HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo? Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker? Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt dat pauperjong toch in het echt gezien? Hij is toch 1.70 ofzo?
quote:Skinny mannetje die wit uitgeslagen is zeker?
Ja, zijn we al aan het regelen. Jij bent niet welkom trouwens.quote:Ik stel een partij Fok! voetbal voor op korte termijn, op een neutrale locatie. Tussen Den Haag en Rotterdam in.. Delft ofzo? Dan kan KutKonijn ook komen.
Wie kopt em in?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics van beide heren in ontbloot bovenlijf (rest hoeft niet) en ik zal een inschatting doen
Ben jij die BrandX uit de rar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
check mijn fobo en trek zelf je (voor)oordeel.
Sowieso ben ik momenteel een aardig stukje () dikker geworden met dank aan blessures icm longproblemen etc en dus stil zitten in vergelijking met 3 jaar terug.
Gelukkig weer lekker aan het trainenDus het gaat er (te
) langzaam weer af
Denk dat ik sowieso voor HMF ga, of hij nu die 1.90 is of net als ik 1.72, ik wed dat het een scrappy mofo isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics van beide heren in ontbloot bovenlijf (rest hoeft niet) en ik zal een inschatting doen
Hé ik zie dat je op het SS Rotterdam bent geweest. HOe vond je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sowieso ben ik momenteel een aardig stukje () dikker geworden met dank aan blessures icm longproblemen etc en dus stil zitten in vergelijking met 3 jaar terug.
) langzaam weer af
edit: mijn omgeving geeft mijn karakter en uitstraling een 9,5. Maar goed, dat zijn mijn vrienden, dus erg subjectief.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.
ja was leuk! rondleinding gehad en alles, en afgesloten met een High tea. heb me wel vermaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé ik zie dat je op het SS Rotterdam bent geweest. HOe vond je dat?
Ik vond van die hele boot geen fuck aan, maar het uitzicht op de stadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja was leuk! rondleinding gehad en alles, en afgesloten met een High tea. heb me wel vermaakt
kuttrollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond van die hele boot geen fuck aan, maar het uitzicht op de stad![]()
Mooiste stad van Nederland, daaro aan dat maassie zo
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF is 2x2, met kolenschoppen als handen. Die sloopt je gegarandeerd.
2e ronde Stijno vs Davyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
En KutKonijn, ga eens een veldje regelen in Delft waar een Fok! battle kan plaatsvinden.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
Mijn tabblad van fobo loopt vast door al die foto's.![]()
Omdat je geen Feijenoorder bent misschien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet, het is een lilliputter. Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
En KutKonijn, ga eens een veldje regelen in Delft waar een Fok! battle kan plaatsvinden.
Mwa, volgnesm ij weinig lekkere chicks, bij MMA is het ook niet veel soeps. En het is toch alsof je naar de paralympics kijkt in vergelijking met de mannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik. Anders was het een veel bekeken sport geweest.
Alsof ze die haagse sjonnies gaan uitnodigen voor een Feijenoord meetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
) langzaam weer af
edit: mijn omgeving geeft mijn karakter en uitstraling een 9,5. Maar goed, dat zijn mijn vrienden, dus erg subjectief.
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je geen Feijenoorder bent misschien?
Ik probeer nu voor de 5e keer in 2 dagen, best sad i know.. maar mijn Firefox crashed ook elke keerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
Mijn tabblad van fobo loopt vast door al die foto's.![]()
Sowieso heb ik geen zin om een weekendje in 't cachot door te brengen omdat ik iemand een dreun op z'n kanis heb gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof ze die haagse sjonnies gaan uitnodigen voor een Feijenoord meet.
Gina is een uitzondering natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij weinig lekkere chicks, bij MMA is het ook niet veel soeps. En het is toch alsof je naar de paralympics kijkt in vergelijking met de mannen.
Heeft ze je gedumpt? Groot gelijk, je had meer oog voor een intervriendje genaamd Helpmefok. Waarom had die dorpsgek eigenlijk hulp nodig van Fok!?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt teveel foto's. Ze laden hier niet op de uni. Als je echte en 9,5 bent neem ik je mee uit. Ben toch weer vrijgezel nu en volgens HMF moet ik het er dan ook van nemen.
quote:
Jüden nicht erwunscht.quote:Jullie hebben laatst toch een meet gehad ofzo met de Feijenoorders? Waarom was ik niet uitgenodigd?
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?
Het was op Varkenoord, jij met je Haagse mat zal het niet lang uitgehouden hebben daar. Zeker niet met HMF die dan perongelijk zou vertellen dat je een Hagenees was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend? Is toch geinig man. Wie waren er allemaal bij?
ik zei al: gwn chrome.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik probeer nu voor de 5e keer in 2 dagen, best sad i know.. maar mijn Firefox crashed ook elke keer
Nog steeds goede tieten met tepels die glas kunnen snijdenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, het zal wsch dan wel stil blijven in mijn PM box
Hou bij je beoordeling in gedachten dat ik al veertig ben he
speciaal voor jou chrome geopend en nog gaat het tergend langzaam dat ladenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zei al: gwn chrome.
mijn simpele laptop trekt het thuis ook gewoon.
Google harvest al genoeg data, dan ga ik niet ook nog met hun harvestbrowser werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*lurken gaat*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds goede tieten met tepels die glas kunnen snijden
Ja vast wel (niet zo'n goed geheugen wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.
Nog meer HMF? Heb niet met ze gevoetbald.
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, Don_Raja, Satecl, Ayramehr, Dekatria, Euribob.
Nog meer HMF? Heb niet met ze gevoetbald.
Nee die krijgt alleen de echte VBL-elitequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die krijgt alleen de echte VBL-elite. Thanks Happel, altijd tof als je zulke shit deelt met je medemens
Tuurlijk. Lekker voetballen en bier drinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.
Was jij er ook bij dan?
Ja, hij zei dat je een heel dik ventje was met klotsende zweetoksels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Raja ook! Lachen. Die laatste vier ken ik niet, behalve Arya dan een beetje.
Was jij er ook bij dan?
Sateclje leuke gast ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja vast wel (niet zo'n goed geheugen wat dat betreft). Ik moet overigens bekennen dat ik ineens heel anders naar Sate kijk, Sympathieke gast IRL maar online zegt hij af en toe dingen dat ik denk:
.
Maar sowieso wel lachen middagje.
Don_raja is trouwens echt een baas. Toffe kerel man.
En Raja is geen neger toch? Ik zou me echt doodschrikken als een blanke/getinte zegt dat hij Raja isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker voetballen en bier drinken.
Heb ook chrome, maar mijn pc trekt het niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee dat jodenvolk moeten we niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En Raja is geen neger toch? Ik zou me echt doodschrikken als een blanke/getinte zegt dat hij Raja is.
@Typisch. Die Rotterdammers doen geen vlieg kwaad joh, ik kan daar als Hagenees toch gewoon rustig een balletje trappen en een biertje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |