Als je nog meer van die italiaanse nummers heb of wat er op lijktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 1,5 maand vakantie hebben door eindexamens
Net Breaking Bad s03e04 gekeken, vandaag alweer een seizoen afgekeken ofsoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk nu de film: Flikken Maastricht - De Overloper.
Had niks te doen dus kijk allemaal opgenomen films.
Klassieke barokmuziekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg maar welk genre ik flikker 100 nummers in dit topic![]()
quote:
Beetje wat ik luister idd. Hardstyle niet meer. Dubstep is ook lame tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Hardstyle, Amerikaanse Rap, Nederlandse Rap, House, Dance, Techno en Dubstep.
Gewoon dit luisteren:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje wat ik luister idd. Hardstyle niet meer. Dubstep is ook lame tegenwoordig.
Ik vind orgels echt creepy.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wel een baas dit hoor. Ben Middeldorp een gast uit Tiel op de orgel. Bijna 1 miljoen views op YouTube
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
You know I said it's true. I can feel the love....
Mietjequote:
Nee gek niet te vroeg voor koffiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
MietjeVoor koffie is het nooit te vroeg.
Ook nooit te laat trouwens.
Koffiede dope van mijn leven
Koffiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
MietjeVoor koffie is het nooit te vroeg.
Ook nooit te laat trouwens.
Koffiede dope van mijn leven
Bah roken. Alweer bijna 8 maanden gestoptquote:
Aaaahhhhhh!!!!! Ik dacht alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee gek niet te vroeg voor koffie, ik zit aan de 3e ondertussen. Gewoon überhaupt te vroeg
Toedeloequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:07 schreef Saind het volgende:
Nog ff snel een samenvatting lezen en ik ben naar de campus, toedeledokie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |