Prima kracht voor de eredivisie. Kan het bij Oranje alleen niet meer belopen. Pisvee wordt kampioen dit jaar denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Kromme en HMF die samen op pisveertjes jacht gaan..
Wat mooi zou dat zijn... De Kromme wat vind je van Bommel bij pisvee?
op gathering of tweakersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef De_kromme het volgende:
https://www.studentmobiel.nl/htc-desire-s
Wat vinden we van die deal met Hollandsnieuwe? Ziet er wel nice uit moet ik zeggen. Waar zijn de geeks die veel van dit soort shit afweten?
Werk eens mee lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef De_kromme het volgende:
https://www.studentmobiel.nl/htc-desire-s
Wat vinden we van die deal met Hollandsnieuwe? Ziet er wel nice uit moet ik zeggen. Waar zijn de geeks die veel van dit soort shit afweten?
[..]
Prima kracht voor de eredivisie. Kan het bij Oranje alleen niet meer belopen. Pisvee wordt kampioen dit jaar denk ik.
Daar heb ik geen haags zoldermatje voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Kromme en HMF die samen op pisveertjes jacht gaan..
Wat mooi zou dat zijn... De Kromme wat vind je van Bommel bij pisvee?
Wat boeit mij dat hele PSV nou manquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat hele PSV nou man. Die rode kaart van Strootman was het wel lachen afgelopen seizoen in dat topic, maar verder.. Zo min mogelijk woorden aan vuil maken.
Richt me liever op concurrenten als Feijenoord, Groningen en Heerenveen voor een play-off plek voor EL.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef De_kromme het volgende:
Wat? Jullie zijn je beste twee spelers kwijt en hadden gewoon heel veel geluk vorig seizoen. Dit jaar gewoon weer strijden voor plek vijf hoor.
Feijenoord, wat een pauperclub is dat toch ook, snap niet dat je daar supporter van kan zijn.
quote:
Ze is pro-bokser gast. Het zal wel een beest van hier tot Tokyo zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ben jij echt zo'n lekker wijf BrandX?
Hoe kan ze dan lekkere tieten hebben? Die zijn toch plat gesport..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze is pro-bokser gast. Het zal wel een beest van hier tot Tokyo zijn.
Lekker weertje, ik ga maar weer eens een balletje trappen buiten. Ciao regazzi.
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo? Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker? Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Happel het volgende:
Tijd voor een FOK! Free Fight gala merk ik.
Main event: HMF vs De_Kromme.
check mijn fobo en trek zelf je (voor)oordeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ben jij echt zo'n lekker wijf BrandX?
Wat zijn de odds?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:36 schreef Happel het volgende:
Tijd voor een FOK! Free Fight gala merk ik.
Main event: HMF vs De_Kromme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |