SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Oefenen, oefenen, oefenen. Gaat ooit lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, net maar even geoefend. Nu die techniekoefening nog
Ben al halverwege het boekquote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Gaat ooit lukken
Dat schiet al opquote:
Nou af en aan welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is een teken dat het nog steeds goed gaat![]()
quote:
Wacht. het is slechts 1/3. Nog 100 pagina's te gaan. Met de eerste 50 ben ik al 2.5 jaar bezig geweest mweeeeeehquote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat schiet al op![]()
Hoeveel boeken nog liggen?
Op je eigen tempo oefenenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wacht. het is slechts 1/3. Nog 100 pagina's te gaan. Met de eerste 50 ben ik al 2.5 jaar bezig geweest mweeeeeeh
Nou ja, ik ga al redelijk vlot. Van al die techniekoefeningen zijn er 2 geweest die ik niet in een week onder de knie had.quote:
Dan heb je er sowieso aanleg voor als het zo snel gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga al redelijk vlot. Van al die techniekoefeningen zijn er 2 geweest die ik niet in een week onder de knie had.
Tot straksquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mja, tijd om boeken in mn tas te mikken en op de fiets te stappenTot over een uurtje.
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemmaquote:
Oh getsie, wat vervelend!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet dus een best dilemma
Dat is best klote meidquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemma
Wat vervelend MsM, sterktequote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemma
Ohh bah daar had ik even niet op gerekendquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best klote meid
Sterkte ermee!
quote:
Story of my life, moet er mee leren leven.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh bah daar had ik even niet op gerekend![]()
Vervelend
Ja jammer genoeg wel, maar mijn vorige post kwam daar iets te blij mee overquote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Story of my life, moet er mee leren leven.
Nee hoor, voel je niet bezwaard.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel, maar mijn vorige post kwam daar iets te blij mee oversorry!!
Hmm... Enerzijds fijn dat je mag kiezen, anderzijds vervelend dat je moet kiezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Succes Wijze manquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef Weissman het volgende:
Ik ben klaar met uit het raam kijken en ga straks douchen
't is hier nog steeds geen twitterquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef Weissman het volgende:
En was er nog iets spannends te zien daar buiten.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef Weissman het volgende:
quote:
Brrrr naar buiten kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef Weissman het volgende:
Licht...krijg ik altijd bruine uitslag vanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
[..]
Brrrr naar buiten kijkenveel te eng hoor
licht en mensen enzo
Ohh bahh, bij mij komt er eerst rode uitslag en daarna met een beetje pech pas bruinquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Licht...krijg ik altijd bruine uitslag van
Gelukkig, jij hebt wel een normale huid!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik word rood en trek daarna gewoon wit op
Brrr, dan kun je indd beter op zolder zitten...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
[..]
Brrrr naar buiten kijkenveel te eng hoor
licht en mensen enzo
Ja, die zon is veneinig hoor. Oppassen geblazen als je (slik!) buiten komt!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij wordt het rood, doet het pijn en een week later begint het te vervellen.
Nou ja, zoiets geeft mijn docente ook wel aan ja. Als ik eerder was begonnen (eerder als in rond mn 10 ipv mn 22equote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb je er sowieso aanleg voor als het zo snel gaat
[..]
Tot straks![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef MsMessy het volgende:
De zon, dat is toch dat felle ding wat aan het eind van de nacht opkomt. Nee, dat geval vind ik maar niets, nergens goed voor
Ja kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef MsMessy het volgende:
De zon, dat is toch dat felle ding wat aan het eind van de nacht opkomt. Nee, dat geval vind ik maar niets, nergens goed voor
Stay out of it!, really stay out of itquote:Op maandag 25 juni 2012 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
The evil daystar in the big blue room...
Hiep Hoi!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig, jij hebt wel een normale huid!
Dat is die grote ruimte waarvan je het plafond niet kan zienquote:Op maandag 25 juni 2012 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Buiten? Wat is dat... ik lig nu in bed en ik werk in een lab. Als je in een lab werkt is er maar 1 manier om te weten wat voor weer het buiten is en dat is buienradar.nl
Wel joh. Overdag is ie blauw, 's nachts heeeeel donkerquote:Op maandag 25 juni 2012 21:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is die grote ruimte waarvan je het plafond niet kan zien
Je bedoeld die ruimte die ongezond fris ruikt en waar ja ook ongezond aan het ademen bent?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is die grote ruimte waarvan je het plafond niet kan zien
Ja, met van die witte spikkelsquote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel joh. Overdag is ie blauw, 's nachts heeeeel donker
Jaaa, en waar altijd veel van die beestjes zitten en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Je bedoeld die ruimte die ongezond fris ruikt en waar ja ook ongezond aan het ademen bent?
Spikkels?? hele vlekken zul je bedoelenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, met van die witte spikkels
Huuuu beestjesquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa, en waar altijd veel van die beestjes zitten en zo
Die ja, die moet je echt mijden hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Je bedoeld die ruimte die ongezond fris ruikt en waar ja ook ongezond aan het ademen bent?
Dan gaat alles vanzelf wel over ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
En als je er toch doorheen moet, dan de je dat luid schreeuwend met je handen over je oren en je ogen dicht
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
En als je er toch doorheen moet, dan de je dat luid schreeuwend met je handen over je oren en je ogen dicht
Ik spiek altijd wel tussen 2 vingers want anders lig ik meer op de grond dan dat ik een poging tot lopen doequote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:
Wat een rare buren heb jijquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?
Ja dat sowieso (buiten het feit om dat ze buiten niet schreeuwen en tegen de zon kunnen). Hahaquote:
Verloren zielenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Doe ik elke dag maar waarom kijken de buren dan zo raar, wanneer ik hun door mijn zolderraam buiten zie lopen doen hun dat niet, zouden hun ziek zijn ofzo?
Je buren zijn aliensquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon SNOEIHARD unfrienden op fb, die vuige lieden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik moet ff zeiken hoor ook al is het de categorie twitter
als je zwanger bent en daarom moet kotsen hoef ik dat niet te weten
en je mag er al helemaal niet over zeiken want dat zwanger worden heb je expres gedaan
het is als bewust een drankje drinken waar je van moet kotsen dan gaan zeuren dat je moet kotsen
het is eigenlijk wel het beste hequote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon SNOEIHARD unfrienden op fb, die vuige lieden.
Kill it with firequote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is eigenlijk wel het beste he
sinds baby 1 praat ze toch alleen maar over zichzelf als 'mama dit mama dat'
En voor je het weet plakken ze een afgevallen navelstreng in een verzamelalbum en posten ze dat hier in OUD.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is eigenlijk wel het beste he
sinds baby 1 praat ze toch alleen maar over zichzelf als 'mama dit mama dat'
oud studiegenootjequote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En voor je het weet plakken ze een afgevallen navelstreng in een verzamelalbum en posten ze dat hier in OUD.![]()
Goede bekende?
Problem solved.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oud studiegenootje
kan ik wel zonder eigenlijk
Heb er vorige week nog een zooi ontvriendquote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Naja verwijder jij wel eens mensen dan?
ik nog nooitik wil ze niet kwetsen
En nu heb je geen vrienden meer? Ontvrienden dat kan toch alleen op hyvesquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er vorige week nog een zooi ontvriend![]()
Je eigen gekwetst voelen als je wordt ge-unfriend.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik me er aan erger wel. Of alleen maar debiele invites krijg voor spelletjes, wat op hetzelfde neerkomt. Kwetsen is wel heel overdreven gesteld natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Heb er nog 1000+ overquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je geen vrienden meer? Ontvrienden dat kan toch alleen op hyves
Oke, hoeveel had je er eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Maar ontvrienden werkt ook best op FB hoor
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik me er aan erger wel. Of alleen maar debiele invites krijg voor spelletjes, wat op hetzelfde neerkomt. Kwetsen is wel heel overdreven gesteld natuurlijk.
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
wtf hoe kom je aan zo veel 'vrienden'quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er nog 1000+ over
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo denk jij en zo denk ik maar zij misschien niet
pff, ruim 5000 of zo.quote:
chat heb ik standaard disabledquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een BN'er, Solique. Kun je ooit weleens online gaan zonder dat je tot een lillend hoopje vleesch getetterd wordt door al dat chat-geneuzel op fb?
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
nee joh ze kwetsen me toch nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus? Draai het om, ze kwetsen JOU met hun baby-gejeremieer.
5000quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
wat heb je daar aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, ruim 5000 of zo.
Was nog in oude tijd toen scripts en batches mensen uitnodigen werkte.
Collega had het ontdekt
[..]
chat heb ik standaard disabled![]()
Dafuqquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Zooo terecht!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag op mijn Facebook: een trotse nieuwe vader met een shitload aan foto's "daar komt het hoofdje!" Wtf manEinde vriendschap
Ik ook. Word al gek als er drie tegen me aan beginnen.quote:
Niets, maar verwijderen duurt even.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je daar aan?
en hoeveel van die 1000+ die je over hebt ken je?
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvliesquote:
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh ze kwetsen me toch niet
ze zijn stom dat is wat anders
Huuu, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo zat ik ook, ik krijg dat beeld maar niet van m'n netvlies
serieus waarom heb je die dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets, maar verwijderen duurt even.
Maar 400 denk.
De ergste gore mag op FB, maar een tiet wordt weggehaald.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje baas zet de verwekking er dan ook op
aardig doen moet ik er meequote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou dan. Wat moet je er dan mee? Weg ermee, opzouten.
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerderquote:
Tik, tik, tik, zegt de biologische klok...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerder
Niet die van mij iigquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tik, tik, tik, zegt de biologische klok...
Van wie? Nooit eens zin om ze tot de enkels af te branden in hun eigen reageerveld? Dat heb ik altijd wel met zulke lui. Dan is defrienden de sympathiekere methode, trust me.quote:
Vroeger kon je bij FB groepen uitnodigen en hele ladingen mensen tegelijk. Collega had dit gedaan toen ik vergeten was pc te lockenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus waarom heb je die dan?
ik snap het niet
Dat snap ik ook niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De ergste gore mag op FB, maar een tiet wordt weggehaald.
Oh ja daaromquote:
Whehequote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt... Ik wist al heel zeker dat ik NOOIT kinderen wil, maar na deze beelden weet ik 't nog zekerder
Snel jongens allemaal postenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wachten jongens. Is het hier eindelijk rustig en kan ik even met rhubarbje socializen begint IEDEREEN er weer doorheen te tetteren.
Ik ben ook de jongste niet meer.
Ik ga inderdaad along moeven, ga mn hont uitlaten en dan weer horizontaal relaxenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nothing to see, you can all move along
Hont? You got to be shittin' me...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad along moeven, ga mn hont uitlaten en dan weer horizontaal relaxen
FOK!-taalquote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hont? You got to be shittin' me...
Of garp.quote:
en sobersoquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK!-taalnet als kad, en chanant en famfare
![]()
Jij moet studeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik word rood en trek daarna gewoon wit op
Zeg... Dit is studie gerelateerdquote:
maar je hebt het over vroegerquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vroeger kon je bij FB groepen uitnodigen en hele ladingen mensen tegelijk. Collega had dit gedaan toen ik vergeten was pc te locken
ik was toch even wegquote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wachten jongens. Is het hier eindelijk rustig en kan ik even met rhubarbje socializen begint IEDEREEN er weer doorheen te tetteren.
Ik ben ook de jongste niet meer.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oops, tijdslot gemistquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Zonder kinderen kunnen we fluiten naar ons pensioen. Drie kinderen voor je dertigste svp.
Ooo dat kan ik nog halen! Al vind ik drie teveel....quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Zonder kinderen kunnen we fluiten naar ons pensioen. Drie kinderen voor je dertigste svp.
Je moest eens weten...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh... Maak dat de kat maar wijs...
kan ie truukjes?quote:
Drie teveel? Vraag aan je oma eens hoeveel kinderen ze had.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat kan ik nog halen! Al vind ik drie teveel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan van oud brood verse stront maken?quote:
meh, dat kan ik zelf vast beterquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij kan van oud brood verse stront maken?
Ook! Verwacht alleen wel een verdrievoudiging van je servies.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Drie teveel? Vraag aan je oma eens hoeveel kinderen ze had.De ene 4 en de ander 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jawel, want ik wilde net een afkoopsom van de 'kindplicht' voorstellen. ¤ 50.000 per kind. Je mag in termijnen betalen tot je 40ste.quote:
zijn Narra en jij al in die fase ja?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De ene 4 en de ander 3
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!
Een vierling lijkt me wel wat voor jou. Dan heb je meteen de 4 wielen voor je auto.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De ene 4 en de ander 3
En ik ben alleen he... Dus 1 of 2 en géén tweeling!!
Nee ff serieus. Ik ga echt janken als ik een tweeling krijg... Echt... En niet van blijdschapquote:Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een vierling lijkt me wel wat voor jou. Dan heb je meteen de 4 wielen voor je auto.
Goede vraag! Maar nee, ik heb voorlopig nog geen kinderplannen, haha. Als ik mag "kiezen" dan wel graag voor mijn 30equote:
Ik ben er al jaren mee bezig, je kan er maar 1 per keer verwijderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je hebt het over vroeger
waarom heb je het nooit eerder veranderd?
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?quote:
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regelingquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde net een afkoopsom van de 'kindplicht' voorstellen. ¤ 50.000 per kind. Je mag in termijnen betalen tot je 40ste.
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Ik ga echt janken als ik een tweeling krijg... Echt... En niet van blijdschap
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Neeeeeee, ikwilnieeeeeeeequote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een vierling zou je een hoop mensen een groot plezier doen.Denk niet alleen aan jezelf, maar aan de mensheid!
Nèh, uiteindelijk niet meer..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hello!! Ben je gisteren nog op de koffie geweest ergens?
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar vanwege medische omstandigheden val ik niet onder deze regeling
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jequote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh, uiteindelijk niet meer..
Ben ipv gisterenavond naar huis, vanmorgen vanuit Zeeland naar m'n werk gegaan
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wellicht komt hij nu met een andere regeling op de proppen haha.
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je iemand anders bereid vinden om die plicht over te nemen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo! Lekkere rit! Hoe lang heb je daarover gedaan? En heb jegedaan bij mijn woonplaats?
Prima!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever dan dat volk zoals jij het land gaan runnen.
Ja, als ze van andere zijnquote:
Haha, ik denk dat ik nog sliepquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
Kan nu nog wel hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh, bedenk me net dat ik nog een KLB topic zou openen
Achja, morgen weer een dag
Dat valt mee zegquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar je zwaaide niet eens nie terug..
Heb er vanmorgen uiteindelijk 2 uur over gedaan, ik was een half uurtje te laat op m'n werk.
Maargoed, dat zijn ze gewend
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik nog sliep
Maarre valt mij mee!
Vanwege de afstand of vanwege mijn reputatie?quote:
Beidequote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Vanwege de afstand of vanwege mijn reputatie?Heb nu een Saab hè, die kan keisnel!
Nouja, het viel mij idd ook wel mee. Ze gaven er anderhalf uur voor, en het is 2 uur geworden, in de spits..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Naja, dat is best een file gevoelige weg maar. Althans. Vanaf Rotterdam haha.
Een Corsa? Pfff.. heb nog nooit..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Beide![]()
En hey niks verkeerds over Corsa's hejij kon er gewoon niet mee omgaan
Oh echt? Ik ga eigenlijk mooit meg de auto naar Amsterdam haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het viel mij idd ook wel mee. Ze gaven er anderhalf uur voor, en het is 2 uur geworden, in de spits..
[..]
Een Corsa? Pfff.. heb nog nooit..
Mijn eerste reactie in KLBquote:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
oke even serieus he, wat is dat met dat bellen? en waarom moet iedereen er wel telkens van op de hoogte zijn dat er gebeld word?
ik snap de lol niet
Dus het is tijd om uit het raam te springen? Zou het SC-topic dan samen met jou sterven?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
Ik ben inmiddels gestopt met douchen en uit het raam kijken.
Er springt hier helemaal niemand en al helemaal niet uit ramenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus het is tijd om uit het raam te springen? Zou het SC-topic dan samen met jou sterven?
Indeed...Als ik uit mn raam kijk heb ik ook niet meteen de neiging om te springenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er springt hier helemaal niemand en al helemaal niet uit ramen
Tijd voor andere dingen dan??quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
Gelukkig ja.. en nee helaas nog steeds niet, zelfde probleem nog steedsquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt..
Rij jij inmiddels alweer lekker rond, of.. ?
En wat doe je nu?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
Twitterposts op FOK! plaatsenquote:
Hij doet ook andere dingen op Fok! hoorquote:
Uhuh, ik merk hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grapje, gew chicks hosselen op Fok!, jewaitz...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grapje, gew chicks hosselen op Fok!, jewaitz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik luister overigens ook weer een liedje, haha. En ik vind het leuk, maar het kan nu een beetje fout overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje foute timing he?quote:
Nou, dat is wel een heeeeeel klein beetje hahaquote:
Jaja! Zeg je nuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een heeeeeel klein beetje haha
Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanquote:
Ja leg het er nog eens dik bovenopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanZeker sinds iedereen denkt dat dit topic gebruikt wordt als potentieel date topic
Je mag hier niet datenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar moest er toch ff op in gaanZeker sinds iedereen denkt dat dit topic gebruikt wordt als potentieel date topic
Das ook weer waar! Daten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden, toch?
Ging jij niet slapen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden, toch?
Ja, over een uurtje of 9quote:
Ik weet nietquote:
Ben je nu aan het flirten.?quote:
Ik denk doe ook eens een poging maar hij wil me nietquote:
Ahhh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik denk doe ook eens een poging maar hij wil me niet
Ik moet er maar mee leren leven.. komt wel goed.. ooitquote:
Genoeg andere visjes in de oceaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee leren leven.. komt wel goed.. ooit![]()
Ik ook maar half, ik had echt geen zin om uit bed te komen vanochtend.quote:
Ik heb vrij goed geslapen, maar mijn bed wilde me niet laten gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:50 schreef automatic_ het volgende:
Haha![]()
Ik heb super slecht geslapen, dus ik herken het.
Ja hoor. Ben zelfs al onderweg naar het brabantse landquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:45 schreef El_Thijs het volgende:
En zijn er al mensen wakker inmiddels? Ik verrek van de spierpijn op het moment
Piekeren is niet goed, krijg je zorgen vanquote:
Daar ben ik alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben zelfs al onderweg naar het brabantse land...
Klopt en nee, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Piekeren is niet goed, krijg je zorgen van
Care to share? Mag via PM
No problemquote:
Dat niet eens hier. Meer een kille atmosfeer.quote:
Oordopjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:39 schreef Pien85 het volgende:
Fijn hoor vakantieZe zijn hier vanmorgen om kwart voor 8 begonnen met *iets* op de galerij, iets waarbij ze boren en hameren en een ding aan de balustrade hebben vastgemaakt dat ze elk kwartier galmend en schreeuwend moeten verplaatsen
So much for uitslapen
Helpt niet, de balustrade galmt zo dat het echt overal doorheen komt, bovendien trilt de vloer gezellig mee met de boorquote:
Das wel klote jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpt niet, de balustrade galmt zo dat het echt overal doorheen komt, bovendien trilt de vloer gezellig mee met de boor
Doen ze naast afzuigen, ook eens aan boren, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:39 schreef Pien85 het volgende:
Fijn hoor vakantieZe zijn hier vanmorgen om kwart voor 8 begonnen met *iets* op de galerij, iets waarbij ze boren en hameren en een ding aan de balustrade hebben vastgemaakt dat ze elk kwartier galmend en schreeuwend moeten verplaatsen
So much for uitslapen
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das wel klote ja
Kan je maar beter opstaan en Fok!ken
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef STING het volgende:
[..]
Doen ze naast afzuigen, ook eens aan boren, is het nog niet goed
Zolang je zaterdag maar vrolijk bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanWordt vanavond ook weer laat, dus ik hoop dat de heren klussers zich zsm naar de andere kant van het gebouw verplaatsen zodat ik ergens vanmiddag nog even kan slapen.
[..]
Het is ook nooit goed
Niet chagrijnig, wel moequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je zaterdag maar vrolijk bentOf wordt je niet chagerijnig van te weinig slaap?
Behalve dat ik zeker kom en niet onder voorbehoud klopt het wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet chagrijnig, wel moeMaar zaterdag ben ik wel gezellig hoor
![]()
Over zaterdag gesproken, zou iedereen even in de wiki willen kijken of het klopt voor zaterdag?
Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. Het was gezellig op de A10-west.NOT!
Dat ga ik even aanpassen, thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve dat ik zeker kom en niet onder voorbehoud klopt het wel.
Wat de motormeet betreft overleg ik wel even mat NaRR om te zien wie er echt allemaal meegaan.
Graag gedaan. Wat de rest betreft weet ik niet.quote:
Een goedemorgen gewenst. Wat staat er allemaal op de planning?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen mensen, zware dag vandaag.
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een goedemorgen gewenst. Wat staat er allemaal op de planning?
Oeh, irritant! Ik heb dat dus met paprika, maar dat vind ik echt lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.
In welke hoeveelheden? Ik heb stage gelopen bij een bedrijf, daar was iemand die echt van een ieniemienieklein stukje paprika al gek werd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, irritant! Ik heb dat dus met paprika, maar dat vind ik echt lekker
Het zijn de details die het hem doen meestal. Sterkte ermee! Maagtabletje helpt niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Werken, wakker proberen te blijven en kijken of mijn maag het houdt. Ik kan niet goed tegen chocola, nou heb ik gisteravond een cornetto ijsje op en ik voel dat mijn maag dat niet prettig vind, ondanks dat het maar zo'n beetje chocola is.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In welke hoeveelheden? Ik heb stage gelopen bij een bedrijf, daar was iemand die echt van een ieniemienieklein stukje paprika al gek werd.
Had ik niet bij de hand, slik eigenlijk nooit echt medicijnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn de details die het hem doen meestal. Sterkte ermee! Maagtabletje helpt niet?
De ene keer kan ik een hele mars op, de andere keer ga ik al over mijn nek van een klein stukje. Maar die cornetto's vind ik stiekem best lekker dus jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Dat is het irritante, want het is wisselend. Al heb ik het idee dat ik het meer heb als het warm is
Nee, dat heb ik niet, haha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga voornamelijk kotsen. Heb nu zo'n gevoel dat er een steen in mijn maag zit.
Mag ik eerst gaan douchen?quote:
Ben je dan fris en fruitig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |