Een beetje.quote:
Je kan niet 2x achter elkaar postenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had er alle tijd voor, dus je had ook zelf kunnen doen
Welk moment?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje jammer Steven krijg je eindelijk een positieve note verpest je het moment weer voor jezelf
Zijn vast positiefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Ey wat is deze?! Opeens 2 notes erbij vandaag. Ik heb heul niks gedaan vandaag.
Ik heb wel gepost maar niet gescholden en ik kreeg er ook 1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor wat? ''Heeft van 7 tot 12 niks gepost, goed gedaan van hem!''. oid
Ey ik was in Bladel kende gij da?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Hey wat is deze, 0 notes erbij .. ik heb niemand beledigd vandaag?
Oh wacht, Jojoortje kan mij geen notes meer geven
Jij wil te graag mod zijn. Mensen houden er niet van als je dezelfde positie als hen ambieert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel gepost maar niet gescholden en ik kreeg er ook 1
Als ik jou was zou ik direct 4,50 neerleggen om je note's in te zien!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Ey wat is deze?! Opeens 2 notes erbij vandaag. Ik heb heul niks gedaan vandaag.
Ik ben een geboren nsb' erquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil te graag mod zijn. Mensen houden er niet van als je dezelfde positie als hen ambieert.
Ik zou het nog niet voor 5 cent doen. Ze verdienen al aan me door die advertenties, goed genoeg toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik direct 4,50 neerleggen om je note's in te zien!Ik zou het nog niet voor een euro doen maar wie heeft dit bedrag verzonnen
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mooi je kans gemist om de grote Davy te meeten.
Was je bij je vriendje tommypsv12?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mooi je kans gemist om de grote Davy te meeten.
Het mooie aan steven is dat hij wel altijd orgineel blijftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je bij je vriendje tommypsv12?
Steven heeft het niet op tommyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was je bij je vriendje tommypsv12?
Was een serieuze vraag man?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het mooie aan steven is dat hij wel altijd orgineel blijft
Hij lag met een snotneus in bed..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag man?
Heb die gaylord al een paar dagen niet gezien
Misschien is ie wel ziek en ging je op bezoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whats up met die pixel balk?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen aan het rukken op mijn laatste post?
Dit dusquote:
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check die geile achterkant en hun beginnen te zeiken over de pixels, typisch.
typisch slaapt volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check die geile achterkant en hun beginnen te zeiken over de pixels, typisch.
typisch,typischquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt allemaal door jou
[ afbeelding ]
Als je nog meer van die italiaanse nummers heb of wat er op lijktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 1,5 maand vakantie hebben door eindexamens
Net Breaking Bad s03e04 gekeken, vandaag alweer een seizoen afgekeken ofsoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk nu de film: Flikken Maastricht - De Overloper.
Had niks te doen dus kijk allemaal opgenomen films.
Klassieke barokmuziekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg maar welk genre ik flikker 100 nummers in dit topic![]()
quote:
Beetje wat ik luister idd. Hardstyle niet meer. Dubstep is ook lame tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Hardstyle, Amerikaanse Rap, Nederlandse Rap, House, Dance, Techno en Dubstep.
Gewoon dit luisteren:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje wat ik luister idd. Hardstyle niet meer. Dubstep is ook lame tegenwoordig.
Ik vind orgels echt creepy.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wel een baas dit hoor. Ben Middeldorp een gast uit Tiel op de orgel. Bijna 1 miljoen views op YouTube
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
You know I said it's true. I can feel the love....
Mietjequote:
Nee gek niet te vroeg voor koffiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
MietjeVoor koffie is het nooit te vroeg.
Ook nooit te laat trouwens.
Koffiede dope van mijn leven
Koffiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
MietjeVoor koffie is het nooit te vroeg.
Ook nooit te laat trouwens.
Koffiede dope van mijn leven
Bah roken. Alweer bijna 8 maanden gestoptquote:
Aaaahhhhhh!!!!! Ik dacht alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee gek niet te vroeg voor koffie, ik zit aan de 3e ondertussen. Gewoon überhaupt te vroeg
Toedeloequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:07 schreef Saind het volgende:
Nog ff snel een samenvatting lezen en ik ben naar de campus, toedeledokie
Ik droomde dat jij me gebeld had, fok! Wat doe je. Ik zit hier echt teveel.quote:
dat zei ik gisteravond ook. Hier en over de DM. Je deed het ook nog heel lievvvquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik droomde dat jij me gebeld had, fok! Wat doe je. Ik zit hier echt teveel.
Je zei dat ik maar moest gaan slapen.!
Als je tieten hebt luistert hij overal naarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zei ik gisteravond ook. Hier en over de DM. Je deed het ook nog heel lievvv
HMF en ik snappen elkaar gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je tieten hebt luistert hij overal naar
Aardrijkskunde proefwerk gok ik!quote:
Slimme mensen unitequote:
ohquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardrijkskunde proefwerk gok ik!
Ja maar GGMM is dan ook ook een beetje speciaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slimme mensen unite
En die flamoes (Jezus dat woord heb ik al laaaaang niet gezien) en borsten helpen natuurlijk ook wel.
Alleen borsten niet; die heeft GGMM ook
"speciaal"?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja maar GGMM is dan ook ook een beetje speciaal
daar heb jij ook een puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Happel het volgende:
Iedereen is op zijn eigen manier speciaal. Of niet dan, HMF?
Ik had dat ook gister met 'SE'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh
Ik dacht dat dit weer zo'n vage leerweg was die men tegenwoordig heeft
Voel me af en toe spontaan oud als ik dat soort afkortingen voorbij zie komen
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?quote:
Bij ons had je hetzelfde, alleen proefwerk telde bij ons 3x.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?
Wij hadden het vroeger over een SO (schriftelijke overhoring) die als cijfer 1x telde, of een proefwerk, voluit, omdat dat best als heavy werd ervaren, mede omdat dat cijfer 2x telde
Was geen reet aan de hand man. Ik had die vent nog wel harder geschopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Happel het volgende:
Goh, wat een verrassing...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-schopincident.dhtml
wow dat is nog veel heavierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons had je hetzelfde, alleen proefwerk telde bij ons 3x.
Als je die filmende Antilliaan moet geloven klopt dit onderzoek van geen kant maar interesseert mij ook te weinig om mij er druk om te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was geen reet aan de hand man. Ik had die vent nog wel harder geschopt.
Ik vond proefwerken niet zo moeilijk eigenlijk. Je kreeg bij ons op een gegeven moment alleen SO's bij taal vakken en daar was ik echt slecht in.quote:
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond proefwerken niet zo moeilijk eigenlijk. Je kreeg bij ons op een gegeven moment alleen SO's bij taal vakken en daar was ik echt slecht in.
Ik ook al was dat pas nadat ik van het VWO naar het VMBO was gezaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenweinig geleerd en gedaan, ging te gemakkelijk. Talen heb ik zsm laten vallen, drama. Op het verplichte Engels na, maar dat maakte niet uit, want dat kon ik goed met dank aan een nagenoeg native speaking vader.
Haha ik ook eigenlijk. Na Havo drie gelijk alle talen laten vallen. heb echt heel havo nul keer geleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenweinig geleerd en gedaan, ging te gemakkelijk. Talen heb ik zsm laten vallen, drama. Op het verplichte Engels na, maar dat maakte niet uit, want dat kon ik goed met dank aan een nagenoeg native speaking vader.
Jij bent cool.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook al was dat pas nadat ik van het VWO naar het VMBO was gezaktIn andere woorden pas maar op ik ben gevaarlijk
Jij gelooft Antillianen met sensatiezucht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je die filmende Antilliaan moet geloven klopt dit onderzoek van geen kant maar interesseert mij ook te weinig om mij er druk om te maken.
Hoe ging je toets tentamen?quote:
Dus er veranderd niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed hoor. Zo nog klassenuitje en daarna nolife fok! & FM
SO betekende bij ons School Onderzoek en was zwaarder dan een proefwerk en moeilijker dan het eindexamen. Wie een voldoende stond na de SO's had een kans van 99,99% te slagen voor het examen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?
Wij hadden het vroeger over een SO (schriftelijke overhoring) die als cijfer 1x telde, of een proefwerk, voluit, omdat dat best als heavy werd ervaren, mede omdat dat cijfer 2x telde
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen dat ik er dag en nacht ben
Verder bouwen met Ajax en Nederland
School onderzoek??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SO betekende bij ons School Onderzoek en was zwaarder dan een proefwerk en moeilijker dan het eindexamen. Wie een voldoende stond na de SO's had een kans van 99,99% te slagen voor het examen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
School onderzoek??
We hebben over middelbare school.
Ik niet hoor, was een grapje.quote:
Nee hoor, is een erg gangbare term (geweest?). Google maar eens op schoolonderzoek.quote:
Je begon niet met 'Hoi fans', dus viel me niet op.quote:
Valt je dat tegen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je begon niet met 'Hoi fans', dus viel me niet op.
Schriftelijke overhoringen konden bij ons onaangekondigd, schoolonderzoeken niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Schoolonderzoek was 1 "waard", repetitie 3.
Ik wist altijd feilloos de onaangekondigde SO's te voorspellen. Dan was ik er niet.
Bij mijn resultaten zie ik rare dingen ertussen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, is een erg gangbare term (geweest?). Google maar eens op schoolonderzoek.
Gast wat is er mis met jouw school.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoringen konden bij ons onaangekondigd, schoolonderzoeken niet.
Ja maar bij ons kreeg je dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onaangekondigd is een woord hoor
http://www.encyclo.nl/begrip/ONAANGEKONDIGD
Ooooooooh zeg dat dan eerder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben er al 18 jaar niet geweest...
Moet je maar niet voor Ajakkes zijn, dan krijg je datquote:
Voor de breedte, is prima. Holla en Poeponquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Dat matige jeugdspelertje Kevin Jansen is sinds vandaag officieel naar Den Haag. Wat een bak.
De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voor de breedte, is prima. Holla en Poepon![]()
![]()
. Wij gaan Europa innnnnnnn
.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je maar niet voor Ajakkes zijn, dan krijg je dat.
El Ahmadi voor een krappe drie miljoen naar Villa. Wat een goede TD die Van Geel zeg![]()
. Nu nog Junker halen en het feest is compleet.
Holla is serieus een beest, die zou sowieso makkelijk meedraaien in Feijenoord. Je bent gewoon boos dat hij niet naar Feijenoord wilde, dat maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
Holla en Poepon.Grappige gozer ben je toch ook.
Hé dorpsmongoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ga niet in op deze gast. Ik ga niet in op deze gast. Ik ga niet in op deze gast.
Hé De_Kromme. Hoe gaat het me je en je mantieten?
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hé dorpsmongool. Hoe gaat het met de nieuwe spits? En je duizend en één studies? Ik hoop dat je keihard faalt, ik ga je verdediging trouwens verneuken. Is openbaar, dus je kan me sowieso verwachten
.
Groetjes, De_kromme.
Op een training misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Holla is serieus een beest, die zou sowieso makkelijk meedraaien in Feijenoord. Je bent gewoon boos dat hij niet naar Feijenoord wilde, dat maakt niet uit hoor.
En Poepon schiet er no matter what gewoon altijd 20-25 in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenDus je bent hartstikke welkom.
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenDus je bent hartstikke welkom.
Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs ELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Poepon heeft een prachtig verleden bij clubs die allemaal na zijn komst richting Jupiler League gingen, ja. Dat moet ik hem wel nageven.
Kom dan jongen. Kijken hoe kapot je me krijgt als er twaalf cirkeltjes in je lichaam zitten met een diameter van 9 millimeter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb.
Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb.
Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten.
Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs EL.
Wat vind je er nou van dat El Ahmadi eieren voor zijn geld kiest? En waar blijft die spits nou?
Soberso, HMF en ik matties voor life.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
Gast, je bent een fucking lilliputter die probeert te compenseren met een 'stoere' motor. Ik geef je één klap in je gezicht met mijn Haagse mat en je ligt.
En verdedigingen zijn altijd openbaar, dus tot dan.
[..]
Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.
Spits komt wel goed, schatje.
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soberso, HMF en ik matties voor life.![]()
Heb gehoord dat je zelf ook nog op zoek bent naar een maatje waar je je gevoelens mee kunt delen gedurende de treinreis naar Nijmegen?![]()
Als we 40 jaar verder zijn roept die seniel dit nog hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie.
Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
En verdedigingen zijn altijd openbaar, dus tot dan.
En we hebben een haakneus in da house.quote:
Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idiootquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!
Maar nogmaals: kom gerust. Het is al een tijdje geleden sinds ik schietoefeningen heb gedaan.
Stokstaart en en?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden.
Bevestigd maar weer eens dat Rotterdammers nolifers zijn. Ik kom drie weken niet op Fok! en ben één seconde terug: meteen allemaal DM's van gebandenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie. En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen
...
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen.
Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie. En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen
...
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen.
Douglas hoop ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En we hebben een haakneus in da house.Hoe gaat het bij de joodjes eigenlijk? Douglas zeker aantrekken als vervanger voor Vertonghen?
[..]
Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idioot. Ga maar snel weer leren voor je 100 andere studies. Doei
.
Serieusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer dezelfde HMF-Kromme paringsrituelen...
Ik ben toch wel aardig bekend met de wapenwet maar heb geen idee hoe je dat gefixed hebt. Vertel eens als je wilt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan jongen. Echt, als je levensmoe bent moet je vooral even langskomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef De_kromme het volgende:
Wat zou ik jou graag nog een keer een stootje op je neus willen geven zeg. Ik ga wel eens uitzoeken hoe en wat die verdediging van jou is, dat heb je vast op Fok! gezet, onnozele dat je bent.
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag andersquote:
Zal de 1e zijn iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven als ze elkaar echt vermoorden is dit dan de eerste Fok! moord?
Kan me ergens ook bijna niet voorstellen.. weet jij er zo nog 1 uit het verleden?
Niet zeuren, popcorn pakken en genietenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag anders
Beetje dreigen en shit
Welnee mattie, dit is toch geen dreigen. Gewoon humor. Alsof die gozer ooit van zijn zolder af durft te komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag anders
Beetje dreigen en shit
Wat, wat, wat ga je doen dan? Fucking lilliputter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan jongen. Echt, als je levensmoe bent moet je vooral even langskomen.
Hmmn toch een primeur.. al heb ik vroeger in KLB en ONZ ook wel mensen tegen elkaar los zien gaan..quote:
Nokia 3310. Dan heb je nog een kansje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat, wat, wat ga je doen dan? Fucking lilliputter.
Ik moet trouwens ef een nieuwe mobiel hebben. Iemand toevallig een goede deal met een redelijke telefoon á la HTC Desire S?
Geen idee ze houden kennelijk wel zielsveel van elkaar. Op zich wel vermakelijk al is het momenteel wel heel triest met die semi doods bedreigingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de Kromme die handtas turk van je HMF?
Ook niet eens vechten volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn toch een primeur.. al heb ik vroeger in KLB en ONZ ook wel mensen tegen elkaar los zien gaan..
maar nooit tot een echte moord gekomen dan. Wel tot vechten ?
Dat is echt kansloos hoor. Als ik De_Kromme IRL tegen zou komen zou ik me echt niet druk maken om die gozert. Hoogstens een deobusje legen om de zolderautistengeur te verdrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet eens vechten volgens mij
zijn wel mensen telefonisch bedreigd enzo
Ik zou je gewoon een paar stoten op je haakneus geven. Daarna staan we inderdaad kiet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos hoor. Als ik De_Kromme IRL tegen zou komen zou ik me echt niet druk maken om die gozert. Hoogstens een deobusje legen om de zolderautistengeur te verdrijven.
Dan kunnen mannen zich spontaan niet meer gedragen en worden het kleine huilkleutertjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het seizoen gaat weer beginnen, dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon een paar stoten op je haakneus geven. Daarna staan we inderdaad kiet.
Wat doe jij hier ineens? Ga lekker boksen ofzo man, vrouwmens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan kunnen mannen zich spontaan niet meer gedragen en worden het kleine huilkleutertjes? nee toch? toch? toch?
Pizzageit-, HMF- en Stevenmacvereringen in ontvangst nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens? Ga lekker boksen ofzo man, vrouwmens.
Prima kracht voor de eredivisie. Kan het bij Oranje alleen niet meer belopen. Pisvee wordt kampioen dit jaar denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Kromme en HMF die samen op pisveertjes jacht gaan..
Wat mooi zou dat zijn... De Kromme wat vind je van Bommel bij pisvee?
op gathering of tweakersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef De_kromme het volgende:
https://www.studentmobiel.nl/htc-desire-s
Wat vinden we van die deal met Hollandsnieuwe? Ziet er wel nice uit moet ik zeggen. Waar zijn de geeks die veel van dit soort shit afweten?
Werk eens mee lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef De_kromme het volgende:
https://www.studentmobiel.nl/htc-desire-s
Wat vinden we van die deal met Hollandsnieuwe? Ziet er wel nice uit moet ik zeggen. Waar zijn de geeks die veel van dit soort shit afweten?
[..]
Prima kracht voor de eredivisie. Kan het bij Oranje alleen niet meer belopen. Pisvee wordt kampioen dit jaar denk ik.
Daar heb ik geen haags zoldermatje voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Kromme en HMF die samen op pisveertjes jacht gaan..
Wat mooi zou dat zijn... De Kromme wat vind je van Bommel bij pisvee?
Wat boeit mij dat hele PSV nou manquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat hele PSV nou man. Die rode kaart van Strootman was het wel lachen afgelopen seizoen in dat topic, maar verder.. Zo min mogelijk woorden aan vuil maken.
Richt me liever op concurrenten als Feijenoord, Groningen en Heerenveen voor een play-off plek voor EL.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:
Wat? Jullie zijn je beste twee spelers kwijt en hadden gewoon heel veel geluk vorig seizoen. Dit jaar gewoon weer strijden voor plek vijf hoor.
Feijenoord, wat een pauperclub is dat toch ook, snap niet dat je daar supporter van kan zijn.
quote:
Ze is pro-bokser gast. Het zal wel een beest van hier tot Tokyo zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ben jij echt zo'n lekker wijf BrandX?
Hoe kan ze dan lekkere tieten hebben? Die zijn toch plat gesport..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze is pro-bokser gast. Het zal wel een beest van hier tot Tokyo zijn.
Lekker weertje, ik ga maar weer eens een balletje trappen buiten. Ciao regazzi.
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo? Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker? Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Happel het volgende:
Tijd voor een FOK! Free Fight gala merk ik.
Main event: HMF vs De_Kromme.
check mijn fobo en trek zelf je (voor)oordeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ben jij echt zo'n lekker wijf BrandX?
Wat zijn de odds?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Happel het volgende:
Tijd voor een FOK! Free Fight gala merk ik.
Main event: HMF vs De_Kromme.
pics van beide heren in ontbloot bovenlijf (rest hoeft niet) en ik zal een inschatting doenquote:
HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo? Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker? Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo?
quote:Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker?
Ja, zijn we al aan het regelen. Jij bent niet welkom trouwens.quote:Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komen.
Wie kopt em in?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics van beide heren in ontbloot bovenlijf (rest hoeft niet) en ik zal een inschatting doen
Ben jij die BrandX uit de rar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
check mijn fobo en trek zelf je (voor)oordeel.
Sowieso ben ik momenteel een aardig stukje () dikker geworden met dank aan blessures icm longproblemen etc en dus stil zitten in vergelijking met 3 jaar terug.
Gelukkig weer lekker aan het trainenDus het gaat er (te
) langzaam weer af
Denk dat ik sowieso voor HMF ga, of hij nu die 1.90 is of net als ik 1.72, ik wed dat het een scrappy mofo isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics van beide heren in ontbloot bovenlijf (rest hoeft niet) en ik zal een inschatting doen
Hé ik zie dat je op het SS Rotterdam bent geweest. HOe vond je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sowieso ben ik momenteel een aardig stukje () dikker geworden met dank aan blessures icm longproblemen etc en dus stil zitten in vergelijking met 3 jaar terug.
) langzaam weer af
edit: mijn omgeving geeft mijn karakter en uitstraling een 9,5. Maar goed, dat zijn mijn vrienden, dus erg subjectief.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.
ja was leuk! rondleinding gehad en alles, en afgesloten met een High tea. heb me wel vermaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé ik zie dat je op het SS Rotterdam bent geweest. HOe vond je dat?
Ik vond van die hele boot geen fuck aan, maar het uitzicht op de stadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja was leuk! rondleinding gehad en alles, en afgesloten met een High tea. heb me wel vermaakt
kuttrollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond van die hele boot geen fuck aan, maar het uitzicht op de stad![]()
Mooiste stad van Nederland, daaro aan dat maassie zo
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.
2e ronde Stijno vs Davyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
En KutKonijn, ga eens een veldje regelen in Delft waar een Fok! battle kan plaatsvinden.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
Mijn tabblad van fobo loopt vast door al die foto's.![]()
Omdat je geen Feijenoorder bent misschien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
En KutKonijn, ga eens een veldje regelen in Delft waar een Fok! battle kan plaatsvinden.
Mwa, volgnesm ij weinig lekkere chicks, bij MMA is het ook niet veel soeps. En het is toch alsof je naar de paralympics kijkt in vergelijking met de mannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik. Anders was het een veel bekeken sport geweest.
Alsof ze die haagse sjonnies gaan uitnodigen voor een Feijenoord meetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
) langzaam weer af
edit: mijn omgeving geeft mijn karakter en uitstraling een 9,5. Maar goed, dat zijn mijn vrienden, dus erg subjectief.
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je geen Feijenoorder bent misschien?
Ik probeer nu voor de 5e keer in 2 dagen, best sad i know.. maar mijn Firefox crashed ook elke keerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
Mijn tabblad van fobo loopt vast door al die foto's.![]()
Sowieso heb ik geen zin om een weekendje in 't cachot door te brengen omdat ik iemand een dreun op z'n kanis heb gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof ze die haagse sjonnies gaan uitnodigen voor een Feijenoord meet.
Gina is een uitzondering natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij weinig lekkere chicks, bij MMA is het ook niet veel soeps. En het is toch alsof je naar de paralympics kijkt in vergelijking met de mannen.
Heeft ze je gedumpt? Groot gelijk, je had meer oog voor een intervriendje genaamd Helpmefok. Waarom had die dorpsgek eigenlijk hulp nodig van Fok!?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.
quote:
Jüden nicht erwunscht.quote:Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?
Het was op Varkenoord, jij met je Haagse mat zal het niet lang uitgehouden hebben daar. Zeker niet met HMF die dan perongelijk zou vertellen dat je een Hagenees was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?
ik zei al: gwn chrome.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik probeer nu voor de 5e keer in 2 dagen, best sad i know.. maar mijn Firefox crashed ook elke keer
Nog steeds goede tieten met tepels die glas kunnen snijdenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, het zal wsch dan wel stil blijven in mijn PM box
Hou bij je beoordeling in gedachten dat ik al veertig ben he
speciaal voor jou chrome geopend en nog gaat het tergend langzaam dat ladenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zei al: gwn chrome.
mijn simpele laptop trekt het thuis ook gewoon.
Google harvest al genoeg data, dan ga ik niet ook nog met hun harvestbrowser werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*lurken gaat*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds goede tieten met tepels die glas kunnen snijden
Ja vast wel (niet zo'n goed geheugen wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.
Nog meer HMF? Heb niet met ze gevoetbald.
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.
Nog meer HMF? Heb niet met ze gevoetbald.
Nee die krijgt alleen de echte VBL-elitequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die krijgt alleen de echte VBL-elite. Thanks Happel, altijd tof als je zulke shit deelt met je medemens
Tuurlijk. Lekker voetballen en bier drinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.
Was jij er ook bij dan?
Ja, hij zei dat je een heel dik ventje was met klotsende zweetoksels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.
Was jij er ook bij dan?
Sateclje leuke gast ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja vast wel (niet zo'n goed geheugen wat dat betreft). Ik moet overigens bekennen dat ik ineens heel anders naar Sate kijk, Sympathieke gast IRL maar online zegt hij af en toe dingen dat ik denk:
.
Maar sowieso wel lachen middagje.
Don_raja is trouwens echt een baas. Toffe kerel man.
En Raja is geen neger toch? Ik zou me echt doodschrikken als een blanke/getinte zegt dat hij Raja isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker voetballen en bier drinken.
Heb ook chrome, maar mijn pc trekt het niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee dat jodenvolk moeten we niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En Raja is geen neger toch? Ik zou me echt doodschrikken als een blanke/getinte zegt dat hij Raja is.
@Typisch. Die Rotterdammers doen geen vlieg kwaad joh, ik kan daar als Hagenees toch gewoon rustig een balletje trappen en een biertje doen?
neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En Raja is geen neger toch? Ik zou me echt doodschrikken als een blanke/getinte zegt dat hij Raja is.
@Typisch. Die Rotterdammers doen geen vlieg kwaad joh, ik kan daar als Hagenees toch gewoon rustig een balletje trappen en een biertje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |