook hij is afgelopen seizoen bij ADO door de ondergrens gezakt hoor.
We hebben 40 miljoen schuld pik. We kopen nergens een spits van, tenzij buitenkansje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Guidetti het volgende:
Het geld van El Ahmadi kan mooi geinvesteerd worden in een spits. We hebben genoeg middenvelders die het vertrek van hem redelijk op kunnen vangen.
Hij heeft gelijk in 1 ding: Het moet nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
omdat zowel Ik als Caland de beweegredenen van Van Geel onafhankelijk van elkaar hetzelfde verwoordden
Omdat immers bij een baggerclub als ADO al 10 keer scoorde
Omdat Immers een rol vervult die Bakkal niet vervulde. Minder voetbalintellect naar meer fysieke kracht
Omdat Immers WEL een spits kan bedienen (wat Bakkal niet lukte met Guidetti)
Etc. Etc. Uitstekende aankoop. Vorig jaar kwamen de mannen van wie ik het verwachtte OOK positief naar voren, dat gebeurd dit jaar weer.
Oprotten dus want beide willen niet bijtekenen. FerNaldum 2.0.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hier heb je dan wel weer gelijk in, oprotten of bijtekenen voor een acceptabel salaris.
Hij scoorde bij ADO het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor 1 op 3. En hij zakt qua werklust nooit door de ondergrens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat hij 100% goede prestaties gaat leveren? Die garantie heb je nooit!
Ook hij is afgelopen seizoen bij ADO door de ondergrens gezakt hoor.
Dat klopt. Maar met Immers heb ik daar loeiveel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk in 1 ding: Het moet nog wel gebeuren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scoorde bij ADO het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor 1 op 3. En hij zakt qua werklust nooit door de ondergrens.
Een middenvelder die er bij een club die in de onderste regionen eindigt nog net zoveel goals weet te maken als Bakkal bij ons, en zich elke wedstrijd de pleuris werkt, daar heb ik wel een beetje vertrouwen in ja.
Martin is de beste onderhandelaar in Nederland. Die zal echt wel het maximum gepakt hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Calciumdude het volgende:
Bedankt voor het mooie jaar Karim,
gun je deze mooie transfer wel
jammer genoeg voor te weinig naar mijn mening..
die engelse clubs zijn veel rijker en kan martin best wel een pootje meer uitdraaien !
Misschien is het basisbedrag wel 2,8 miljoen en zitten door nog bonussen aan vast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Martin is de beste onderhandelaar in Nederland. Die zal echt wel het maximum gepakt hebben.
Schaakspel met Munsterman vergeten? of Babel?!
En Karim had toch nog een contract tot 2013?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Martin is de beste onderhandelaar in Nederland. Die zal echt wel het maximum gepakt hebben.
Schaakspel met Munsterman vergeten? of Babel?!
En door Van Geel heeft Babel grootheidswaanzin gekregen. Kijk mij eens de man van 18 miljoen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Gert het volgende:
Babel ja.![]()
Dat gaat-ie vrees ik nooit meer overtreffen, zóveel meer voor een voetballer vangen dan-ie waard is.
Toen was de markt ook nog wel iets anders, clubs zijn over het algemeen allemaal wel wat voorzichtiger geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Gert het volgende:
Babel ja.![]()
Dat gaat-ie vrees ik nooit meer overtreffen, zóveel meer voor een voetballer vangen dan-ie waard is.
Soms praat je echt poep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
100% zeker ja. Ze staan op de balans. Deze regeling is door Blokland al met de "17 miljoen investering" weggesaneerd. De club heeft NOOIT 17 miljoen "HOPPA" op de bankrekening gehad. Ze hebben enkel dit soort regelingen onder veel gunstiger voorwaarden op de balans gezet.
Dit is dus WELDEGELIJK schuldenverminderend.Geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |