Dit is een geintje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Klopt. Was vorige week al bekend dacht ik. http://fr-fans.nl/?p=lees&id=4631quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce wil nu ook Kalou halen. Zou wat zijn...
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan is K2 eerder in de Kuip dan verwacht. Alleen liggen wij dan ook sneller uit de CL dan verwacht.
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er nog mensen die hopen dat we Fenerbahce loten.
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen wie we loten. Verslaan moeten we ze toch wel willen we CL spelen.
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft doorgaans alleen de clubs te verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Interesseert me niet veel wie we loten. Gewoon lekker genieten van de wedstrijdjes die we hebben en in elk geval EL halen.quote:
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het boeit mij alleen geen flikker wie de tegenstander zal zijn.
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Laat ze maar juichen, worden ze vanzelf wel met 4-0 ondersteboven gelopen
Ben je gek, joh. Geen hond kijkt er hier in Eindhoven naar Feyenoord. Doe er je voordeel mee, want onderschatting kun je hard afstraffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
PSV'ertjes lopen feest te vieren dat AHmadi "vertrokken is".. Hij is nog niet eens weg, en als we IEMAND konden missen was het Ahmadi wel (en Vlaar). Niet dat Ahmadi niet een ENORME baas is, maar we hebben gezien wat Leerdam kon op die positie tegen Ajax en AZ. Deed niets onder voor Ahmadi.
En dan hebben we ook nog Vormer, het grootste talent van de Eredivisie (Vilhena) en Mokotjo op die positie.
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Het biedt Leerdam natuurlijk posities op het middenveld, al is Vormer mijn inziens zoveel beter daar. En Vilhena is over één jaar ook klaar voor een absolute basisplaats.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
Zo. Fucking. Veel. Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er ontstaat straks een heerlijke concurrentiestrijd met allemaal twintigers op ons middenveld, daar waar zij het moeten doen met een opa die het niet meer kan belopen en een overschat junkie uit Spangen die in elke topwedstrijd scheel werd getikt door de Clasie's en Anita's van deze wereld.
2013 pas. Of hij moet verkocht worden (of bijtekenen, wat onwaarschijnlijk is).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging Leerdam niet ook weg, of heb ik weer wat ontwikkelingen gemist?
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig dus. Het scheelt echt wel of je tegen Kuyt en Kalou moet spelen of tegen Nordstrand en Santin.
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ze nog 1 laatste poging voor doen, dat kan niet anders. Maar dan wel zo vermomd dat het lijkt alsof ze hem er een dienst mee willen bewijzen, zo slim is van Geel wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de contract gesprekken met Leerdam nu weer open gooien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |