Valt je dat tegen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je begon niet met 'Hoi fans', dus viel me niet op.
Schriftelijke overhoringen konden bij ons onaangekondigd, schoolonderzoeken niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Schoolonderzoek was 1 "waard", repetitie 3.
Ik wist altijd feilloos de onaangekondigde SO's te voorspellen. Dan was ik er niet.
Bij mijn resultaten zie ik rare dingen ertussen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, is een erg gangbare term (geweest?). Google maar eens op schoolonderzoek.
Gast wat is er mis met jouw school.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoringen konden bij ons onaangekondigd, schoolonderzoeken niet.
Ja maar bij ons kreeg je dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onaangekondigd is een woord hoor
http://www.encyclo.nl/begrip/ONAANGEKONDIGD
Ooooooooh zeg dat dan eerder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben er al 18 jaar niet geweest...
Moet je maar niet voor Ajakkes zijn, dan krijg je datquote:
Voor de breedte, is prima. Holla en Poeponquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Dat matige jeugdspelertje Kevin Jansen is sinds vandaag officieel naar Den Haag. Wat een bak.
De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voor de breedte, is prima. Holla en Poepon![]()
![]()
. Wij gaan Europa innnnnnnn
.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je maar niet voor Ajakkes zijn, dan krijg je dat.
El Ahmadi voor een krappe drie miljoen naar Villa. Wat een goede TD die Van Geel zeg![]()
. Nu nog Junker halen en het feest is compleet.
Holla is serieus een beest, die zou sowieso makkelijk meedraaien in Feijenoord. Je bent gewoon boos dat hij niet naar Feijenoord wilde, dat maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
Holla en Poepon.Grappige gozer ben je toch ook.
Hé dorpsmongoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ga niet in op deze gast. Ik ga niet in op deze gast. Ik ga niet in op deze gast.
Hé De_Kromme. Hoe gaat het me je en je mantieten?
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hé dorpsmongool. Hoe gaat het met de nieuwe spits? En je duizend en één studies? Ik hoop dat je keihard faalt, ik ga je verdediging trouwens verneuken. Is openbaar, dus je kan me sowieso verwachten
.
Groetjes, De_kromme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |