Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, domme vraag nummer 1 van dit seizoen: De eerste training is toch pas morgen?
Immers geniet vandaag nog van zijn vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.
Aah ok, coolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Deze spelers zijn op eigen initiatief eerder begonnen. Hebben ook wat langer vakantie al dan de rest. Vormer (en Immers?) zijn ook al begonnen, maar met een binnentraining.
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Janmaat is al vrienden met Fernandez, die denkt die moet ik maar te vriend houden een kopstoot wil ik niet hebben
Ik weet niet of ze er in dezelfde periode hebben gespeeld!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?
Immers er ook nog bij, een hele enclave Hagenezen straksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen elkaar wel al kennen, allebei Hagenezen toch?
Het is maar goed dat Rekik en Ake zijn vertrokken. Ook 2 Hagenezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers er ook nog bij, een hele enclave Hagenezen straks
Wie hebben we over uit Rotterdam dan:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
Te Vrede, Clasie, Schaken en Vlaar zijn het Noord-Hollandse kliekje.
En zo is de cirkel weer rond. Fans van de top 3 worden het toch nooit eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat Markje op het middenveld volgend seizoen stand houdt.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren.
Leerdam uit Paramaribo geloof ik. De Vrij is ook geen ekte, wel uit het Rijnmond-gebied.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie hebben we over uit Rotterdam dan:
BMI?
De Vrij?
Leerdam?
Cabral?
Leerdam uit Parbo snap ik, maar opgegroeid in Rotterdam bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam uit Paramaribo geloof ik. De Vrij is ook geen ekte, wel uit het Rijnmond-gebied.
Cabral geloof ik wel een ekte ekte, net als Nelom.
Fer komt uit Sweet Lake City.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef satecl het volgende:
Wijnaldum en Fer.. Rotterdam West ouwe!!!
Ohnee die gingen weg
Klopt. Ik zie Leerdam en BMI ook wel als Rotterdammers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leerdam uit Parbo snap ik, maar opgegroeid in Rotterdam bedoel ik.
BMI is namelijk ook van oorsprong een Portugees oid.
Haarlem. Elke dag met het OV naar Rotterdam om te trainen, vanaf de E'jes oid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Altijd gedacht dat Clasie ook uit Rotterdam kwam.
Nee, Alkmaar geloof ik te hebben opgevangen in dat tenenkrommende filpmje met Harry Vermeegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Altijd gedacht dat Clasie ook uit Rotterdam kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |