Ik ben er. Waar wil je het over hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom er anders even over discussiëren in het Feijenoordtopic. Blazen we net zo hard over je heen als over die club van je komend seizoen
Kuyt moet gewoon vriendelijk glimlachend door BMI de 2e ring ingeschopt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.
Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
Fenerbahce is wat mij betreft van harte welkom in de Kuip.
Dat werd van Clasie & Bakkal (daarom deden jullie hem toch van de hand?) ook gezegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.
Tot zover eens, al geloof ik serieus dat we gewoon 2 'makkelijke' tegenstanders gaan pakken. Na fucking 7 jaar gifbekeren, verdienen wij het geluk eens een keer aan ONZE zijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook
Mwah, voorronde 2 kan je ook gewoon de Fenerbahces van deze wereld krijgen, en daar kan je 'gewoon' overheen.quote:Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
DOe maar eerst een makkelijke, zodat iig. EL veiliggesteld is.quote:Fenerbahce is wat mij betreft van harte welkom in de Kuip.
Die eerste voorronde is gelijk de belangrijkste, want het is een illusie dat je die tweede doorkomt. Dan loot ik liever een 'makkelijkere' tegenstander. En die kans is zo'n 50% imo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het kortzichtig? Je moet niet verwachten dat je overal tussen door kan glippen. Je hebt de voorronde van de CL gehaald, dan moet je er nu ook staan ook.
Als je hard wordt afgedroogd heb je er sowieso niks te zoeken. In voorronde 2 tref je sowieso een tegenstander van formaat. Dus laat ons daar maar lekker mee opwarmen in ronde 1.
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat werd van Clasie & Bakkal (daarom deden jullie hem toch van de hand?) ook gezegd.
Nee, dat bleek wel toen ze die Wijnaldum voor veel te veel geld kwamen ophalen bij ons.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je gek, joh. Geen hond kijkt er hier in Eindhoven naar Feyenoord. Doe er je voordeel mee, want onderschatting kun je hard afstraffen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord hoeven we volgend seizoen niet serieus te nemen hoor met Vormer en Immers op het middenveld. Niveautje hoge middenmoot.
Eerste ronde doorkomen is inderdaad gegarandeerd EL groepsfase spelen, dus zeer zeker het belangrijkst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste voorronde is gelijk de belangrijkste, want het is een illusie dat je die tweede doorkomt. Dan loot ik liever een 'makkelijkere' tegenstander. En die kans is zo'n 50% imo.
En eindigde dankzij die nummer 10 ook ho... O WACHT.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.
Die verdediging van jullie is niveautje degradatie. Daarbij mar Strootman nog niet de veters strikken van Clasie (zie topwedstrijden van Strootmanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Da's persoonlijk, denk ik. Ik deel de mening van vele anderen dat Wijnaldum nog een hoop centen gaat opbrengen. Ik denk dat we dan pas kunnen concluderen of het te veel/ te weinig/ acceptabel geld is uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat bleek wel toen ze die Wijnaldum voor veel te veel geld kwamen ophalen bij ons.![]()
UITGELULD!
Wij hebben - serieus - de beste verdedigende linie (*er vanuitgaande dat Verthongen oprot*) - en het beste middenveld van Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Die verdediging van jullie is niveautje degradatie. Daarbij mar Strootman nog niet de veters strikken van Clasie (zie topwedstrijden van Strootman![]()
) En zie ik Vormer niet zomaar de strijd winnen van Vilhena.
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakkal was een prima speler hoor. PSV had met Toivonen echter een betere nummer 10.
Zowel Bakkal en El Ahmadi waren veel beter dan Immers en Vormer. Dat zie jij toch ook wel? Tel daar ook nog eens het vertrek van Guidetti bij op en er blijft niks meer over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ze zijn zo schattig hé.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.
Het halen van de CL is in financieel opzicht echt heerlijk voor Feyenoord. Daarom hoop ik gewoon dat ze 2 'makkelijkere' tegenstanders krijgen. En geen K2. Uiteindelijk in de poulefase van de CL maakt het me ook weinig uit wie er in de Kuip komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft jullie iig mede het kampioenschap en CL voetbal gekost. Neem je dat ook in je berekeningen mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's persoonlijk, denk ik. Ik deel de mening van vele anderen dat Wijnaldum nog een hoop centen gaat opbrengen. Ik denk dat we dan pas kunnen concluderen of het te veel/ te weinig/ acceptabel geld is uitgegeven.
Toivonen heeft een beter seizoen dan Bakkal gehad, daar doet de positie op de ranglijst niets aan af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel zien tijdens het seizoen toen Toivonen de CL bereikte en Bakka....eehh...mmm...juist ja.
Zeker, maar hij heeft ook de beker gepakt en het is een talentje voor de toekomst. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft jullie iig mede het kampioenschap en CL voetbal gekost. Neem je dat ook in je berekeningen mee?
Vooral die blunder waardoor Feyenoord in eigen Kuip op 1-0 kwam vond ik geweldig, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen heeft een beter seizoen dan Bakkal gehad, daar doet de positie op de ranglijst niets aan af.
Hebben ze er ook een tuutje op gezet zodat hij niet morst bij het drinken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar hij heeft ook de beker gepakt en het is een talentje voor de toekomst. We gaan het zien.
Bakkal heeft ook genoeg kansen voor open doel gemist. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral die blunder waardoor Feyenoord in eigen Kuip op 1-0 kwam vond ik geweldig, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |