Ik droomde dat jij me gebeld had, fok! Wat doe je. Ik zit hier echt teveel.quote:
dat zei ik gisteravond ook. Hier en over de DM. Je deed het ook nog heel lievvvquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik droomde dat jij me gebeld had, fok! Wat doe je. Ik zit hier echt teveel.
Je zei dat ik maar moest gaan slapen.!
Als je tieten hebt luistert hij overal naarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zei ik gisteravond ook. Hier en over de DM. Je deed het ook nog heel lievvv
HMF en ik snappen elkaar gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je tieten hebt luistert hij overal naar
Aardrijkskunde proefwerk gok ik!quote:
Slimme mensen unitequote:
ohquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardrijkskunde proefwerk gok ik!
Ja maar GGMM is dan ook ook een beetje speciaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slimme mensen unite
En die flamoes (Jezus dat woord heb ik al laaaaang niet gezien) en borsten helpen natuurlijk ook wel.
Alleen borsten niet; die heeft GGMM ook
"speciaal"?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja maar GGMM is dan ook ook een beetje speciaal
daar heb jij ook een puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Happel het volgende:
Iedereen is op zijn eigen manier speciaal. Of niet dan, HMF?
Ik had dat ook gister met 'SE'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh
Ik dacht dat dit weer zo'n vage leerweg was die men tegenwoordig heeft
Voel me af en toe spontaan oud als ik dat soort afkortingen voorbij zie komen
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?quote:
Bij ons had je hetzelfde, alleen proefwerk telde bij ons 3x.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?
Wij hadden het vroeger over een SO (schriftelijke overhoring) die als cijfer 1x telde, of een proefwerk, voluit, omdat dat best als heavy werd ervaren, mede omdat dat cijfer 2x telde
Was geen reet aan de hand man. Ik had die vent nog wel harder geschopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Happel het volgende:
Goh, wat een verrassing...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-schopincident.dhtml
wow dat is nog veel heavierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons had je hetzelfde, alleen proefwerk telde bij ons 3x.
Als je die filmende Antilliaan moet geloven klopt dit onderzoek van geen kant maar interesseert mij ook te weinig om mij er druk om te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was geen reet aan de hand man. Ik had die vent nog wel harder geschopt.
Ik vond proefwerken niet zo moeilijk eigenlijk. Je kreeg bij ons op een gegeven moment alleen SO's bij taal vakken en daar was ik echt slecht in.quote:
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond proefwerken niet zo moeilijk eigenlijk. Je kreeg bij ons op een gegeven moment alleen SO's bij taal vakken en daar was ik echt slecht in.
Ik ook al was dat pas nadat ik van het VWO naar het VMBO was gezaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenweinig geleerd en gedaan, ging te gemakkelijk. Talen heb ik zsm laten vallen, drama. Op het verplichte Engels na, maar dat maakte niet uit, want dat kon ik goed met dank aan een nagenoeg native speaking vader.
Haha ik ook eigenlijk. Na Havo drie gelijk alle talen laten vallen. heb echt heel havo nul keer geleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben sort of slapend mijn middelbare school doorgelopenweinig geleerd en gedaan, ging te gemakkelijk. Talen heb ik zsm laten vallen, drama. Op het verplichte Engels na, maar dat maakte niet uit, want dat kon ik goed met dank aan een nagenoeg native speaking vader.
Jij bent cool.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook al was dat pas nadat ik van het VWO naar het VMBO was gezaktIn andere woorden pas maar op ik ben gevaarlijk
Jij gelooft Antillianen met sensatiezucht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je die filmende Antilliaan moet geloven klopt dit onderzoek van geen kant maar interesseert mij ook te weinig om mij er druk om te maken.
Hoe ging je toets tentamen?quote:
Dus er veranderd niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed hoor. Zo nog klassenuitje en daarna nolife fok! & FM
SO betekende bij ons School Onderzoek en was zwaarder dan een proefwerk en moeilijker dan het eindexamen. Wie een voldoende stond na de SO's had een kans van 99,99% te slagen voor het examen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is dat, schriftelijk examen ofzo?
Wij hadden het vroeger over een SO (schriftelijke overhoring) die als cijfer 1x telde, of een proefwerk, voluit, omdat dat best als heavy werd ervaren, mede omdat dat cijfer 2x telde
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen dat ik er dag en nacht ben
Verder bouwen met Ajax en Nederland
School onderzoek??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SO betekende bij ons School Onderzoek en was zwaarder dan een proefwerk en moeilijker dan het eindexamen. Wie een voldoende stond na de SO's had een kans van 99,99% te slagen voor het examen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
School onderzoek??
We hebben over middelbare school.
Ik niet hoor, was een grapje.quote:
Nee hoor, is een erg gangbare term (geweest?). Google maar eens op schoolonderzoek.quote:
Je begon niet met 'Hoi fans', dus viel me niet op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |