Op een training misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Holla is serieus een beest, die zou sowieso makkelijk meedraaien in Feijenoord. Je bent gewoon boos dat hij niet naar Feijenoord wilde, dat maakt niet uit hoor.
En Poepon schiet er no matter what gewoon altijd 20-25 in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenDus je bent hartstikke welkom.
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenDus je bent hartstikke welkom.
Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs ELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Poepon heeft een prachtig verleden bij clubs die allemaal na zijn komst richting Jupiler League gingen, ja. Dat moet ik hem wel nageven.
Kom dan jongen. Kijken hoe kapot je me krijgt als er twaalf cirkeltjes in je lichaam zitten met een diameter van 9 millimeter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb.
Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik maak je kapot jongen, dwergje. En ik kom serieus naar je verdediging als ik tijd heb.
Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten.
Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onmogelijk. Wij zijn subtop. Volgend jaar gewoon weer playoffs EL.
Wat vind je er nou van dat El Ahmadi eieren voor zijn geld kiest? En waar blijft die spits nou?
Soberso, HMF en ik matties voor life.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
Gast, je bent een fucking lilliputter die probeert te compenseren met een 'stoere' motor. Ik geef je één klap in je gezicht met mijn Haagse mat en je ligt.
En verdedigingen zijn altijd openbaar, dus tot dan.
[..]
Oh oh, zijn homo-vriendloze geek van Fok! komt ook op zijn verdediging? Wat schattig.... Is HMF nu ineens je beste vriend jongen? I feel for you.
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Opvolger staat al klaar, gozer ving 1.3 miljoen salaris ofzo. Middenveld wordt er alleen maar beter op.
Spits komt wel goed, schatje.
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soberso, HMF en ik matties voor life.![]()
Heb gehoord dat je zelf ook nog op zoek bent naar een maatje waar je je gevoelens mee kunt delen gedurende de treinreis naar Nijmegen?![]()
Als we 40 jaar verder zijn roept die seniel dit nog hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie.
Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
En verdedigingen zijn altijd openbaar, dus tot dan.
En we hebben een haakneus in da house.quote:
Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idiootquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral als iemand met een vergunning van justitie een shitload wapens meeneemt ja. Dan zetten ze de zaaldeuren open, laat maar zoveel mogelijk publiek toestromen, géén probleem joh!
Maar nogmaals: kom gerust. Het is al een tijdje geleden sinds ik schietoefeningen heb gedaan.
Stokstaart en en?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden.
Bevestigd maar weer eens dat Rotterdammers nolifers zijn. Ik kom drie weken niet op Fok! en ben één seconde terug: meteen allemaal DM's van gebandenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gewoon al 3 DM's gehad van watertandende Feijenoorders die balen van hun ban, omdat ze nu De_Kromme niet kapot kunnen schelden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie. En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen
...
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen.
Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat roept van Geel zeker ook? Voor alsnog is Junker de enige reële optie. En het middenveld wordt er alleen maar beter op zonder El Ahmadi? Ah ja, daarom was het veruit de beste speler van Feijenoord vorig seizoen
...
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die treinreis he? Moeilijk he, sarcasme spotten? Natuurlijk ga ik niet met een havenslaaf treinen jongen.
Douglas hoop ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En we hebben een haakneus in da house.Hoe gaat het bij de joodjes eigenlijk? Douglas zeker aantrekken als vervanger voor Vertonghen?
[..]
Rot nou eens op man, met je onzinnige gewauwel. Idioot. Ga maar snel weer leren voor je 100 andere studies. Doei
.
Serieusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Junker is allang weg naar één of andere Belgische club ofzo. Check je bronnen eens, zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |