abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113406580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Holla is serieus een beest, die zou sowieso makkelijk meedraaien in Feijenoord. Je bent gewoon boos dat hij niet naar Feijenoord wilde, dat maakt niet uit hoor.

En Poepon schiet er no matter what gewoon altijd 20-25 in _O_ .
Op een training misschien.
BFF met GGMM
pi_113406701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittesten ^O^ Dus je bent hartstikke welkom.
_O-
pi_113406765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
_O_ Broekpoepende PSV'ertjes _O_
12:22 pas psv bash? best laat
pi_113406817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittesten ^O^ Dus je bent hartstikke welkom.
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb :').
pi_113406856
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Poepon heeft een prachtig verleden bij clubs die allemaal na zijn komst richting Jupiler League gingen, ja. Dat moet ik hem wel nageven.
Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs EL *O* .

Wat vind je er nou van dat El Ahmadi eieren voor zijn geld kiest? En waar blijft die spits nou _O- ?
pi_113406935
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb :').
Kom dan jongen. Kijken hoe kapot je me krijgt als er twaalf cirkeltjes in je lichaam zitten met een diameter van 9 millimeter.

Titel filmpje: De_kromme als hij komt naar mijn verdediging.

Overigens leuk dat je wil komen, maar je weet A) niet waar, B) niet welke datum, C) niet welke tijd en D) het is niet openbaar.

Toch schattig. O+
pi_113407024
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten. ^O^
pi_113407039
Gast, je bent een fucking lilliputter die probeert te compenseren met een 'stoere' motor :'). Ik geef je één klap in je gezicht met mijn Haagse mat en je ligt.

En verdedigingen zijn altijd openbaar, dus tot dan :W.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten. ^O^
Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:40 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113407068
Ying en Yang zijn weer compleet O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:38:18 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113407093
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs EL *O* .

Wat vind je er nou van dat El Ahmadi eieren voor zijn geld kiest? En waar blijft die spits nou _O- ?
Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.

Spits komt wel goed, schatje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113407094
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
Gast, je bent een fucking lilliputter die probeert te compenseren met een 'stoere' motor :'). Ik geef je één klap in je gezicht met mijn Haagse mat en je ligt.

[..]

Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.
Soberso, HMF en ik matties voor life. _O_

Heb gehoord dat je zelf ook nog op zoek bent naar een maatje waar je je gevoelens mee kunt delen gedurende de treinreis naar Nijmegen? _O- :D
pi_113407164
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.

Spits komt wel goed, schatje.
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie _O- . En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen :D...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Soberso, HMF en ik matties voor life. _O_

Heb gehoord dat je zelf ook nog op zoek bent naar een maatje waar je je gevoelens mee kunt delen gedurende de treinreis naar Nijmegen? _O- :D
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen _O- .
pi_113407187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie _O- .
Als we 40 jaar verder zijn roept die seniel dit nog hoor. :')
pi_113407207
Wat treurig dit :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113407232
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:

Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!

Maar nogmaals: kom gerust. Het is al een tijdje geleden sinds ik schietoefeningen heb gedaan.
pi_113407256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
En we hebben een haakneus in da house. *O* Hoe gaat het bij de joodjes eigenlijk? Douglas zeker aantrekken als vervanger voor Vertonghen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!

Maar nogmaals: kom gerust. Het is al een tijdje geleden sinds ik schietoefeningen heb gedaan.
Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idioot _O- . Ga maar snel weer leren voor je 100 andere studies. Doei :W.
pi_113407267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Weer dezelfde HMF-Kromme paringsrituelen... :')
BFF met GGMM
pi_113407288
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden. :D
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:42:57 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113407303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden. :D
Stokstaart en en?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113407341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Bevestigd maar weer eens dat Rotterdammers nolifers zijn. Ik kom drie weken niet op Fok! en ben één seconde terug: meteen allemaal DM's van gebanden :'). Wees er maar trots op.

Wat zou ik jou graag nog een keer een stootje op je neus willen geven zeg :Y. Ik ga wel eens uitzoeken hoe en wat die verdediging van jou is, dat heb je vast op Fok! gezet, onnozele dat je bent.
pi_113407343
quote:

[..]

Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie _O- . En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen :D...

[..]

Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen _O- .
_O-
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:44:07 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113407348
quote:

[..]

[..]

Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113407393
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En we hebben een haakneus in da house. *O* Hoe gaat het bij de joodjes eigenlijk? Douglas zeker aantrekken als vervanger voor Vertonghen?

[..]

Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idioot _O- . Ga maar snel weer leren voor je 100 andere studies. Doei :W.
Douglas hoop ik niet.
Nuytinck of Heitinga
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113407405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen. :')
Serieus :D? Je mag Poepon nog overnemen als je wilt? Beter dan geen spits _O- . Of wil je Immers in de spits gaan zetten _O- _O- ?
pi_113407417
Hé gasten ik ben weer studeren. Veel plezier nog met elkaar. ^O^

de_Kromme, miss heb je hier wat aan. Caland is er nu immers ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')