Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer dezelfde HMF-Kromme paringsrituelen...
Ik ben toch wel aardig bekend met de wapenwet maar heb geen idee hoe je dat gefixed hebt. Vertel eens als je wilt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou het serieus waarderen als je naar mijn verdediging komt. Onderdeel is namelijk de effectiviteit van de nieuwe wapenwet en om die reden heb ik een zooitje semi-automaten meegenomen vanuit het bedrijf. Ik wil ze best wel even uittestenDus je bent hartstikke welkom.
Kom dan jongen. Echt, als je levensmoe bent moet je vooral even langskomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef De_kromme het volgende:
Wat zou ik jou graag nog een keer een stootje op je neus willen geven zeg. Ik ga wel eens uitzoeken hoe en wat die verdediging van jou is, dat heb je vast op Fok! gezet, onnozele dat je bent.
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag andersquote:
Zal de 1e zijn iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven als ze elkaar echt vermoorden is dit dan de eerste Fok! moord?
Kan me ergens ook bijna niet voorstellen.. weet jij er zo nog 1 uit het verleden?
Niet zeuren, popcorn pakken en genietenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag anders
Beetje dreigen en shit
Welnee mattie, dit is toch geen dreigen. Gewoon humor. Alsof die gozer ooit van zijn zolder af durft te komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus behoorlijk zielig gedrag anders
Beetje dreigen en shit
Wat, wat, wat ga je doen dan? Fucking lilliputter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan jongen. Echt, als je levensmoe bent moet je vooral even langskomen.
Hmmn toch een primeur.. al heb ik vroeger in KLB en ONZ ook wel mensen tegen elkaar los zien gaan..quote:
Nokia 3310. Dan heb je nog een kansje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat, wat, wat ga je doen dan? Fucking lilliputter.
Ik moet trouwens ef een nieuwe mobiel hebben. Iemand toevallig een goede deal met een redelijke telefoon á la HTC Desire S?
Geen idee ze houden kennelijk wel zielsveel van elkaar. Op zich wel vermakelijk al is het momenteel wel heel triest met die semi doods bedreigingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de Kromme die handtas turk van je HMF?
Ook niet eens vechten volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn toch een primeur.. al heb ik vroeger in KLB en ONZ ook wel mensen tegen elkaar los zien gaan..
maar nooit tot een echte moord gekomen dan. Wel tot vechten ?
Dat is echt kansloos hoor. Als ik De_Kromme IRL tegen zou komen zou ik me echt niet druk maken om die gozert. Hoogstens een deobusje legen om de zolderautistengeur te verdrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet eens vechten volgens mij
zijn wel mensen telefonisch bedreigd enzo
Ik zou je gewoon een paar stoten op je haakneus geven. Daarna staan we inderdaad kiet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos hoor. Als ik De_Kromme IRL tegen zou komen zou ik me echt niet druk maken om die gozert. Hoogstens een deobusje legen om de zolderautistengeur te verdrijven.
Dan kunnen mannen zich spontaan niet meer gedragen en worden het kleine huilkleutertjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het seizoen gaat weer beginnen, dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon een paar stoten op je haakneus geven. Daarna staan we inderdaad kiet.
Wat doe jij hier ineens? Ga lekker boksen ofzo man, vrouwmens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan kunnen mannen zich spontaan niet meer gedragen en worden het kleine huilkleutertjes? nee toch? toch? toch?
Pizzageit-, HMF- en Stevenmacvereringen in ontvangst nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens? Ga lekker boksen ofzo man, vrouwmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |