Die fondsen waren er al toen Gudde aantrad. Maar goed, vooral Gudde overal de schuld van blijven gevenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef PIETR het volgende:
Wat een gekken joh, bizar dat die constructies er ooit zijn doorgekomen. We kunnen nou de eerst komende tien jaar ook die leningen af gaan betalen. En één van de verantwoordelijke, Eric Gudde, zit er nog gewoon ..
Die man heeft toestemming gegeven om El Ahmadi te halen en Cisse voor 10+ miljoen en 2 trainers laten sneuvelen zonder dat hij op de hoogte was.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die fondsen waren er al toen Gudde aantrad. Maar goed, vooral Gudde overal de schuld van blijven geven.
Die man zit er pas 4 jaar, geen 10.
en die talentpools zijn van 2007, die zijn later aangepast naar een risicoloze lening met de handtekening van Gudde eronder.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die fondsen waren er al toen Gudde aantrad. Maar goed, vooral Gudde overal de schuld van blijven geven.
WTF is dat nou weer voor 'investerings' fonds.quote:
Het gaat om de investeringsfondsen. Ik zie een club die bijna failliet was en anderhalf jaar geleden net boven de streep stond en nu weer uit categorie 1 is en mee mag doen aan de CL. Noem me een optimist, maar dat is een realiteit die relevanter is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die man heeft toestemming gegeven om El Ahmadi te halen en Cisse voor 10+ miljoen en 2 trainers laten sneuvelen zonder dat hij op de hoogte was.
Maar gewoon blijven verdedigen hoor, man heeft veel geld verdiend voor Feyenoord, yeah right.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat om de investeringsfondsen. Ik zie een club die bijna failliet was en anderhalf jaar geleden net boven de streep stond en nu weer uit categorie 1 is en mee mag doen aan de CL. Noem me een optimist, maar dat is een realiteit die relevanter is.
kwamen we niet 1 jaar later in cat 1 ?quote:En dan was er nog het Feyenoord Investeringsfonds 2008 waarin investeerders konden bijdragen aan het aantrekken van talentvolle spelers tot 24 jaar. Algemeen directeur Eric Gudde gaf bij de lancering van het fonds aan dat Feyenoord er op dat moment financieel weer beter voor stond en daardoor enige investeringsruimte had
op Belgie vlogen de bekende stopwoorden weer over het scherm hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Merkie het volgende:
Morgen Mario Been bij VI Oranje. Ik heb die man echt een jaar lang niet gezien.
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Guidetti het volgende:
Net of dat van Geel hem voor dat bedrag weg doet.
De realiteit is dat we onze beste speler voor een relatief schijntje hebben moeten verkopen doordat die jongen in een geweldig fonds is ondergebracht waarbij iedere misgelopen transfer-euro tegen rente weer dient te worden terugbetaald omdat de investeerders wel meedelen in de winst bij een transfer maar geen risico lopen bij een tegenvallende verkoop of het transfervrij weglopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat om de investeringsfondsen. Ik zie een club die bijna failliet was en anderhalf jaar geleden net boven de streep stond en nu weer uit categorie 1 is en mee mag doen aan de CL. Noem me een optimist, maar dat is een realiteit die relevanter is.
Voor een 1-jarig contract krijg je sowieso weinig, met of zonder spelerfonds en er zijn weinig clubs die een speler hun contract laten uit dienen als daar een paar miljoen inkomstenderving tegenover staat. Zeker als de opvolgers al in huis zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De realiteit is dat we onze beste speler voor een relatief schijntje hebben moeten verkopen doordat die jongen in een geweldig fonds is ondergebracht waarbij iedere misgelopen transfer-euro tegen rente weer dient te worden terugbetaald omdat de investeerders wel meedelen in de winst bij een transfer maar geen risico lopen bij een tegenvallende verkoop of het transfervrij weglopen.![]()
Die categorie 2 zegt me ook niet zoveel, ja, dat we weer voorzichtig de portemonnee mogen openen en niet meer op de vingers worden gekeken, maar of dat nou zo'n winstpunt is met de wetenschap van de afgelopen jaren.
Feit is dat onze werkelijk ingevulde schuld natuurlijk een schijntje is in vergelijking met hetgeen de club nog dient vrij te maken aan geld de komende jaren om aan alle verplichtingen te kunnen voldoen maar dat wordt natuurlijk opgelost met een nieuw stadion ....
Nooit ergens gezien of gehoord, dus een linkje is misschien wel handig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef TheRulingEagle het volgende:
Ik kan me herrineren dat Karim in een interview zei dat hij sowieso zou bijtekenen als de vCL werd gehaald. Dat blijken nu dan maar demagogische teksten te zijn geweest...
Wie heeft dit nou bedacht eigenlijk? Bosz?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onno Jacobs toch ? onder Gudde en Van Wellquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie heeft dit nou bedacht eigenlijk? Bosz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |