Een beetje.quote:
Je kan niet 2x achter elkaar postenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had er alle tijd voor, dus je had ook zelf kunnen doen
Welk moment?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje jammer Steven krijg je eindelijk een positieve note verpest je het moment weer voor jezelf
Zijn vast positiefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Ey wat is deze?! Opeens 2 notes erbij vandaag. Ik heb heul niks gedaan vandaag.
Ik heb wel gepost maar niet gescholden en ik kreeg er ook 1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor wat? ''Heeft van 7 tot 12 niks gepost, goed gedaan van hem!''. oid
Ey ik was in Bladel kende gij da?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Hey wat is deze, 0 notes erbij .. ik heb niemand beledigd vandaag?
Oh wacht, Jojoortje kan mij geen notes meer geven
Jij wil te graag mod zijn. Mensen houden er niet van als je dezelfde positie als hen ambieert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel gepost maar niet gescholden en ik kreeg er ook 1
Als ik jou was zou ik direct 4,50 neerleggen om je note's in te zien!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Ey wat is deze?! Opeens 2 notes erbij vandaag. Ik heb heul niks gedaan vandaag.
Ik ben een geboren nsb' erquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil te graag mod zijn. Mensen houden er niet van als je dezelfde positie als hen ambieert.
Ik zou het nog niet voor 5 cent doen. Ze verdienen al aan me door die advertenties, goed genoeg toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik direct 4,50 neerleggen om je note's in te zien!Ik zou het nog niet voor een euro doen maar wie heeft dit bedrag verzonnen
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mooi je kans gemist om de grote Davy te meeten.
Was je bij je vriendje tommypsv12?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je mooi je kans gemist om de grote Davy te meeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |